دانلود مجموعه کامل بازی های My Kingdom for the Princess برای PC

مطلب نوشته شده
۲۱ تیر ۱۳۹۴
دفعات بازدید
3,717

در این پست مجموعه بازی های کم حجم و سرگرم کننده My Kingdom For The Princess را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.  بازی ها نسبت به حجمشان از گرافیک قابل قبولی برخوردار هستند  و برای مدت ها شما را سرگرم خواهند کرد. این مجموعه برای اولین بار در بین سایت های ایرانی به صورت یکجا برای شما در فایل نیکو قرار گرفته است. در ادامه میتوانید خلاصه ای از داستان هر قسمت، تصاویری از محیط بازی و لینک های دانلود را مشاهده کنید.

طوفان سهمگینی قلمرو پادشاهی را زیر و رو کرده است، شاهزاده ی زیبای این سرزمین به نام هلن باید به نزد پدر پیرش ، شاه اُلگرت ، بازگردد ، اما جاده ها همه خراب شده اند، دهکده ها ویران شده و یک اژدهای گرسنه آسمان را اشغال کرده است. شما باید تمام امپراطوری را از اول بسازید و تمام شهرهای نابود شده را دوباره آباد کنید، باید به شوالیه ی شجاع و نجیب ، آرتور، کمک کنید تا به کمک هوش و استعداد خود و هم به کمک وی بتوانید کشور و قلمرو پادشاهی تان را نجات دهید. در بازی My Kingdom For The Princess باید تمامی راه های قصر را به کمک کارگران تعمیر و باز کنید تا پرنسس بتواند از این راه ها به قصر راه پیدا کند. زمان و سرعت عمل در این بازی حرف اول را می زند.

در My Kingdom For The Princess II قلمرو شاه آرتور توسط موجودات سحرآمیزی فرو ریخته است و تمام شهرها و روستاها نابود شده است،شما باید به کمک شاه بروید و شروع به ساخت دوباره روستاها و شهرها کنید،تا امپراطوری شاه آرتور دوباره بنا شود،شاه آرتور در مقابل موجودات جادویی ایستادگی می کند تا شهرها ساخته شود و شما به کمک او بروید.این بازی سبکی استراتژی ـ فکری دارد و هم مدیریت زمان باید دردستور کارشما باشد و درزمان تعیین شده روستا یا شهر را بنا کنید درغیر این صورت توسط موجودات پرنده ای سحرآمیز نابود خواهید شد.

در My Kingdom For The Princess III بیست و پنج سال از زندگی و پادشاهی شاه آرتور و پرنسس هلن می گذرد. این دو زوج خوشبخت صاحب ۳ پسر شده اند و یکی از این پسرها باید جانشین شاه شود و پادشاهی و تاج و تخت را به ارث ببرد. در این بازی شما باید با تفکر بسیار بالا و دقت فراوان به یکی از این پسرها کمک کنید تا بتواند به بازسازی حکومت و از بین بردن خائنین بپردازد و حکومت خود را تثبیت کند. این بازی سبکی استراتژی , فکری دارد و هم مدیریت زمان باید دردستور کارشما باشد و درزمان تعیین شده روستا یا شهر را بنا کنید درغیر این صورت توسط دشمننان سرزمین خود را از دست خواهید داد و دیگر امیدی به شاه شدن نخواهید داشت. این بازی با توجه به حجم کم گرافیکی بسیار مناسب دارد و صحنه های زیبا و خارق العاده ای دارد.

در My Kingdom for the Princess IV داستان بازی همانند نسخه های پیشین درباره ی شاهزاده آرتور و پرنسس است. داستان بازی از این قرار است که پرنسس توسط یک اژدها ربوده شده است و توسط یک جادوگر بدجنس طلسم شده است و اینحاست که شاهزاده آرتور باید برای نجات پرنسس دست بکار شود و شما باید او را در این راه پر فراز نشیب و با استراتژی ها خوب خود یاری کنید. از ویژگی های مهم بازی میتوان به موسیقی متن بسیار زیبا؛ گرافیک خوب نسبت به حجم بازی, دستاوردهای مختلف و غیره اشاره کرد.

 

تصاویری از محیط بازی:

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم