دانلود بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom برای PC

مطلب نوشته شده
۵ مرداد ۱۳۹۸
دفعات بازدید
757

بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom عنوان اکشن ماجرایی و دو بعدی است که توسط Game Atelier ساخته شده و کمپانی FDG Entertainment آن را برای پلتفرم های پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی و ایکس باکس وان منتشر کرده است. این بازی که ادامه ای بر سری عناوین Wonder Boy از کمپانی سگا محسوب می شود، به معنای واقعی کلمه یکی از بهترین و باکیفیت ترین عناوین ۲ بعدی است که می توانید تجربه کنید و بدون شک جزو برترین بازی های دو بعدی و اکشن ماجرایی نسل هشتم محسوب می شود.

نکته عالی در مورد بازی این است که با وجود آن که با عنوانی کاملا الهام گرفته و حتی یک دنباله معنوی برای Wonder Boy III: The Dragon’s Trap طرف هستیم اما این الهام هرگز به تقلید محض وارد نشده است و در واقع این اثر، از بهترین بخش های بازی یاد شده الهام گرفته و آنها را با مواردی جدید و جذاب ترکیب کرده است تا عنوانی با شخصیت خاص خود را خلق نماید.

تاریخ انتشار Jul 25, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجرایی، ایندی
کمپانی منتشرکننده FDG Entertainment
حجم فایل ۳.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰

 

همان طور که واضح است، بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom یک داستان کاملا ساده و معمولی و کلیشه ای دارد که یکی خوب مطلق است (همان پروتاگونیست بازی) و یک عده هم بدی و سیاهی مطلق (عموی شخصیت اصلی بازی) که می خواهند دنیا را به نابودی بکشند و قهرمان ما نباید بگذارد این اتفاق رخ دهد و آخرش هم همه چیز ختم به خیر می شود و سپیدی پیروز می گردد. در حقیقت سیاهی و شیطان مطلق را داریم در برابر سپیدی و نیکی محض، و آدم خوب ها باید در انتها پیروز شوند و دنیا را نجات دهند! این قضیه کل داستان این بازی و بازی هایی در این سبک و قالب است و کمتر پیش می آید که عنوانی در این ژانر از این قالب پیروی نکند و از آن خارج گردد.

این بازی از لحاظ بصری عنوانی است که لحظه لحظه شما را بیشتر به تحسین هنر خود و طراحی زیبایش وا می دارد و باعث می شود تا مدت های زیادی این عنوان در یاد و خاطره شما باقی بماند و هر گاه که به عنوانی هنری با طراحی و سبک گرافیکی خاص و رنگ بندی های فوق العاده فکر کنید، نام Monster Boy and the Cursed Kingdom در ذهنتان تداعی شود. یکی از عوامل اصلی زیبایی گرافیکی بازی، بدون شک رنگ بندی فوق العاده زیبای آن است که رنگ و بوی خاصی را به طراحی های زیبای این بازی بخشیده است.

طراحی های دستی دنیای بازی به حدی زیبا هستند که شما را عاشق بازی می کنند و این طراحی ها با رنگ بندی های بی نظیر بازی ترکیب شده اند تا یکی از زیباترین عناوین دو بعدی که تاکنون دیده ایم خلق شود و این زیبایی بی نظیر در تک تک تصاویری که برای شما قرار داده ام کاملا پیداست. از لحاظ گرافیک فنی هم Monster Boy and the Cursed Kingdom یک بازی کاملا عاری از مشکل و باگ و .. است که البته خب این چیز عجیب و خیلی شگفت انگیزی هم نیست و اصلا انتظاری غیر از این از چنین عنوانی با این سبک و سیاق نمی رود.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7,8,10
Processor: Intel/AMD Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GPU with 2GB VRAM available.
DirectX: Version 10
Storage: 5000 MB available space
Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible sound card and drivers

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

 

دانلود بازی Monster Boy and the Cursed Kingdom برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه HOODLUM :

دانلود با لینک مستقیم با حجم 2 گیگابایت پارت 1

دانلود با لینک مستقیم با حجم 863 مگابایت پارت 2

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم