دانلود بازی Indivisible برای PC
بسته الحاقی جدید Razmi’s Challenges اضافه شد

بسته الحاقی جدید Razmi’s Challenges اضافه شد
مطلب نوشته شده
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دفعات بازدید
5,988

Indivisible یک اکشن پلتفورمر ناب است که با المان های RPG در اختیار بازیکنان قرار دارد. انیمیشن های خیره کننده و تصاویر هنری از ویژگی های اصلی بازی است و در ابتدا باید مکانیسم مبارزات منحصر به فرد بازی را درک کنید. این مکانیسم به صورت زمان واقعی است و جو فوق العاده زیبایی را در محیط ایجاد می کند. ده ها شخصیت قابل بازی خواهیم داشت که خبر از یک بخش غنی داستانی دارد. گیم پلی بازی در ظاهر آسان است اما برای حرفه ای شدن راه درازی در پیش دارید. شخصیت اصلی بازی دختری به نام آجنا است که با رگ سرگش خودش می خواهد انتقام حمله به منزل شان را بگیرد. او دلاوری و سلحشوری را از پدرش یاد گرفته است و حال می خواهد در برابر قدرت مرموزی که آنها را محاصره کرده اند بایستد. دنیای عظیم و فانتزی بازی نشان دهنده فرهنگ ها و اسطوره های مختلف ژاپنی هستند و محیط زیبایی شناسی ناب این فرهنگ را به ما نشان می دهد.

هر کدام از شخصیت های بازی Indivisible کارایی خودشان دارند و دنباله روی داستان خودشان هستند. آجنا قصد دارد تمامی این شخصیت ها را با همدیگر متحد کند و مردمان سرزمین های دور را به همدیگر گره بزند. دنیای ساکن بازی کم کم توسط این شخصیت ها به آغوش کشیده می شود و گویا امید به نجات آن دوباره زنده می شود. به عقیده بسیاری از منتقدان با یکی از وسیع ترین تجربه های RPG روبرو هستیم و داستان غنی کمک می کند که مکانیسم های مبارزاتی بازی معنای درستی پیدا کنند. این اکشن پلتفورمر دوبعدی پتانسیل این را دارد که در زمره اعتیادآورترین بازی های سال قرار بگیرد و بازیکنان هم سوای داستان و شخصیت پردازی ها از گیم پلی آن لذت خواهند برد. پس از اتمام بازی می توانید وارد داستان هر شخصیت شوید و همراهان آجنا را به طور وسیع تری بشناسید.

تاریخ انتشار MAY 07, 2020
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، نقش آفرینی، ایندی
کمپانی منتشرکننده ۵۰۵ Games
حجم فایل ۵.۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۸ از ۱۰۰

 

بازی Indivisible توسط استودیو لَب زیرو (Lab Zero)، سازنده بازی Skullgirls، توسعه یافته است و کاربران را در دنیایی فانتزی که از فرهنگ و اساطیر مختلف الهام گرفته است، رها می‌کند. کاربران بازی را در نقش دخترکی به نام Ajna آغاز می‌کنند؛ کسی که به تازگی از قابلیت ویژه خود با خبر شده است، این قابلیت به وی اجازه می‌دهد که موارد به خصوصی را به خود جذب کند. در طی سفر خود، او با همراهان و شخصیت‌های زیادی آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند تا به هدف نهایی خود برسد و دشمنانی را که روستای وی را از بین برده‌اند، نابود کند.

برای ساخت Indivisible از بازی‌های کلاسیک مانند Valkyrie Profile و Super Metroid الهام گرفته شده است. مانند آثار مذکور، Indivisible هم دارای شخصیت‌ها و گیم‌پلی عمیقی است. علاوه بر ارائه خصوصیات تازه در بازی‌های اکشن نقش‌‌آفرینی، برای روایت داستان عمیق Indivisible از افسانه‌های آسیای شرقی و مناطق دیگر جهان الهام گرفته شده است. انیمیشن‌های بازی که تمام آن‌ها با دست طراحی شدند، در یک دنیای دو-بعدی به نمایش گذاشته خواهند شد. وظیفه ساخت موسیقی‌های بازی را هم هیروکی کیکوتا، سازنده موسیقی بازی Secret of Mana برعهده دارد.

 

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

..:: تماشای تریلر ::..

 

سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3-2100
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560
Storage: 6 GB available space
Additional Notes: Photosensitivity warning disclaimer

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Core i5-3470
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670

توضیحات: نسخه پیشرو دارای دیتای اصلی بازی به علاوه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا ۷ می ۲۰۲۰ و بسته الحاقی جدید Razmi’s Challenges می باشد.

 

دانلود بازی Indivisible برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر مطالب ویژه نقش آفرینی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (6 نظر, میانگین: 3,67 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم