دانلود بازی Batman The Enemy Within برای PC
نسخه جدید Shadows Edition اضافه شد

نسخه جدید Shadows Edition اضافه شد
مطلب نوشته شده
۳۰ آذر ۱۳۹۸
دفعات بازدید
6,445

نسخه Shadows Edition درواقع نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Batman The Enemy Within است که با ویژگی‌های جدید مانند استایل گرافیکی نوآر، بهبود گرافیک بازی و محتوای قابل دانلود جدید تحت عنوان Shadows Mode DLC در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این بازی گیمرها را به درون ذهن مغشوش بروس وین در روایتی اورجینال و خشن می‌فرستد و آن‌ها را با کشف عواقب عجیب و دور از ذهن انتخاب‌های شوالیه‌ی تاریکی، به چالش می‌کشد. به‌عنوان بتمن، بازیکنان با متحدان و مخالفان کلاسیک کامیک‌های این شخصیت رو‌به‌رو می‌شوند و معنای واقعی بودن در لباس بتمن در قالب بروس وین را درک می‌کنند.

پس از موفقیت فصل اول این بازی که با عنوان Batman The Telltale Series Season 1 در پنج قسمت منتشر شد (ناگفته نماند که از قسمت سوم به بعد، انتقاد زیادی به این بازی شد) حال با فصل دوم این بازی با سرتیتر The Enemy Within همراه خواهیم شد که عنوان جدید تل تیل می باشد. آنتاگونیست اصلی این فصل از بازی شخصیت ریدلر است که با وسیله‌ای اره‌مانند اهدافش را به قتل می‌رساند.

تاریخ انتشار Dec 17, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ماجرایی
کمپانی منتشرکننده Telltale Games
حجم فایل ۹.۱ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۵ از ۱۰۰

وی همچنین یک سری سرنخ نیز در صحنه‌های قتل قرار می‌دهد؛ چرا که اعتقاد دارد باهوش‌تر از آن است که افراد دیگر حتی با وجود این سرنخ‌ها بتوانند وی را دستگیر کنند. به هر حال در فصل دوم بازی هم گیمر مانند فصل گذشته، باید در نقش بتمن و بروس وین کار‌های مختلفی انجام داده و به قتل‌های ریدلر پایان دهد. ریدلر برای ایجاد آشوب در گاتهام برگشته و معما‌های ترسناکش حاکی از بحران بزرگ‌تری هستند. با برگشت یک مامور فدرال بی‌رحم و جوکر، بتمن باید متحد‌های خودش را هدایت کند؛ در حالی که بروس وین سعی در مخفی کردن هویتش دارد. به کدام یک از متحدان بتمن اعتماد می‌کنید و چقدر می‌گذارید بروس وین در تاریکی فرو برود؟

ماهیت یک بازی ماجراجویی، این است که در آن بتوانید معما‌های مختلفی را حل کنید. اما بازی Batman The Enemy Within در راه حل معما‌های ریدلر کمی بیش از حد شما را راهنمایی می‌کند. با این حال یک هیجان و تنش خاصی در اپیزود اول بازی دیده می‌شود که برگ برنده آن است. علاوه بر این، شروع خوب فصل دوم بازی سوال‌های مختلفی را در ذهن ما ایجاد می‌کند که یکی از آن‌ها، چگونگی تبدیل شدن جان دو به جوکر است. در کل بازی باعث شد تا هیجان بیش‌تری به ادامه فصل داشته باشم.

اپیزود اول بازی، یک اپیزود افتتاحیه خیلی خوب برای فصل دوم بازی بتمن است. ایده‌هایی که تل‌تیل گیمز در این فصل از بازی گنجانده، به مراتب بزرگ‌تر و بلند پروازانه‌تر از تمام چیز‌هایی هستند که در فصل اول بازی دیده بودیم. اما به نقل از دیستراکتیوید با انتقادی مبنی بر این جملات مواجه هستیم: “افرادی که طرفدار بازی‌های داستان‌محور تل‌تیل گیمز نیستند، قطعا خیلی از فصل جدید بتمن هم لذت نخواهند برد و این بازی هم باعث نخواهد شد تا آن‌ها به این ژانر علاقه‌مند شوند. با این حال افرادی که بازی‌های قبلی و مخصوصا فصل قبلی بتمن را دوست داشتند، قطعا از این بازی هم لذت خواهند برد و غرق ماجرا‌های آن خواهند شد.”

صحنه هایی از بازی :

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4GHz
Memory: 3 GB RAM
Graphics: Nvidia GTS 450+ with 1024MB+ VRAM (excluding GT) – LATEST DRIVERS REQUIRED
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Direct X 11 sound device

توضیحات نصب نسخه فشرده FitGirl: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. بسته به قدرت پردازش سیستم شما فرآیند نصب ۵۰ دقیقه تا ۳ ساعت طول خواهد کشید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید. نسخه پیش رو در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۱۹ بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Batman The Enemy Within The Telltale Series Shadows Edition-CODEX ساخته شده است.

 

دانلود بازی Batman The Enemy Within برای PC بازی بازی کامپیوتر ماجرایی مطالب ویژه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم