دانلود بازی Thief 3 Deadly Shadows برای PC

مطلب نوشته شده
۱۵ تیر ۱۳۹۷
دفعات بازدید
5,228

بازی Thief 3 Deadly Shadows عنوانی اکشن و مخفی کاری می باشد که در سال ۲۰۰۴ توسط استدیو Ion Storm ساخته و توسط Square Enix برای کامپیوتر منتشر شد. تاریخچه سری بازی Thief به سال ۱۹۹۸ باز می گردد ، جایی که با عرضه شدن Thief The Dark Project استارت شروع این فرانچز زده شد. عنوانی که با کسب متای ۹۲ از سایت metacritic توانسته خود را به عنوان قدرتمند ترین نسخه این سری معرفی کند. بازی Thief The Dark Project یک عنوان بسیار نو و خلاقانه بود. یک عنوانی که باعث شد بسیاری از گیمران حس لذت بخش مخفی بودن را در غالب اول شخص احساس کنند .

حسی که با سختی بیش از حد گیم پلی در مواقعی نیز شیرین و یا تلخ می شد و اما سال ۲۰۰۰ بود که با وجود فشار های زیاد بر تیم سازنده (LOOKING GLASS)، بازی Thief II The Metal Age نیز عرضه شد. نسخه ای که با تصحیح کردن مکانیک های منفی قسمت نخست به خوبی توانست خود را به عنوان ادامه ای زیبا بر سرنوشت گرت (شخصیت نخست عناوین thief ) نشان دهد.

اما تنها نکته منفی ای که سبب شد متای بازی از ۹۲ به ۸۷ کاهش پیدا کند آن روند تکراری کلی گیم پلی بازی که مسلما در دو سال کار نیز قابل تغییر نبود. همانطور که در فوق نیز ذکر شد، تیم سازنده این عنوان یعنی LOOKING GLASS از آغاز ساخت قسمت نخست با دشواری های بسیاری روبرو بود ، مشکلاتی که در نتیجه سبب از هم پاشیدن تیم LOOKING GLASS شد . بله این استودیو خلاق و خوش فکر تعطیل شد و سرنوشت بازی Thief نیز به نقطه تاریک خود رسید .نقطه ای که دیگر در آن جا مردم تصور ادامه ای بر این سری محبوب را در ذهن خود نداشتند.

تاریخ انتشار Jun 11, 2004
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن
کمپانی منتشرکننده Square Enix
حجم فایل ۱.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۵ از ۱۰۰

 

ماجرا این گونه ادامه پیدا کرد تا جایی که سر گروه های اصلی استودیو شکست خورده LOOKING GLASS شروع به آغاز پروژه ای در استودیو جدید خود یعنی ION STORM کردند. پروژه ای که دو سال بعد با نام بازی Thief 3 Deadly Shadows معرفی شد. سرانجام در سال ۲۰۰۲ عنوان جدید استودیو ION STORM معرفی شد و همه را متحیر کرد . نسخه ای جدید و رسمی از سری بسیار محبوب بازی Thief. نسخه deadly shadows یا همان سایه های مرگبار با منتشر شدنش در سال ۲۰۰۴ توانست بسیاری از دید ها را به سمت خود جلب کند. این نسخه با وجود فشار های زیاد EIDOS مبنی بر اکشن کردن بیشتر بازی نیز توانست با موفقیت، آن مسیر متعادل این سری را حفظ کند.

دیگر مانند قبل انجین بازی DE نبود بلکه۲ Unreal Engine بود که بازی Deus Ex :invisible war با آن ساخته شده بود. بر خلاف دو نسخه ی قبلی، قسمت سوم بازی Thief به طور همزمان برای pc و xbox ساخته و منتشر شد. این قسمت از نظر همه فاکتور ها نسبت به دو نسخه ی اصلی پیشرفت کرده بود که یکی از همین ویژگی های عمده توانایی اکتشاف در شهر بود. در حالی که در قسمت های اول و دوم، گرت مستقیما از ماموریتی به ماموریتی دیگر اعزام می شد، این قسمت، شما می توانستید در خیابان های شهر راه بروید و از رهگذران سرقت کنید.

همچنین در کنار ماموریت های اصلی می توانستید ماموریت های فرعی را نیز انجام دهید. بر خلاف sandbox بودن بازی، نقشه ی۳ Thief به بزرگی عنوانی مثل GTA3 نبود اما دارای محله های کوچکی بود که مانند بازی Portal 2 با کمک load zone می توانستید به آن جا سفر کنید. همچنین این بازی، قابلیت سوییچ از اول شخص به سه سوم شخص را دارا بود. علاوه بر موارد فوق در بازی Thief قسمت lighting engine برای حرکت سایه ها و منابع نور اپدیت شده بود که تحت تاثیر بازیکن که می توانست پنهان شود، قرار می گرفت.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

IBM PC or 100% compatible, Windows 2000 or Windows XP, Intel Pentium IV 1.5 GHz (or AMD Athlon XP equivalent), 256 MB system memory, 64 MB video memory, Direct3D 9.0, and Pixel Shader 1.1, 100% DirectSound 9 compatible sound card, 3,000 MB free hard disk space, Keyboard and mouse

سیستم پیشنهادی:

Intel Pentium IV 2.0 GHz (or AMD Athlon XP equivalent), 512 MB system memory, 128 MB video memory, Direct3D 9.0, and Pixel Shader 1.1
Thief: Deadly Shadows does not support play on laptop computers.

 

دانلود بازی Thief 3 Deadly Shadows برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه GOG:

دانلود با لینک مستقیم با حجم 1.73 گیگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم