دانلود منتخب آثار استاد همایون خرم

مطلب نوشته شده
۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
دفعات بازدید
2,802
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

همایون خرم نوازندهٔ نامدار ویولن، موسیقی‌دان؛ آهنگ‌ساز و عضو شورای عالی خانه موسیقی سال ۱۳۰۹ در بوشهر متولد شد.  وی در سن ۱۰-۱۱ سالگی به مکتب استاد صبا راه یافت و چند سال بعد به عنوان نوازندهٔ ۱۴ ساله، در رادیو به تنهایی به اجرا پرداخت. بعدها در بسیاری از برنامه‌های موسیقی رادیو، خصوصاً در برنامه گلها، به عنوان آهنگ‌ساز، سولیست ویولن و رهبر ارکستر آثاری ارزشمند ارائه داد. همایون خرم تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی برق ادامه داد و دارای مدرک درجه ۱ هنری (معادل مدرک دکترا) از شورای ارزشیابی هنرمندان کشور بود. او  ضمن تسلط در نوازندگی و بداهه نوازی، آهنگسازی خلاق و کم نظیر و در عین حال مسلط به ظرایف نظری و تئوریک موسیقی ایرانی است و از این نظر پژوهشگری با ارزش و محققی ممتاز به شمار می‌رفت. همایون خرم، بخشی از حافظه تاریخی موسیقی ایران را با خلق آثاری همچون «تو ای پری کجایی» ،«رسوای زمانه منم» «امشب در سر شوری دارم»مینای شکسته، ، غوغای ستارگان (امشب در سر شوری دارم)، بگذر از کوی ما، پیک سحری و طاقتم ده  رقم زده ..

دانلود مجموعه آهنگ های Linkin Park از 1997 – 2017 – Discography

مطلب نوشته شده
۳ شهریور ۱۳۹۶
دفعات بازدید
8,289
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

لینکین پارک (به انگلیسی: Linkin Park) گروه راک آمریکایی از آگورا هیلز کالیفرنیا می‌باشد. گروه در سال ۱۹۹۶ تشکیل شد و با اولین آلبوم خود با نام هایبرید تئوری موفقیت بسیار زیادی در زمینه بین‌المللی کسب کرد که توانست گواهینامه الماس را از RIAA در سال ۲۰۰۵ و گواهینامه پلاتین را از بسیاری کشورهای دیگر دریافت کند. آلبوم بعدی آنها، متئورا نیز به ادامه موفقیت گروه افزود و در بیلبورد ۲۰۰ در سال ۲۰۰۳ رتبه اول را از آن خود کرد که تورهای بزرگ و گسترده لینکین پارک و کارهای خیریه آنها را در سراسر دنیا به همراه داشت. در سال ۲۰۰۳، “ام‌تی‌وی ۲” لینکین پارک را به عنوان ششمین گروه برتر در زمینه موزیک ویدئو و سومین گروه نو هزاره بعد از اوئیسیز و کلدپلی نامید.

دانلود NASA Voyager Recordings Symphonies of the Planets مجموعه ی سمفونی سیارات

مطلب نوشته شده
۲۳ شهریور ۱۳۹۵
دفعات بازدید
8,189
تعداد نظرات
۳
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

یکی از اقدامات بی نظیر و جالب سازمان فضایی ناسا,ارائه ی قطعاتی با عنوان Symphonies Of The Planets بوده است. این قطعات صدای فضایی است که فضاپیماهای ویجر یک و دو (Voyager) حین خروج خود از منظومه ی شمسی,ضبط و ارسال کرده است. امواج صوتی که ما از آن درک داریم, در فضای خلا قابل انتشار نیست, اما هر سیاره ای امواج الکترومغناطیس خاص خود را منتشر میکند که به عنوان یک شناسه برای آن سیاره است. این امواج توسط آشکارسازهای ویژه ای به امواج صوتی قابل درک برای ما تبدیل شده اند که از شنیدن آن لذت خواهید برد. از هیچ ابزار موسیقی در این اثر استفاده نشده است و تا کنون ۵ شماره از این اثر منتشر شده است. در ادامه میتوانید این اثار را با فرمت FLAC دریافت نمایید. لذت ببرید …

دانلود آلبوم Once ، ملودی های کلاسیک اثر Egor Grushin

مطلب نوشته شده
۱۳ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
3,254
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

موسیقی کلاسیک به موسیقی هنریِ اروپا گفته می‌شود. شروع این موسیقی را از سده‌های میانه در حدود سال ۵۰۰ میلادی می‌دانند. شاخصه اصلی موسیقی کلاسیک و آنچه که آن را از مابقی سبک های موسیقی متمایز میکند ، دقت بسیار بالا در اجراست. بداهه نوازی کم تر در آن دیده میشود و تمامی نوازندگان ارکستر ملزم به اجرای دقیق قطعه نوشته شده اند. میتوان گقت که موسیقی حاصل در این سبک دقیقا همانی است که در ذهن آهنگساز میگذشته ، با تمامی ظرافت ها و ریزه کاری هایش. آلبومی که این بار برایتان در نظر گرفتیم در همین سبک و در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است که امیدواریم از این انتخاب ما لذت ببرید.

دانلود آلبوم Cello for Reading موسیقی هایی برای مطالعه اثر Daniel May

مطلب نوشته شده
۱۲ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
5,464
تعداد نظرات
۲
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

مطالعه و خواندن کتاب و یا رمان با موضوعاتی که شما به آن علاقه دارید حتما بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. حال در هنگام مطالعه کردن اگر یک موسیقی بی نظیر در حال اجرا باشد فضای بسیار متفاوت و لذت بخش تر برایتان به وجود خواهد آورد که گوش سپردن به آن و مطالعه ی کتاب بسیار رویایی خواهد شد. در این آلبوم منتشر شده از شرکت Lifescapes با عنوان سلو برای مطالعه هنرمند Daniel May قطعات آرامش بخشی با ساز ویلون سل و همچنین ترکیب آن با پیانو را ساخته است که گوش سپردن به آن بسیار آرامش بخش و روح نواز خواهد بود. این آلبوم زیبا را هم اکنون میتوانید با کیفیت ۳۲۰kbps از سرور فایل نیکو دانلود کنید.

دانلود آلبوم Night Rhythms ملودی های دلنشین سبک جاز اثر Steve Wingfield

مطلب نوشته شده
۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
3,024
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

موسیقی جاز و ملودی های برخواسته از آن همیشه جذاب و متفاوت بوده است. آلبومی آلبوم Night Rhythms  از شرکت معتبر Lifescapes برای شما انتخاب کرده ایم با نام Steve Wingfield شامل ۱۲ موسیقی زیبا و شنیدنی است که با ملودی های زیبا ریتمیک و شاد لحظات خوشی را میسازد و با گوش سپردن به آن لحظاتی متفاوت را تجربه خواهید کرد. هم اکنون این آلبوم را میتوانید با کیفیت همیشگی ۳۲۰kbps از سرور فایل نیکو دانلود کنید.

دانلود آلبوم ChilledPiano ، باز نوازی آرامش بخش آهنگ های معروف با پیانو

مطلب نوشته شده
۴ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
3,771
تعداد نظرات
۲
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

آلبوم ChilledPiano که این بار برای شما آماده کرده ایم مجموعه ای است از قطعاتی معروف ساخته هنرمندان مختلف که توسط شرکت موسیقیایی Music Lab Collective بازآفرینی شده و در سال ۲۰۱۶ معرفی شده اند. امیدوراریم از این انتخاب فایل نیکو که با کیفیت اورجینال در اختیارتان قرار گرفته لذت ببرید.

دانلود آلبوم The 50 Greatest Love Themes – اثری از André Rieu

مطلب نوشته شده
۳ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
3,169
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

در این پست آلبوم The 50 Greatest Love Themes از ۵۰ موسیقی برتر و خاطره انگیز از آثار ویولنیست و رهبر ارکستر مشهور هلندی آندره ریو را برای شما تهیه و آماده کرده ایم که ۳ ساعت و ۵۰ دقیقه از بهترین و محبوب ترین موسیقی ها با تم عاشقانه این هنرمند را شامل می شود. موسیقی های معروفی همچون پدر خوانده ، رمئو جولیت و … که گوش سپردن به این آثار تاپ و عالی کلاسیک بسیار دلنشین خواهد بود.

دانلود آلبوم جدید Wishful Thinking اثر پیانیست جوان اردنی Samer Fanek

مطلب نوشته شده
۲ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
2,474
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

سامر فانک یک پیانیست، آهنگساز و تهیه کننده موسیقی مدرن اردنی-لهستانیست. وی که متولد شهر امان در اردن است، در حال حاضر ساکن آمریکاست. عشق موسیقی در سامر از سنین کودکی آغاز شد و تاکنون ادامه دارد. در سن نوجوانی، وی بدون کمک معلم، نواختن پیانو برای آهنگهای مورد علاقه اش را فراگرفت. پس از مدت کوتاهی سامر کار با نرم افزار تدوین موسیقی را فراگرفت که توانست بکار گیری صداهای مختلفی را تجربه کند. او توانست کار تهیه موسیقی و آهنگ را بدون نیاز به صفحه نت انجام دهد.آلبوم اندیشه ی خیالی اولین آلبوم رسمی این هنرمند می باشد که در این آلبوم زیبا که ساز پیانو در آن در بیشتر قطعات استفاده میشود ساز های دیگری نیز به صورت ارکسترال آن را همراهی میکنند. از حال و هوای این آلبوم میتوان این برداشت را کرد که این نوازنده جوان تا حد زیادی تحت تاثیر آهنگساز بزرگ یونانی، یانی کریسومالیس به آهنگسازی میپردازد.

دانلود آلبوم Trailer Hits آثاری حماسی از شرکت موسیقایی Immediate Music

مطلب نوشته شده
۳۱ تیر ۱۳۹۵
دفعات بازدید
2,710
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
چندرسانه ای
ادامه مطلب
دانلود

آلبوم موسیقی Trailer Hits – برترین تریلر ها عنوان جدیدترین آلبوم شرکت موسیقی Immediate Music است. مجموعه ای کامل و شنیدنی از موسیقی های ساخته شده برای برترین آثار سینمایی روز جهان همچون بتمن بر علیه سوپرمن ، انتقام جویان : عصر التران ، مرد مورچه ای ، کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی ، مردان ایکس : آخر الزمان و چندین اثر مطرح دیگر که فضایی حماسی دارند.