دانلود بازی Elex II برای PC
UPDATE to November 21st, 2022 + FitGirl _ v1.0.5

UPDATE to November 21st, 2022 + FitGirl _ v1.0.5
مطلب نوشته شده
۲ آذر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
8,518

بازی ELEX II دنباله نسخه اول است که تجربه‌ای نقش آفرینی در دنیایی جهان باز و قدیمی را به همراه خواهد داشت. یک دنیای پسا آخرالزمانی بسیار جذاب در این اثر خواهیم دید که با محیط‌های بزرگ سر و کار دارد و بازیکنان می‌توانند با آزادی مطلق در گوشه و کنار آن پرسه بزنند. کاوش در این جهان هم با جت پک مخصوص کاراکتر بازی امکان‌پذیر شده است و می‌توانید هر طور که خواستید، داستان حماسی آن را جلو ببرید. چند ال از نبرد بزرگ نسخه قبلی و شکست جکس هیبرید می‌گذرد. حال تهدید جدیدی از آسمان نزول کرده است و قدرت‌های خطرناک دارک الکس را آزاد می‌کند. تمام حیات در جریان چنین اتفاقی به خطر استفاده است.

حال شما باید برای دفاع از صلح ماگالان و امنیت خانواده‌اش، باید همراه با جکس به ماموریتی رفته و جناحین سرزمین خود را متقاعد کنید که علیه مهاجمین متحد شوند. شما باید پسر خود دکس را پیدا کرده و سپس ماموریت‌های اصلی خود را در بازی شروع کنید. دنیای عظیم این اثر را سازندگان به‌طور اختصاصی طراحی کرده‌اند و می‌توانید تنوعی بسیار عالی و فانتزی را با تم پسا آخرالزمانی داشته باشید. بازی به شما اجازه می‌دهد که سیاره ماگالان را با آزادی بی‌سابقه‌ای کاوش کرده و با استفاده از جک پک مورد اعتماد خود، از سراسر نقشه عبور کرده و حتی پرواز را تجربه کنید. شما در جهانی زندگی می‌کنید که پر از NPC های منحصربه‌فرد است و کارهایی که انجام می‌دهید را بیاد خواهند آورد و می‌توانند در برابرش واکنش نشان دهند.

تاریخ انتشار Mar 01, 2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی
کمپانی منتشرکننده THQ Nordic
حجم فایل ۱۵.۹ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۶۴ از ۱۰۰

بسته به رفتاری که شما داشته باشید، آن‌ها درخواست پذیرش به گروه شما را پذیرفته یا آن را رد می‌کنند. کشته شدن این NPC ها هم روی داستان کلی بازی تاثیرگذار خواهد بود. با سیستم کنترل بهبود یافته بازی Elex II می‌توانید در نبردهای نزدیک و دور سیاره شرکت کرده و داستانی را تجربه کنید که عواقبی برای‌تان به همراه خواهد داشت. شما در دنیایی از تصمیمات اخلاقی گرفته شده‌اید و باید موفق به مدیریت همه آن‌ها شوید تا در نهایت اتحادی بی‌نظیر را بتوانید علیه مهاجمین پیاده‌سازی کنید.

بازی Elex 2 تفاوت‌های بسیاری از نظر جزئیات با نسخه اول دارد و بازیکنان تا نسخه اول را تجربه نکرده باشند، نمی‌توانند آن‌ها را درک کنند. این بازی به‌وضوح یک یوروجانک است که از حد و اندازه خود فراتر رفته است، اما در حالت کلی نمی‌تواند جلای مورد انتظاری که مانند آثار برتر انتظار داریم را ارائه کند. در واقع، کسی که به دنبال گرافیک درخشان است، نمی‌تواند دریافتی خاصی از این بازی داشته باشد، اما کسانی که ناامید نشده و ادامه می‌دهند، در ادامه پی به ارزش واقعی بازی خواهند برد. بازی باگ‌های بسیار کمی دارد و هرگز مزاحمتی در تجربه گیم‌پلی بازی برای شما ایجاد نمی‌کنند. این بازی اگرچه در ظاهر چیزی برای ارائه کردن ندارد، اما در عمق بازی کاملا جبران کرده و کمی بعد از اولین مرحله، عاشقش خواهید شد.

 

 

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

در این بازی قرار است که یک‌بار دیگر چکمه‌های خود را پوشیده و رمز و رازهای جدیدی را از جهان بازی کشف کنید. سه گروه اصلی قانون شکنان، روحانیون و Berserkers را می‌بینیم که هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. قانون شکنان گروهی راهزن هستند که خشونت و سرسختی ماگالان‌ها را به ارث برده‌اند. روحانیون هم بسیار مذهبی بوده و می‌توانند به‌طور موثر از فناوری استفاده کنند. در نهایت Berserkers را هم داریم که از مانا و جادو برای بازیابی کل جهان بهره خواهند برد. در بازی Elex 2 همه این گروه‌ها دور همدیگر جمع شده و به بازیکن این اجازه را خواهند داد که در جنگ آیندها از آن‌ها استفاده کرده و گسترش‌شان دهند.

بازیکنان می‌توانند به Albs ملحق شده و یک سری نبردهای تازه را تجربه کنند. اگر بیاد داشته باشید، Albs یکی از آنتاگونیست‌های اصلی نسخه اول بود و از زمانی که Commander Jax بزرگ شده است، او یاد گرفته است که چگونه در نبردها حضور داشته باشد. بازیکنان حال می‌توانند به مورکون‌ها بیوندند. این‌ها خدای فراموشی را می‌پرستند و مرگ را در آغوش می‌گیند. همین به بازیکنان اجازه خواهد داد که ساختار مشابه بربرها یا شوالیه مرگ را هم در بازی تجربه کنند. بسیاری از چهره‌های آشنا از همان نسخه اول در این بازی هم حضور دارند. همراهان جدیدی هم در این نسخه اضافه شده‌اند و هر کدام داستان‌ زیبا و کاملا به‌جایی در این نسخه دارند.

 

..:: تماشای تریلر بازی ::..

 

ماهیت کلی بازی Elex II به این صورت است که بازیکنان به جایی سفر می‌کنند که یا دشمنی را در آن کشته یا اینکه وسیله خاصی را در آن پیدا کنند. با این حال، داستان همه جانبه هر یک از همراهان شما، بسیار جالب و متنوع دنبال خواهد شد. عاشقانه‌هایی را در بازی می‌بینیم که بسیار پیچیده‌تر و بالغ‌تر از نسخه اول هستند. گفتگوهای میان کاراکترها و انتخاب‌هایی که شما در بازی خواهید داشت هم کاملا براساس یک سیستم اخلاقی نسبتا استاندارد عمل خواهد کرد. این گفتگوها و کارهایی که بازیکنان انجام می‌دهند، می‌توانند به ضرر نابودی جکس تمام شوند. جکس با همین امتیازها کاراکتری پیدا می‌کند که می‌تواند فردی شرور یا خوب باشد.

بازیکنان در Elex 2 رفتار شناورتری دارند و این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد که با دشمنان پروازی در آسمان روبرو شده یا اینکه روی بخشی از دشمن روی زمین فوکوس کنند. حتی اگر سازندگان دست به انیمیشن‌های تکراری بازی نزده باشند، هیچ چیزی تماشایی‌تر از دیدن جکس در حال چرخاندن بشکه‌ای برای ضربه زدن به یک گروه دشمن نخواهد بود. به هر حال، نقطه قوت اصلی بازی در دنیای جهان باز آن است. بازیکنان هر لحظه تشویق می‌شوند که در گوشه و کنار آن حرکت کرده و به‌خصوص وارد جناحینی شوند که دشمنان آن را احاطه کرده‌اند و ممکن است که تسلط یافتن روی آن‌ها کمی سخت باشد. این دنیایی است که موجودات فانتزی و ربات‌ها در آن پرسه می‌زنند و هر لحظه ممکن است زندگی و تنفس در آن به پایان راه برسد.

:سیستم مورد نیاز

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10, 64 Bit
  • Processor: AMD Ryzen 3 3100 / Intel Core i5-7400
  • Memory: ۱۲ GB RAM
  • Graphics: Radeon RX 5600 XT / Geforce GTX 1060
  • DirectX: Version 11
  • Storage: ۴۵ GB available space

:سیستم پیشنهادی

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10, 64 Bit
  • Processor: AMD Ryzen 7 2700 / Intel Core i5-9500F
  • Memory: ۱۶ GB RAM
  • Graphics: Radeon RX 5700 XT / Geforce RTX 2060
  • DirectX: Version 11
  • Storage: ۴۵ GB available space

 

..:: آموزش نصب بازی نسخه فشرده FitGirl ::..

  • ابتدا بازی را دانلود کرده و با نرم افزار فشرده سازی فایل ها از حالت فشرده خارج نمایید، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد.
  • با استفاده از فایل setup به نصب بازی بپردازید.
  • در هنگام نصب برنامه های غیر ضروری را غیر فعال نمایید تا حداقل ۲ گیگابایت از فضای رم سیستم آزاد باشد.
  • بسته به قدرت پردازش سیستم شما فرآیند نصب ۲۵ تا ۴۰ دقیقه طول خواهد کشید.
  • برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.
  • جهت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا اینجا کلیک نمایید.

 

دانلود بازی Elex II برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی مطالب ویژه نقش آفرینی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۳ نظر برای ”دانلود بازی Elex II برای PC”

  1. بازیجو گفت:
    +
    -
    2

    از شما زحمت‌کشان بسیار ممنونم شما همیشه بروز و باهوش هستید و برای مخاطبان خودتون ارزش قائل هستید برای همه شما کارکنان فایل نیکو طلب سلامتی و شادی زیاد به همراه ثروت نامحدود آرزومندم

  2. حسیندوست گفت:
    +
    -
    1

    سلام ، بازی بشدت افت فریم داره ، تنظیمات بازی رو هم هرچقدر پایین بیاری اثری نداره

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم