سئوالات رایج کاربران

رمز فایل های قرار داده شده در سایت چیست ؟

پسورد کلیه فایل ها  www.fileniko.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید.

 

برای دانلود فایل ها از چه نرم افزاری استفاده کنم ؟

ما به شما نرم افزار IDM  را پیشنهاد میکنیم ، این نرم افزار با افزایش سرعت دانلود ، میتواند ، فایل شما را به طور صحیح و سالم دانلود نماید ، این نرم افزار قابلیت ها دیگری از جمله : زمانبندی برای دانلود فایل های شما ، تقسیم پهنای باند برای هر یک از دانلود هایتان و … را داراست.

 

فایل های قرار داده شده برای دانلود با فرمت RAR  یا ZIP  می باشد ؟ این فایل های چیست و با چه برنامه ای اجرا ( باز ) می شود ؟

این فایل ها گفته شده ، همان فایل های فشرده سازی می باشد ، که اولا حجم فایل ها کم شود و دوم برای راحتی شما کاربران به جای دانلود چندین فایل ، فقط یک فایل رو دانلود نمایید . برای باز کردن فایل ها فشرده می توانید از نرم افزار WinRAR  استفاده نمایید .

 

پسورد را عبارت www.fileniko.com وارد می کنم ولی باز پیغام خطا می دهد، دلیلش چیست؟

چند دلیل می تواند داشته باشد:

  1. هنگام وارد نمودن پسورد ممکن از صفحه کلید شما در حالت حروف بزرگ باشد و پسورد با حروف بزرگ وارد شود، و به دلیل اینکه تمامی حروف پسورد www.fileniko.com باید به صورت کوچک تایپ شود این مشکل به وجود می آید.
  2. هنگام وارد کردن پسورد ممکن است صفحه کلید شما در حالت فارسی باشد، که در این حالت هم پسورد پذیرفته نمی شود، در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود نیز توجه داشته باشید.
  3. ممکن است شما به جای تایپ پسورد آن را Copy & Paste کرده باشید، که در این حالت نیز ممکن است پسورد به درستی وارد نشود و بهتر است پسورد را تایپ کنید.
  4. اگر تمام موارد بالا مطمئن شدید و باز هم با پیغام خطای پسورد مواجه شدید، به خاطر این است که فایلی مورد نظر شما به صورت صحیح دانلود نشده است و چون فایل کامل نیست شما با پیغام خطا مواجه می شوید. باید فایل دانلودی را Repair کنید. تمامی فایل های فشرده ی آپلود شده قابلیت ترمیم را دارا می باشند به این معنی که شما قبل از آنکه فایل را مجدداً دانلود کنید، می توانید شانس خود را برای ترمیم آن فایل نیز امتحان کنید و در صورتی که فایل ترمیم نشد، اقدام به دانلود مجدد آن فایل کنید. برای ترمیم فایل ها نرم افزار Winrar را اجرا نموده، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید. در صورتی که باز هم با پیغام CRC مواجه شدید، تنها راه دانلود مجدد فایل/قسمت خراب است.
  5. در صورتی که بعد از Repair کردن باز هم مشکل پا برجا بود می بایست پارت و یا پارت های خراب را دوباره دانلود کنید.

تذکر : برای اینکه فایلی را به صورت صحیح دانلود کنید شما باید از یک نرم افزار مدیریت دانلود که از اینجا قابل دریافت است استفاده کنید. پس از نصب نرم افزار مدیریت دانلود سرعت دانلود شما افزایش یافته و احتمال خرابی فایل ها به حداقل می رسد.

 

در هنگام Extract کردن فایل ها ناگهان با پیغام the archive is either in unknown format or damaged و یا  unexpected end of archive و یا Corrupted archive مواجه می شوم، دلیلش چیست؟

این مشکل به این خاطر است که فایل مورد نظر به درستی دانلود نشده است. برای حل این مشکل راهنماهای شماره ی ۴ و ۵ سوال قبلی را بخوانید.

 

در هنگام Extract کردن فایل ها ناگهان با پیغام next volume is required مواجه می شوم، دلیلش چیست؟

این مشکل به این خاطر است که شما تمامی قسمت های فایل مورد نظر را دانلود نکرده اید، در برخی موارد یک فایل حجیم برای دانلود راحت تر به چند قسمت تقسیم شده اند، شما می بایستی تمامی قسمت ها را دانلود کنید تا بتوانید از آن فایل استفاده کنید و در صورتی حتی یکی ار قسمت ها را دانلود نکنید قادر به استفاده از آنها نخواهید بود و با پیغام فوق مواجه می شوید.

 

قصد دانلود فایلی را دارم، در قسمت دانلود نوشته شده است، دانلود پارت اول، دوم و … منظور از آن چیست؟

ما فایل های حجیم را به چند بخش کوچک تقسیم می کنیم تا دانلود آن راحتتر و احتمال خرابی آن کمتر شود، به عنوان مثال اگر یک فایل با حجم ۷ گیگابایتی را به صورت یکپارچه برای دانلود قرار دهیم اگر شما ۴ گیگابایت آن را دانلود کنید و ارتباط اینترنتی شما قطع شود مجبور هستید مجدداً از ابتدا آن را دانلود کنید. برای استفاده از این نوع فایل ها، تمامی پارت ها را دانلود کرده و بدون تغییر نام، آن ها در یک محل قرار دهید. سپس بر روی یکی از پارت ها کلیک راست کرده و گزینه Extract را انتخاب کنید تا محتوای تمامی پارت ها اکسترک شود.

 

بعضی از فایل ها از جمله کرک ، آنتی ویروس به عنوان ویروس شناسایی میکند ، آیا واقعا ویروس هست ؟

خیر ، این قبیل فایل ها از جمله کرک به دلیل ماهیت در عملکردشان به عنوان ویروس شناسایی می شود ، برای چند دقیقه آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید ، و از این گونه فایل ها یا کرک استفاده نمایید و سپس آنتی ویروس خود را فعال نمایید .

 

بر روی لینک دانلود کلیک می کنیم ولی فایل دانلود نمی شود؟

–    در برخی از ساعات به دلیل ترافیک بالای سرور دانلود سایت ممکن است، شروع دانلود با تاخیر باشد و یا سرعت دانلود کند شود، بهتر است لینک دانلود را کپی کنید و در یک نرم افزار مدیریت دانلود وارد کنید، تا دانلود توسط این نرم افزار صورت بگیرد.
–    اگر باز هم دانلود نشد، به انتهای لینک دانلود یک علامت سئوال ? اضافه کنید و دوباره تلاش کنید.
–    اگر باز هم دانلود نشد، پروکسی و کانکشن مرورگرتون را هم تست بفرمایید.

 

وقتی رو Patch یا فایل Setup کلیک میکنم در ویندوز ۷ یا ۸ و ۱۰ هیچ گونه فایلی اجرا نمی شود مشکل از چیست ؟

در ویندوز ۱۰ و  ۸ و ۷ و Vista بهتر است روی فایل راست کلیک کرده و روی Run as Administrator کلیک نمایید . با این کار فایل شما اجرا می شود .

 

فایلی را دانلود کردم فرمت فایل ISO یا Bin می باشد با چه نرم افزاری باز می شود ؟

فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمت iso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزارهای درایو مجازی مانند PowerISO باز شوند، یا بر روی سی دی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.

 

هنگام دانلود فایل با خطای ۵۰۳ مواجه می شوم؟

این مشکل به خاطر دانلود همزمان چندین فایل می باشد، شما باید فایل هایی را که قصد دانلود آنها را دارید تک تک دانلود کنید و پس از دانلود یک فایل به سراغ دانلود فایل بعدی بروید ولی اگر همزمان دانلود چندین فایل را شروع کنید ممکن است با پیغام خطای ۵۰۳ مواجه شوید و همینطور امکان خرابی فایل های دانلود شده افزایش پیدا می کند.

 

فایل تصویری دانلود کرده ام با چه نرم افزار این فایل را باز کنم ؟

به وسیله نرم افزار های ، پخش فایل های صوتی و تصویری قادر به بازکردن و مشاهده فایل های تصویری هستید . توصیه ما به شما نرم افزار KMPlayer یا PotPlayer می باشد .

 

هنگام دانلود فایل با خطای ۴۰۴ مواجه می شوم؟

این مشکل به خاطر از کار افتادن لینک دانلود به وجود می آید که شما از طریق بخش نظرات همون پست می توانید، آن را به اطلاع ما برسانید تا برطرف شود.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (232 نظر, میانگین: 4,17 از 5)
Loading...

Comments are closed.