دانلود بازی FAR: Changing Tides برای PC

مطلب نوشته شده
۱۸ اسفند ۱۴۰۰
دفعات بازدید
3,109

بازی FAR Changing Tides یک تجربه ماجراجویی است که سفری احساسی و بسیار هیجان انگیز را همراه با یک پسر و کشتی‌اش دنبال خواهید کرد. او به دنبال یافتن خانه‌ای جدید است و برای رسیدن به آن، باید در آب‌های طوفانی حرکت کرده و در عماق ناشناخته اقیانوس‌ها هم شنا کنید. خرابه‌هایی فراموش شده را در دنیایی می‌بینیم که به زیبایی محقق شده است و تجربه‌ای خاص و بی‌نظیر به شما هدیه خواهد داد. در این بازی محیط‌های متروک را می‌بینیم که گسترش پیدا می‌کنند و هواپیماهایی هم در محیط‌های متروک به حرکت درمی‌آیند. محیط‌های جدید، پازل‌ها و مکانیسم خاصی از کشتی‌ها را در بازی می‌بینیم که دنیای متفاوتی را برای‌تان ایجاد خواهند کرد.

این بازی تجربه کاملا هیجان انگیزی است که طرفداران این سری در کنار بازیکنان جدید می‌توانند آن را تجربه و چالشی به مراتب عمیق‌تر را داشته باشند. Toe قهرمان جدید بازی است که از خواب بیدار شده و قرار است که به تنهایی به دنبال خانه‌ای برای خود باشد. او باید بر موانع بازی غلبه کرده و در محیطی نا آشنا و گاها خصمانه، راه خود را پیدا کند. شما باید این کاراکتر را در یک ماجراجویی بزرگ حرکت داده و از خرابه‌های یک جامعه بزرگ عبور دهید. یک ماجراجویی بزرگ در انتظار شما بوده و قرار است که از خرابه‌های یک جامعه زمانی بزرگ هم خلاص شوید. شما در جستجوی یک ماجراجویی کاملا تازه هستید و کاپیتان کشتی خود خواهید بود.

در این بازی می‌توانید کشتی دریایی اختصاصی خودتان را هدایت کرده و با Toe به دریاهای آزاد بروید. در طوفان‌های شدید حرکت کرده و خطرات ژرفای پهن این اقیانوس را به جان بخرید. در طول تجربه بازی FAR Changing Tides می‌توانید قفل معماهای مختلف را باز کرده و به اکتافات کاملا جدید دست پیدا کنید. سوخت گران‌ها را پیدا کرده و با انجام تسک‌هایی که به شما محول می‌شود، تجربه متفاوتی را داشته باشید. می‌توانید پیچیدگی‌های شگفت انگیز کشتی خودتان را پیدا کرده و در هنگام بروز مشکل، کاملا آن را برطرف سازید.

تاریخ انتشار Mar 01,2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجرایی
کمپانی منتشرکننده Frontier Foundry
حجم فایل ۱.۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۷ از ۱۰۰

این بازی خطرات و دسیسه‌های متفاوتی خواهد داشت و قرار است که پازل‌هایی هم برای عبور از آن‌ها حل کنید. شما کاپیتانی هستید که کم کم می‌توانید از این تجربه در راه‌های خوب استفاده کنید. دکل خود را بالا برده و بادبان‌ها را بکشید. باید کم کم مثل یک اثر شبیه‌ساز، بدانید که کشتی شما در چه شرایطی بهترین پیشروی خود را خواهد داشت. یک موسیقی متن شگفت انگیز هم در بازی می‌شنویم که به کنش‌های بازیکنان و محیط ستگی خواهد داشت. می‌توانید در لحظات کلیدی بازی، بهترین عملکرد خود را نشان داده و کاراکتر خود را تقویت کنید. می‌توانید اتمسفر بازی و موسیقی ناشی از آن را با چنین مواردی با تغییر روبرو کنید.

در این بازی اوج ضربان قلب خود را خواهید داشت و لحظاتی آرام در کنار همه المان‌های دیگر را می‌توانید داشته باشید. همه چیز توسط خودتان بازیکنان خلق می‌شود و فیلنامه و داستان خاصی را نمی‌بینیم. همین سبب منحصربه‌فرد بودن بازی FAR Changing Tides شده است. اگر نسخه قبلی بازی را بیاد بیاورید، حتما می‌دانید که با یک بستر خشک روبرو بوده‌ایم. اما این‌بار همه چیز فرق کرده و می‌توانید تماما با محیط‌های آبی و اقیانوسی روبرو شوید. آن‌چیزی که باقی می‌ماند، شما و قایق‌تان هستید و مدت زمان کوتاهی پس از شروع بازی آن را به دست خواهید آورد.

با آزاد شدن قایق، باید به روی عرشه رفته و بادبان را در حالت عمودی قرار دهید. تنها چیزی باید نگران آن باشید، باد و موانع طبیعی ساخت دست بشر است. برای عبور از موانع، باید پازل‌های مکانیکی بازی را تکمیل کرده و باد را هم با حرکت روی عرشه مدیریت کنید. روشی که حس واقع بینانه‌تری به شما خواهد داد، سیستم ساده بازی است. شما در پاسخ به نسیم و بادی که می‌وزد، به سادی می‌توانید بادبان را تنظیم کرده و در مسیر درست حرکت کنید. گاهی اوقات نیاز به خلق روشی خواهید داشت که با جریان‌های آب و موج اقیانوس هم مقابله کرده و اجازه ندهید که کشتی شما را با مشکل بزرگی روبرو سازند.

 

دانلود بازی FAR Lone Sails برای PC

 

تغییرات مربوط به جزر و مد بارها رخ خواهد داد و همین چالش‌های جالب هستند که لذت ساده قایق‌رانی را برای مدتی بسیار طولانی برای‌تان هیجان انگیز جلوه می‌دهند. موسیقی متن بازی محو در شما خواهد شد و مناظری مانند غروب خورشید، شهرهای شناور در آب و حیات وحش موجود در قطب هم کمک می‌کنند که در پس زمینه بازی FAR Changing Tides، حسی کاملا متفاوت داشته باشید. لحظات ناب دریانوردی را می‌توانید در بازی حس کرده و جلو بروید. می‌توانید پاورهای مکانیکی قایق خود را هم فراهم کرده و مثل آثاری همچون Sea of Thieves یک کاپیتان پر کار برای کشتی خود باشید. گاهی اوقات، حرکات جلو و عقب می‌تواند استرس زا باشد.

گاهی اوقات موتور کشتی شما را بیش از حد اندازه گرم خواهد شد و باید در این هنگام برای خنک کردن موتور از شیلنگ‌هایی استفاده کنید که به موتورخانه راه پیدا می‌کنند. می‌توانید برای چند دقیقه قایق خود را در حالت کنترل خودکار قرار داده و به دنبال پیدا کردن المان‌هایی باشید که برای تعمیر به آن‌ها نیاز دارید. ارتقای المان‌های مختلف قایق به شما کمک خواهد کرد و می‌توانید همین‌طور عالی به سفر خود ادامه دهید. کوه یخ همراه با سایر المان‌های عجیب و غریب را در بازی می‌بینیم که کمک حال شما خواهند بود. این یک تغییر بزرگ است و از نظر مکانیکی، کشتی شما را در وضعیت مناسبی حفظ خواهد کرد. گاهی اوقات برای تامین منابع غذایی باید در آب شیرجه زده و خود و خدمه خودتان را زنده نگه دارید.

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

..:: تماشای تریلر بازی ::..

 

سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit or higher
Processor: Intel Pentium G4500 or AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660, 2 GB or Radeon R7 370, 2 GB
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-8350K or AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060, 6 GB or Radeon RX 5500 XT, 4 GB
Storage: 4 GB available space

 

..:: آموزش نصب بازی نسخه فشرده FitGirl ::..

  • ابتدا بازی را دانلود کرده و با نرم افزار فشرده سازی فایل ها از حالت فشرده خارج نمایید، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد.
  • با استفاده از فایل setup به نصب بازی بپردازید.
  • در هنگام نصب برنامه های غیر ضروری را غیر فعال نمایید تا حداقل ۲ گیگابایت از فضای رم سیستم آزاد باشد.
  • بسته به قدرت پردازش سیستم شما فرآیند نصب ۵ تا ۱۵دقیقه طول خواهد کشید.
  • بر اساس ریلیز رسمی بازی در فروشگاه دیجیتالی نینتندو سوییچ فشرده سازی شده است.
  • آپدیت بازی به v1.1.0 بر روی این نسخه اعمال شده است. از دو امولاتور Ryujinx v1.1.55.0 یا Yuzu v939 برای اجرای شبیه‌ساز می‌توانید استفاده کنید.
  • فریمور اصلی نینتندو سوییچ ورژن v13.2.1 که پیش نیاز امولاتور Ryujinx هست، در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده است.
  • برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.
  • جهت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا اینجا کلیک نمایید.

 

 

..::نکات مهم استفاده از شبیه‌ساز نینتندو سوییچ::..

  •  اگر از امولاتور Yuzu استفاده می‌کنید، فراموش نکنید که فقط OpenGL API در این شبیه‌ساز در دسترس است. استفاده از Vulkan API باعث اختلال در عملکرد شبیه‌ساز خواهد شد.
  •  برای اینکه در امولاتور Yuzu بتوانید فریم‌ریت بهتری داشته باشید، به محض اینکه وارد بازی شدید لطفا کلید ترکیبی “Ctrl + u” را بزنید تا فریم ریت بازی آنلاک شود.
  • برای عملکرد بهتر در امولاتور Ryujinx، لطفا قابلیت V-sync را غیرفعال کنید.
  •  برای اجرای بازی در ویندوز ۷ توسط امولاتور Ryujinx، لطفا به پوشه “_Windows 7 Fix” در محل نصب بازی خود مراجعه کرده و فایل “api-ms-win-core-winrt-l1-1-0.dll” را به پوشه “emu” منتقل کنید.

 

توجه بسیار مهم!!! نسخه فعلی از کنسول نینتندو سوییچ به‌صورت شبیه‌ساز برای PC منتشر شده است. نسخه اصلی PC به دلیل داشتن Denuvo هنوز کرک نشده است. لطفا توضیحات استفاده از این نسخه را بادقت در همین مطلب مطالعه کنید تا performance مناسب در اجرای بازی را داشته باشید.

 

 

دانلود بازی FAR: Changing Tides برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی مطالب ویژه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (5 نظر, میانگین: 4,60 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه FitGirl _v1.1.0 + Ryujinx/Yuzu Emus :

لینک دانلود با حجم 1.67 گیگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

یک نظر برای ”دانلود بازی FAR: Changing Tides برای PC”

  1. Abbas گفت:
    +
    -
    0

    بازی بسیار زیبا
    تقریبا در زانر ایندی فکری هستش ولی نمی دونم چرا زانرشو اکشن زدین
    و اینکه حتما نسخه اولشو هم دانلود کنید

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم