دانلود بازی GUN برای PC

مطلب نوشته شده
۱۷ تیر ۱۳۹۷
دفعات بازدید
8,417

داستان بازی GUN از جایی آغاز می شود که کولتون وایت (Colton White) را به همراه شخصی به نام ند (Ned) (پدر کولتون) نشان می دهد که زندگی روزمره ی خود را از راه شکار گوزن و پرنده و فروش آنها به قایق ها و کشتی هایی که از آن حوالی رد می شوند می گذرانند. اما روزی قایقی می آید که سرنوشت کولتون را رقم میزند.

ند وایت با دختری با نام سدی (Sadie) درون قایق ملاقاتی انجام می دهد ولی لحظاتی بعد کشیشی آن دختر را کشته و قایق مورد حمله قرار می گیرد، در این بین ند رازی را برای کولتون بازگو می کند: “من پدر تو نیستم…” و با فدا کردن خود کولتون را به درون آب می اندازد و نجات می دهد، سپس کشتی منفجر شده و همه سرنشینانش کشته می شوند.

داستان بازی GUN که توسط راندی جانسون (از نویسندگان هالیود) نوشته شده در حد خوبی بوده و از اول تا اواخر بازی شما را همراهی می کند. داستان بازی (البته قسمتی از داستان) خود نقش زیادی در همراه ساختن شما تا اواخر بازی دارد و شاید اگر این قسمت از داستان هم خوب کار نمی شد شما هیچ علاقه ای به تمام کردن بازی از خود نشان نمی دادید. ولی با این وجود باز هم در اواخر بازی داستان به سمت همان کلیشه های همیشگی وسترن منحرف می شود!کنترل بازی GUN شاید نقطه ضعف اصلی این بازی باشد، به عنوان مثال در هنگام اسب سواری اگر یک پیچ را پشت سر بگذارید به احتمال زیاد از مسیر خارج می شوید (که جا ماندن دوربین هم به این کار کمک می کند). یا هر از گاهی اگر مورد حمله قرار گیرید در هنگام حرکت، نشانه گیری کار لذت بخشی نخواهد بود و شما را خسته می کند.

تاریخ انتشار NOV 17,2005
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی منتشرکننده Activision
حجم فایل ۱.۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۶ از ۱۰۰

 

اما به جرات می توان گفت بهترین قسمت بازی اسب سواری آن است. هر چند که کنترل نسبتا ضعیف بازی روی این قسمت هم تاثیر گذاشته ولی واقعا اسب سواری در این بازی تجربه ی جدیدی است که ارزش امتحان کردن را دارد. یکی از تجربه های لذت بخش هر گیمری در بازی Gun اسب سواری و شلیک روی اسب (مخصوصا موقع پرش!) می تواند باشد.

نقشه بازی هم یکی از ضعف های بازی می باشد به طوریکه کاملا شما را سر در گم می کند! نقشه بزرگ بازی که هیچ حرفی برای گفتن ندارد و به غیر از Side Mission های بازی هیچ چیز دیگری را نمی توان تشخیص داد. نقشه کوچک بازی هم با اینکه تفاوتی نسبت به نقشه بقیه بازی ها ندارد ولی به دلیل بزرگ بودن تقریبی محیط بازی، هنگام دور بودن هدف شما را به حد کافی سر در گم می کند.

یکی دیگر از قسمت های جالب بازی قسمت به اصطلاح FreeRide آن است. (بازی از این نظر بسیار شبیه سبک GTA می باشد یعنی شما می توانید آزاد و با اراده خود در شهرها و یا بیابان ها بگردید و بعضا به انجام ماموریت هایی و کار هایی که ربطی به داستان بازی ندارند بپردازید!) در مواقعی از بازی که شما داستان بازی را دنبال نمی کنید (بین مراحل و بعد از اتمام داستان بازی) شما می توانید در یک محیط نسبتا بزرگ با چند شهر مختلف گشت و گذار کرده و ماموریت های مختلفی از جمله کمک به کلانتر، دستگیری تبهکارانی که پوسترهای Wanted Dead or Alive آنها در شهر ها موجود است، کمک به آپاچی ها! و … را برای خود انتخاب کنید و یا می توانید به دست فروش هایی که در شهرها موجود هستند مراجعه کرده و به راحتی اسب خود یا قدرت اسلحه هایتان یا توانایی حمل مهمات بیشتر را برای خود با صرف پول (که از سنگ های طلای موجود در بازی یا با انجام دادن ماموریت های مختلف به دست می آورید) بخرید.

 

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

سیستم مورد نیاز:

MINIMUM 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX(R) 9.0c-compliant 32 MB Hardware T&L – capable video card and the latest drivers*, English version of Microsoft(R) Windows(R) 2000/XP, Pentium(R) III 1.8 GHz or Athlon(TM) XP 1800+ or higher processor, 256 MB of RAM, 2.8 GB of uncompressed hard disk space (plus 320 MB for the Windows swap file), A 100% Windows 2000/XP-compatible computer system including:
DirectX 9.0c (Included)
۱۰۰% DirectX 9.0c-compliant true 16-bit sound card and drivers
۱۰۰% Windows 2000/XP-compatible mouse, keyboard and drivers
۱۰۰% Windows 2000/XP-compatible gamepad (optional) (Game controller with 10 or more buttons and dual analog thumb sticks required)
*Supported Chipsets for Windows 2000/XP
NVIDIA® GeForce™ ۳/Ti series
NVIDIA® GeForce™ ۴/Ti series
NVIDIA® GeForce™ FX 5700 and later series
NVIDIA® GeForce™ ۶۸۰۰ and later
ATI® Radeon™ ۸۵۰۰
ATI® Radeon™ ۹۰۰۰
ATI® Radeon™ ۹۶۰۰
ATI® Radeon™ ۹۸۰۰ and later
*Important Note: Some 3D accelerator cards with the chipsets listed here may not be compatible with the 3D acceleration features utilized by GUN. Please refer to your hardware manufacturer for 100% DirectX 9.0c compatibility.

 

 

دانلود بازی GUN برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه GOG:

لینک دانلود با حجم 1.51 گیگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

یک نظر برای ”دانلود بازی GUN برای PC”

  1. DARIUSH گفت:
    +
    -
    0

    بازی خیلی خوبیه، داستان قوی داره

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم