Python پایتون یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان داره کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آن ها در عرض چند روز ممکن می باشد.
سرفصل های دوره آموزشی Udemy Python Bootcamp 2020 Build 15 working Applications and Games:
۱. معرفی
۲. نصب پایتون در Mac
۳. نصب پایتون روی ویندوز
۴. پایتون مقدماتی بخش ۱
۵. انواع داده ها
۶. اپراتورها
۷. کدام ویرایشگر برای شما بهتر است
۸. توابع و روش ها
۹. خطا در پایتون
۱۰. تصمیم گیری
۱۱. حلقه ها
۱۲. تاریخ و زمان
۱۳. رسیدگی به پرونده
۱۴. کتابخانه ها
۱۵. پروژه ۱ محرک نورد تاس
۱۶. پروژه ۲ دیکشنری
۱۷. پروژه ۳ بازی Hangman
۱۸. پروژه ۳ Tic Tac Toe
۱۹. بخش ۲ پایتون برای علم داده و تجسم داده ها
۲۰. پوزخند
۲۱. پانداها
۲۲. متپلوتلب
۲۳. سیبرن
۲۴. تجسم داده های داخلی Pandas
۲۵. توطئه و دکمه سر دست
۲۶. نقشه های جغرافیایی
۲۷. پروژه ۵ پلاتر
۲۸. پروژه ۶ طرح جغرافیایی با استفاده از فولیوم
۲۹. پروژه ۷ تجزیه و تحلیل اهدای مدرسه
۳۰. بخش ۳ برنامه نویسی رابط کاربری گرافیکی
۳۱. تاکینتر
۳۲. پایگاه داده
۳۳. گرافیک لاک پشت
۳۴. پروژه ۸ بازی Caterpillar
۳۵. پروژه ۹ خواستگار
۳۶. پروژه ۱۰ حیوان خانگی صفحه نمایش
۳۷. پروژه ۱۱ ماشین حساب هوشمند
۳۸. پروژه ۱۲ سیستم پایگاه داده خود شما
۳۹. پروژه ۱۳ بازی تخم مرغ گیر
۴۰. پایان دوره