دانلود ProDad DeFishr 1.0.75.1 پلاگین اصلاح لرزش در ویدیو
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۵ شهریور ۱۳۹۷
دفعات بازدید
1,414
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

ProDad DeFishr اولین و بهترین راه حل برای اصلاح لرزش در ویدیوهای شما بصورت کاملاً خودکار میباشد. کاربران دوربین های دیجیتالی GoPro ،Contour ،CamOne و همه ی دوربین های دیجیتالی مجهز به لنزهای Super-Wide که دارای زاویه ی دید گسترده ای هستند اغلب درمورد کشیده شدن و شیب تصاویر بخصوص در گوشه های ویدیو شکایت داشته اند و این برنامه به راحتی این مشکلات و نظیر آنها را رفع کرده و نتیجه ی کار ویدیویی با کیفیت قوق العاده بالا می باشد. برای مثال شما میتونید به سادگی یک فایل ویدیویی رو درون این برنامه بکشید(drag & drop)  و بصورت موازی ویدیوی اصلی و ویدیوی درحال ویرایش رو ببینید.این در حالی هست که برای سایر دوربین ها میتونید بصورت دستی تنظیمات دقیقی برای انتخاب در رنگ مناسب، زوم،شیب لنز و…داشته باشید.

دانلود The Foundry Camera Tracker 1.0v10 پلاگین جهت ترکینگ ۳ بعدی در After Effects
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۷ شهریور ۱۳۹۷
دفعات بازدید
2,388
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

توسط پلاگین The Foundry Camera Tracker شما میتوانید قابلیت Camera Tracker را به نرم افزار After Effects خود اضافه کنید که بدون نیاز به برنامه های جانبی ترکینگ سه بعدی و مچ موینگ را امکان پذیر می کند. شما می توانید حرکت دوربین را با Adobe After Effects تطبیق دهید و دیتای بوجود آمده را به سایر نرم افزارها از جمله Cinema 4D انتقال داد.

دانلود BorisFX Genarts Sapphire 11.0.2 for After Effects/Avid/OFX پلاگین جلوه های ویژه برای مونتاژ فیلم
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
دفعات بازدید
1,738
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Genarts Sapphire مجموعه ای از پلاگینهای قدرتمند برای ایجاد افکت ها و جلوه های زیبای بصری در فیلمها و فایلهای ویدیویی است. بسیاری از فیلمهای سینمایی دوران فعلی ما با جلوه های بصری متعدد تزئین شده اند تا زیبایی و جذابیت فیلم برای مخاطبان دوچندان شود. به عنوان مثال نورهای درخشان و رنگهای خاصی که در بعضی از فیلمها استفاده میشود جلوه های زیبایی هستند که توسط نرم افزارهایی همچون Sapphire به فیلم اضافه میشود.با استفاده از Genarts Sapphire میتوانید صدها جلوه بی نظیر بصری را به فایلهای ویدیویی اضافه کنید. این برنامه به صورت پلاگین در نرم افزارهای تدوین ویدیویی مانند افترافکت، AVID و … قابل استفاده است. استفاده از Sapphire کیفیت خروجی کار شما را بالا خواهد برد و با ابزارهای مختلفی که در اختیار شما قرار میدهد سرعت تولید خروجی نهایی افزایش پیدا میکند که همه اینها باعث بهبود بهره وری شما خواهد شد. این برنامه از انجین بسیار قدرتمندی استفاده میکند که ضمن افزایش اعتماد پذیری، کارایی بسیار مناسبی نیز داراست،سرعت رندر Sapphire بسیار قابل قبول است و همچنین این موتور رندر به صورت RealTime یا در لحظه طراحی شده است ..

دانلود ProDAD VitaScene 3.0.257 پلاگین VitaScene
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۹ آذر ۱۳۹۶
دفعات بازدید
3,120
تعداد نظرات
۵
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

ProDAD VitaScene مجموعه ای فوق العاده زیبا از ترانزیشنها و افکتهای عالی و فیلترهای سینمایی می باشد که داراری ۶۰۰ افکت آماده که به راحتی قابل دسترسی می باشد.با این مجموعه می توانید نورپردازی های رویایی و افکت های زیبا بر روی فیلم ایجاد کنید.این مجموعه کامل و بی نظیر از افکتها و Transtion ها توسط شرکت Proded برای نرم افزارهای میکس و مونتاژ ساخته شده است .

دانلود Boris FX 10.1.0.577 پلاگین جلوه های ویژه برای مونتاژ فیلم

مطلب نوشته شده
۵ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
1,775
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

نرم افزار Boris FX  ویژگی ها و ابزارهای پیشرفته ای را جهت افکت گذاری و ویرایش و تدوین فیلم ها در اختیار شما قرار می دهد که از میان برجسته ترین آن ها می توان به نور پردازی واقعی، تصحیح رنگ، ابزارهای ترمیم تصاویر، ترکیب تصاویر، DVE، رنگ آمیزی برداری (vector paint) و پشتیبانی از فیلتر های افترافکت اشاره نمود. علاوه بر به طور مستقل اجرا شدن به عنوان یک نرم افزار، Boris FX می تواند به عنوان یک پلاگین برای سایر نرم افزار های ویرایش فیلم به کار برده شود. ابزار های پیشرفته Vector paint و spline موجود در نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به ایجاد ماسک های متحرک بپردازید و کتابخانه ای موجود در نرم افزار، مجموعه ای از افکت های از پیش ساخته شده با کیفیت بالا، بیش از ۲۲۰ فیلتر، اشیا سه بعدی هندسی و ابزارهای مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی قادر باشید سبک منحصر به فردی در فیلم های خود ارائه دهید.

دانلود Boris Continuum Complete AE 10.0 ایجاد افکت‌ های تصویری
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۴ مرداد ۱۳۹۵
دفعات بازدید
2,391
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Boris Continuum Complete AE شرکت بوریس یکی از پیشتازان خلق جلوه‌های ویدیویی و افکت‌های تصویری است. محصولات این شرکت یا به صورت جداگانه و یا به صورت پلاگین برای برنامه‌های معروف ویدیویی مانند پریمایر استفاده می‌شود. این برنامه که برای Adobe After Effects ارائه شده ، بیش از ۱۸۰ مجموعه فیلتر وجود دارد که به فیلم‌هایتان تنوع بی نظیری می‌دهد مثلا در برنامه میکس فیلم تصاویر زمینه را بردارید یا خودتان روی هر تصویری یک زمینه بیندازید. افکت های مختلفی روی تصاویر اعمال کنید و رنگبندی آنها را تغییر بدهید.

دانلود AIR Music Technology Structure v2.0.7-R2R وی اس تی برای آهنگ سازی

مطلب نوشته شده
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
دفعات بازدید
3,506
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

وی اس تی AIR Music Technology Structure ، یک مجموعه قدرنمند که دارای کتابخانه نمونه از وی اس تی های مختلف ساخته شده می باشد که شما را قادر به ترکیب ، لایه ، و ویرایش نمونه های خود می کند . AIR Music Technology Structure یکی از محبوب ترین و بهترین محصولات کمپانی Airmusictech می باشد که به تازگی برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است . وی اس تی AIR Music Technology Structure دارای ساختار سطح ۱۲۸ چند timbral موتور صدای قدرتمند جهانی است و هچنین نمونه لایه ۸ کانال را پشتیبانی می کند . این وی اس تی دارای یک پردازنده MIDI، و صدا و اثرات MIDI است . همه این عناصر را می توان دوباره مرتب و بهینه سازی برای آزمایش صدا گسترده آماده کرد . بانک صدای Structure بیشتر صداهای مورد نیاز یک آهنگساز را دارا می باشد که نظیر بادی چوبی ، پرکاشن درام ، درام آکوستیک و الکترونیک ، استرینگ زهی ، بادی برنجی ، ساز های کوبه ای ، پیانو ، کیبورد ، گیتار ، باس ، پد و … می ..

دانلود QuickTime Pro 7.7.8 پخش مالتی مدیا
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۳۱ مرداد ۱۳۹۴
دفعات بازدید
2,551
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

QuickTime Pro خانواده ی نرم افزاری QuickTime از نرم افزارهای digital media creation می باشد که به شما توانایی پخش و ثبت file های صوتی و تصویری را جهت نمایش برای تماشاچیان ، آن هم با هر حجم و اندازه ای را می دهد. هنگام ترکیب QuickTime Player و QuickTime Pro ، این نرم افزارها با یکدیگر کار کرده و شرایطی متعادل را برای شما همچون digital media delivery system فراهم خواهند کرد. QuickTime 7 نرم افزاری است از نوع digital media ، از Company بزرگ Apple ، که برای دو System عامل Mac و Windows بر اساس System های  با کیفیت ، جهت ساخت و پخش file های صوتی و تصویری بر روی internet می باشد. گذشته از پخش File های MPEG-4 و MP3 ، قابلیت پشتیبانی از track های timecode مانند MIDI ها همچون : Roland Sound Canvas و GS format extension ها را نیز دارا می باشد. QuickTime همچنین از format های Standard مخصوص web شامل : HTTP ، RTP  و RTSP نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، از format های مخصوص image شامل : JPEG ..