دانلود بازی Silver Chains برای PC

مطلب نوشته شده
۱۷ مرداد ۱۳۹۸
دفعات بازدید
700

بازی Silver Chains در دسته عناوین ترسناک و معمایی قرار می‌گیرد که می‌تواند کاربران را درگیر اتفاقات و رویدادهای خود سازد. استودیو بازی‌سازی کرکد هدز (Cracked Heads) وظیفه ساخت این بازی را بر عهده گرفته و شرکت هدآپ گیمز (Headup Games) به عنوان ناشر آن را عرضه کرده است. این بازی با پشتیبانی از موتور بازی‌سازی آنریل انجین ۴ (Unreal Engine 4) ساخته شده و به همین علت می‌توان تا حد زیادی به واقع‌گرایانه بودن بازی مطمئن بود. همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که به لطف وجود این موتور قدرتمند، جست و جو و پرسه زدن در محیط‌های تاریک بازی می‌تواند بسیار ترسناک و البته هیجان‌انگیز باشد.

داستان بازی ترسناک Silver Chains در بازه‌ی زمانی حکومت ملکه ویکتوریا جریان دارد. بسیاری از رمان‌ها، فیلم‌ها و آثار ترسناک معروف با حال و هوای این دوره ساخته شده‌اند که به نظر می‌رسد به موفقیت احتمالی بازی Silver Chains کمک خواهد کرد. شما در شخصیتی با نام پیتر (Peter) قرار خواهید گرفت که با مشاهده فیلم‌های موجود در بازی، می‌توانید تصادف اتفاقی آن را مشاهده کنید. بعد از این وقوع این تصادف، وی در حالی که زخمی شده در یک منطقه ناشناخته بیدار شده و قصد دارد تا از اتفاقات در حال وقوع در اطراف خود مطلع شود. سپس با جست و جو در محیط اطراف خود، شاهد عناصر و موجودات ترسناکی خواهد بود که جان او را تهدید می‌کنند. وی از این نقطه قصد فرار دارد و می‌خواهد هرچه سریع‌تر به مکانی دیگر منتقل شود. البته با توجه به معمایی و مرموز بودن داستان بازی، پس از فرار و انتقال به نقطه‌ای دیگر، متوجه می‌شوید که قبلا به این مکان آمده‌اید و از اینجا داستان ترسناک بازی آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار  Aug 06, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ماجرایی، ایندی
کمپانی منتشرکننده Headup
حجم فایل ۸.۱ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۵۱ از ۱۰۰

 

گیم‌پلی بازی در سبک اول شخص دنبال می‌شود و اساس آن بر مبنای جست و جو، کاوش و تحقیق در محیط بازی است. درواقع برای مطلع شدن از اتفاقات داستان بازی، باید به دنبال کشف حقایق و معماهای زیادی بروید. سرنخ‌های مختلف و متفاوتی در محیط بازی وجود خواهند داشت که باید آن‌ها را پیدا کنید. پیش‌روی در داستان بازی نیازمند حل معماها و پازل‌های موجود خواهد بود و باید به این صورت در بازی پیشرفت کنید. در نهایت تیم سازنده‌ی بازی Silver Chains لیستی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم و هیجان انگیز این عنوان منتشر کردند:

  • شما به یک منطقه ناشناخته و محیطی ترسناک و دورافتاده منتقل خواهید شد و باید یک محیط کاملا وحشتناک و تاریک را تجربه کنید.
  • مراحل مخفی در بازی وجود خواهد داشت و برای دسترسی به آن‌ها می‌بایست معماها را حل کنید. از کاوش در محیط بازی غافل نشوید…!
  • فرار بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و باید همیشه برروی این قابلیت تمرکز داشته باشید. به هیچ وجه با موجوداتی که از شما قدرتمند‌تر هستند درگیر نشوید.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3470 (3.2 GHz) / AMD A8-7600 (3.1 GHz)
Memory: 5 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 Ti / AMD Radeon R7 265
Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6500 (3.2 GHz) / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX 590
Storage: 15 GB available space

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

 

دانلود بازی Silver Chains برای PC بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم