دانلود مستند The Worlds Most Beautiful Railway 2020 زیباترین راه آهن جهان

مطلب نوشته شده
۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دفعات بازدید
4,651

در مستند The Worlds Most Beautiful Railway سراغ شبکه ریلی اسکاتلند می‌رویم که منظره‌ای از بهترین جهان را به خود اختصاص داده است. این ریل از طبیعی وصف ناپذیر عبور کرده و بسیاری از علاقه‌مندان با سوار شدن به این ریل، از مسیرهای نمادینی عبور می‌کنند که هم‌اکنون به‌عنوان زیباترین مسیر ریلی جهان شناخته می‌شود. این مستند شامل شش قسمت جذاب است و قرار است که نگاه ویژه تری به این ریل بیندازیم.

در قسمت اول سراغ دویست مسافر خوش شانسی می‌رویم که سوار بر لوکوموتیو بخاری از این ریل حرکت می‌کنند. تیمی از مهندسین در تلاش هستند که بزرگ‌ترین سد رانش زمین در بریتانیا را برپا کنند. در قسمت دوم با یک پرواز اسکاتلندی، بازگشت به ادینبورگ ویورلی را خواهیم دید. جایی که به یک مرکز درمانی بسیار خاص تبدیل شده است و علاقه‌مندان از آن بازدید می‌کنند. این بخش از راه آهن قبلا به خانه معروف بوده است و یک سفر هیجان انگیز به آن خواهیم داشت.

دانلود مستند The Worlds Most Scenic Railway Journeys 2019

در ادامه‌ی مستند The Worlds Most Beautiful Railway سراغ قطار بخار جاکوبیت می‌رویم که تقریبا بالاترین ایستگاه این قطار محسوب می‌شود و می‌توانیم از آنجا بسیاری از پناهگاه‌های باورنکردنی را مشاهده کنیم. در قسمت بعدی به ایستگاه Haymarket می‌رسیم. این ایستگاه محلی برای جشن گرفتن است و شخصیت‌های مهمی در آن حضور داشته و به سخنرانی می‌پردازند.

دانلود مستند Great Asian Railway Journeys 2020 سفرهای ریلی بزرگ آسیا

ما در این بخش آنجلا و دختران Spice را می‌بینیم که از میزبان مستند پذیرایی کرده و ما را برای حرکت به ایستگاه بعدی آماده می‌کند. در بخش بعدی به رویال دیزاید می‌رسیم. داوطلبانی که سوار بر این قطار شده‌اند، این بار یکی از زیباترین ایستگاه‌های این قطار را مشاهده کرده و سفری هیجان انگیز به Wemyss Bay خواهند داشت. در این بخش نیز می‌توانیم خط کوهستانی غربی را مشاهده کرده و با عبور از ریل جادویی West Highland اسرار فاش نشده قلعه‌ی بلر در این منطقه را خواهیم داشت.

info

Scotland’s rail network crosses a landscape voted the best in the world. This series follows the staff and enthusiasts safeguarding these iconic routes.

Part 1: Union of South Africa
Two hundred lucky passengers board steam locomotive, Union of South Africa. There’s a charity abseil from the Forth Bridge. A team of engineers scramble to erect the UK’s largest landslide barrier.

Part 2: The Flying Scotsman
The Flying Scotsman takes a tour of the railway it once called home as it returns to Edinburgh Waverley, where there is a very special treat waiting for one young steam enthusiast.

Part 3: Jacobite Steam Train
The show follows in Harry Potter’s footsteps onboard the Jacobite steam train while YouTube sensations Geoff and Vicki head for the UK’s highest train station.

Part 4: Haymarket Station
Musician Hamish Napier celebrates the old Speyside. Haymarket station gets ready for the Spice Girls. And newly qualified conductor Sean joins his mum Angela on the job.

Part 5: Royal Deeside
Volunteers are bringing steam trains back to Royal Deeside and Edinburgh Pride comes to Waverley. Plus, there is a trip to Wemyss Bay, the world’s most beautiful railway station.

Part 6: West Highland Line
The show goes for a ride on the magical West Highland line. The secrets of Waverley station are revealed. And there’s a trip to Blair Castle.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم