دانلود بازی Dark Void برای PC

مطلب نوشته شده
۱۷ آبان ۱۳۹۸
دفعات بازدید
875

داستان بازی Dark Void در رابطه با خلبانی به نام William است. ماجرا از جایی آغاز می شود که William در هواپیمای خود هنگام گذشتن از مثلث برمودا ناگهان با یک ماشین پرنده ی عجیب تصادف می کند. در این تصادف هواپیما در ناحیه ای نا آشنا سقوط می کند و یکی از دوستان William میمیرد. خلبان به دنبال فهمیدن حقیقت ماجرا و نجات جان خود به گشت و گذار در این منطقه می پردازد و در این راه مجبور می شود با ربات هایی عجیب مبارزه کند.

از اولین مشکلات بازی می توان به کم پرداختن به داستان بازی اشاره کرد. با این که بازی با معماهایی شروع می شود ولی در ادامه می بینید که نه شخصیت پردازی خوب است و نه روایت داستان. مثلاً در اوایل بازی با یک مخترع آشنا می شوید که جت پک را به شما خواهد داد اما نه سؤالی و نه جوابی. یعنی هیچ چیز از این شخصیت نخواهید فهمید و همین طور از کاراکترهای دیگر.

بازی Dark Void هم مثل دیگر بازی های اخیر سوم شخص از سیستم سنگر گیری استفاده می کند. به طوری که می توانید پشت اجسام سنگر بگیرید، تیراندازی کنید و یا به سنگری دیگر بروید. اما همان طور که اشاره شد در اوایل بازی یک جت پک هم به بازی اضافه خواهد شد. اولین قابلیتی که از این جت پک میبینید فقط توانایی بالا نگه داشتن شما در زمانی محدود است.

تاریخ انتشار Jan 19, 2010
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجرایی
کمپانی منتشرکننده Capcom
حجم فایل ۵.۶ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۵۷ از ۱۰۰

 

در این حالت در بعضی مراحل گیم پلی بالا رفتن از سکوهای عمودی پشت سرهم را خواهید دید که کمی از تکراری شدن بازی می کاهد. یعنی شما از چندین سکوی پشت سر هم بالا می روید و با دشمنان می جنگید و همچنین می توان با ترکیب کردن جنگ های هوایی و زمینی مبارزات خوبی را در این بازی انجم داد. ولی بعد از این که جت پک تازه ای را گرفتید می توانید در مراحل بازی پرواز هم کنید حتی بعضی مراحل فقط با جت پک انجام می شود.

در حالت پرواز امکاناتی مانند شلیک، جاخالی دادن و گرفتن وسایل نقلیه هوائی دشمن را خواهید داشت. وقتی با جت پک پرواز می کنید می توانید به دنبال سفینه های دشمن بیفتید و با تیربار خود آنها را نابود کنید و یا وقتی یک سفینه به دنبال شماست، با چرخش هایی ناگهانی مسیر خود را عوض کنید تا جان سالم به در ببرید. با نزدیک شدن به سفینه های دشمنان گزینه ای دیگر برای شما روشن می شود و آن پریدن روی سفینه و به دست آوردن کنترل آن است. با زدن یک دکمه شما روی سفینه می پرید و با زدن کلیدهای دیگر ربات داخل سفینه را می کشید و خودتان کنترل آن را به دست می گیرد.

در ابتدا مراحلی که دو گروه انسان ها و ربات ها با هم در هوا می جنگند به نظرتان جالب میآید اما تاکید بیش از حد بر این سیستم باعث می شود که اواخر بازی خسته کننده به نظر برسد. سازندگان می توانستند با گذاشتن غول آخرهایی جالب و یا مراحل تعقیب و گریز از این تکراری شدن بکاهند.

گرافیک بازی بسیار خوب است و در حد انتظار از یک بازی سوم شخص می باشد و با کمترین نقص گرافیکی می تواند یکی از نقاط مثبت بازی Dark Void باشد. طراحی محیط های بازی بسیار خلاقانه و عالی است ولی در عین تنوع در محیط شما شاهد چند محیط تکراری و شبیه به هم هستید .

طراحی کاراکتر اصلی بازی بسیار عالی و بدون نقص است ولی شما در طراحی کاراکترهای فرعی شاهد کم کاری هایی هستید ، همچنین می توان به طراحی دشمنان و غول های بازی اشاره کرد که دشمنان دارای طراحی فانتزی و بی نظیری هستند و طراحی غول ها گرچه داری خلاقیت بسیاری نیست ولی از لحاظ طراحی خوب است. ساخت و طراحی اسلحه ها متنوع نیست و در آن خلاقیت آنچنانی دیده نمی شود و در کل ۶ نوع اسلحه در بازی طراحی شده است. طراحی جت پک شما از لحاظ فیزیکی و گرافیکی بسیار عالی طراحی شده است.

صحنه هایی از بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: Intel 2.4Ghz or AMD 2.0Ghz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: GeForce 7900 or Radeon HD 3850 series
DirectX®: DirectX 9.0c / Shader 3.0
Hard Drive: 10 GB free
Sound: DirectSound Compatible

سیستم پیشنهادی:

Processor: Intel Quad Core 2.66Ghz or AMD Phenom X4
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 9800 series or ATI 4800 series

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه Crack  را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

 

دانلود بازی Dark Void برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم