دانلود بازی Sacred 2 Gold Edition برای PC

مطلب نوشته شده
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
دفعات بازدید
934

بدون شک سلطان بی چون چرای سبک Action RPG یکی از بزرگ ترین بازی های Blizzard یعنی Diablo و ادامه آن Diablo II و بسته الحاقی آن می باشد. بعد موفقیت های خیره کننده این بازی شرکت های دیگر به تقلید از Diablo بازی های مشابهی را ساخته اند که از مهمترین آنها می توان Titan quest و بازی Sacred را نام برد که توانسته اند موفقیت هایی را کسب کنند.

بازی Sacred در سال ۲۰۰۴ عرضه شد و به عنوان یکی از بهترین بازی هایی که به تقلید از Diablo ساخته شده اند، شناخته شد. بازی دوربینی ایزومتریک همانند دوربین دیابلو داشت و در زمان عرضه خود از گرافیک خوبی بهره می برد. سازندگان بازی تمامی تلاش خود را کرده بودند تا تمامی نکاتی را که باعث موفقیت دیابلو شده بود را رعایت کنند و با اضافه کردن یک سری المان های جدید، بازی جدید خود را به عنوان یک بازی خوب در این سبک معرفی کنند.

تاریخ انتشار Dec 21,2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر نقش آفرینی
کمپانی منتشرکننده THQ Nordic
حجم فایل ۱۲.۲ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰

 

از نکات جدید بازی Sacred محیطی تقریبا Open World و ماموریت های متعدد و سیستم سریع مبارزه نسبت به دیابلو بود. Class های موجود در بازی کاملا شبیه به دیابلو بودند و در محیط بازی با دشمنان زیادی رو به رو می شدید. درسال ۲۰۰۴ شاید بزرگترین نکته قابل توجه این بازی Open world بودن آن بود که نظر همه را به خود جلب کرده بود و این جلب توجه بیشتر به این خاطر بود که بازی های عرضه شده در این سبک بیشتر سعی بر این داشتند تا گیمر را به صورت خطی با ماموریت های خاصی مواجه کنند و این آزادی عمل در Sacred در آن زمان واقعا پیشرفتی شگرف در این سبک به وجود آورد.

تقریبا بزرگترین تفاوت Sacred با دیابلو را می توان همین عنصر نام گذاری کرد. رزولوشن بازی بر روی ۱۰۲۴*۷۶۸ قفل بود ولی شما می توانستید زوم دوربین بازی را بنابر میل خود تغییر دهید و گرافیک بازی واقعا خوب بود. در سال ۲۰۰۵ یک بسته الحاقی برای Sacred به نام Sacred : Underworld عرضه شد که داستان آن ادامه ای بود بر سری قبلی که درست بعد از پایان بازی اصلی شروع می شد. دو کاراکتر جدید به بازی اضافه شده بودند و ماموریت های زیادی به بازی اضافه شده بود.

بعد از چند سال Ascaron Entertainment با نسخه ای جدید از Sacred با نام Sacred 2 : The Fallen Angel بازگشت تا در کمبود بازی های Action RPG خودی نشان دهد. بازی در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۰۸ برای PC و ۱۱ May برای کنسول های PS3 و X360 عرضه شده است. بازی Sacred 2 تقریبا نتوانست نوآوری خارق العاده ای داشته باشد ولی توانست فرمول قدیمی این بازی را به خوبی با گرافیکی بسیار چشم نواز و صداگذاری متوسط به صورتی دوباره در کالبد یک نسخه جدید به کار ببرد.

 

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

قسمت Campaign بازی به دو گروه light و Shadows یا همان خیر و شر تقسیم می شود. داستان اصلی بازی Sacred 2 در مورد ماده ای آبی رنگ به اسم T-Energy است که در کل سرزمین Ancaria با استفاده از لوله هایی شبیه به لوله های انتقال نفت در جریان است. داستان بازی بسیار سطحی کار شده و در خور یک عنوان RPG نیست و کشش لازم را ندارد و نکته قابل توجه در این قسمت تمام شدن داستان اصلی بازی در کمتر از ۱۵ ساعت است.

در بازی های سبک RPG دیالوگ ها اهمیت زیادی دارند ولی در Sacred به این نکته توجه خاصی نشده و همانند داستان بازی، دیالوگ ها نیز بسیار سطحی می باشند.شروع بازی نسبت به انتخاب class متفاوت است. Class ها در بازی کاملا از پیش تعیین شده است و نمی توان در آنها تغییری ایجاد کرد.

بعد از آنکه گیمر کلاس خود را انتخاب کرد مستقیما در محیط بازی قرار میگیرد. فرآیند فرا گرفتن اساس کنترل و استفاده از امکانات بازی در حین پیشرفت در ابتدای بازی به گیمر یاد داده میشود.Sacred 2 مانند نسخه قبلی به صورت Open World طراحی شده است ولی این بار محیط آن بسیار بزرگتر و گسترده تر از نسخه قبلی همراه با ماموریت های فرعی بسیار فراوان و ماموریت های اصلی با تنوع نسبتا خوب می باشد.

 

:سیستم مورد نیاز

OS:Microsoft® Windows XP (32 / 64 Bit) with Service Pack 3 / Vista (32 / 64 Bit) with Service Pack 1
Processor:2,4 GHz Processor
Memory:1 GB RAM
Graphics:Graphics card 256 MB RAM, DirectX® ۹.۰c compatible, with Pixel Shader 2.0 support (from nVidia® GeForce™ ۶۸۰۰ or ATI® Radeon® X800)
Hard Drive:20 GB HD space
Sound:DirectX compatible sound card

 

..:: آموزش نصب بازی نسخه فشرده FitGirl ::..

  • ابتدا بازی را دانلود کرده و با نرم افزار فشرده سازی فایل ها از حالت فشرده خارج نمایید، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد.
  • با استفاده از فایل setup به نصب بازی بپردازید.
  • در هنگام نصب برنامه های غیر ضروری را غیر فعال نمایید تا حداقل ۲ گیگابایت از فضای رم سیستم آزاد باشد.
  • بر اساس ریلیز دیتای رسمی استیم ورژن v2.65.2 فشرده سازی شده است. کرک بازی توسط Christsnatcher بر روی این نسخه اعمال شده است.
  • فایل های انتخابی Elite Textures و Bonus Content و Black Guardian Concert در محتوای دانلودی شما لحاظ شده است.
  • تمامی مادهای حیاتی بازی شامل Community Patch v1.60 و Enhanced Edition v3.1 و Purist Fixpack v1.2 در این نسخه لحاظ گردیده است اما به صورت پیش فرض فعال نشده اند تا دیتای اوریجینال شما شامل دستکاری نشود.
  • از نصب پیش نیاز PhysX که همراه این ریپک نصب خواهد شد، مطمئن شوید. اگر پس از نصب ریپک فیت گرل، باز هم خطای PhysX دریافت کردید، لطفا به پوشه C: / Program Files (x86) / NVIDIA Corporation / PhysX / Common مراجعه کرده و تمامی فایل های DLL موجود را به پوشه system در محل نصب بازی خود منتقل کنید.
  • بسته به قدرت پردازش سیستم شما فرآیند نصب ۳۰ تا ۴۵ دقیقه طول خواهد کشید.
  • برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.
  • جهت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا اینجا کلیک نمایید.

 

دانلود بازی Sacred 2 Gold Edition برای PC بازی بازی کامپیوتر نقش آفرینی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم