دانلود Winstep Xtreme 18.8.0.1338 زیبا ساز رابط کاربری ویندوز

مطلب نوشته شده
۷ شهریور ۱۳۹۷
دفعات بازدید
695

Winstep Xtreme ابزاری مفید برای جایگزین شدن با شل ویندوز است. شل همان واسط ارتباطی بین کاربران و هسته سیستم عامل است. وقتی شما از طریق کنسول، پاورشل یا اکسپلورر ویندوز فایلی را حذف میکنید، فولدری ایجاد میکنید، لیست فایلها را مشاهده میکنید و … در همه این حالات دارید با شل ویندوز کار میکنید. قدیمها این شل قیافه وحشتناک و تاریکی داشت که در داس تجربه آن را داشتیم (البته اگر یادتان باشد)، الان هم مدام با اکسپلورر ویندوز درگیر هستیم. همین اکسپلورر ویندوز یک شل گرافیکی است که از طریق آن با اشیاء سیستم عامل ارتباط پیدا میکنید. در واقع وقتی شما در جایی خالی از درایو کلیک راست میکنید و یک فولدر جدید ایجاد میکنید در حال صحبت کردن با سیستم عامل از طریق شل گرافیکی ویندوز هستید. در کنسول و پاورشل همین کارها را میتوانید انجام دهید منتهی از طریق یک شل متنی.

سایر امکانات Winstep Xtreme

با توجه به اختیاراتی که ویندوز در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد، توسعه دهندگان میتوانند با دسترسی به کتابخانه ها و API های شل ویندوز، پوسته گرافیکی مورد نظرشان را برای کاربران ایجاد کنند. همین الان در دسکتاپ کلیک راست کنید. احتمالا گزینه های زیادی به آن اضافه شده است، گزینه های مربوط به winrar، دراپ باکس و یا سایر برنامه های مشابه. این گزینه های اضافی توسط دستکاری در شل گرافیکی ویندوز صورت گرفته است. Winstep Xtreme یک جایگزین کامل برای شل گرافیکی ویندوز است

وقتی این برنامه را نصب میکنید. منوی استارت پیش فرض ویندوز جای خود را به یک منوی استارت پیشرفته تر داده است. تسکبار عوض شده است، قسمت اطلاع رسانی (system tray) عملکردهای جدیدتری اضافه شده است. اینجا کلی قابلیت و ویژگی جدید به قسمتهای مختلف ویندوز اضافه شده است که باعث افزایش سرعت کارها خواهد شد. در این برنامه از انواع تمها و نماهای گرافیکی میتوانید استفاده کنید. ابزارهایی توکار برای مرتب سازی آیتمهای موجود در منوی استارت در آن تعبیه شده است.پنلهای مختلفی برای مرتب کردن آیکونهای دسکتاپ اضافه شده است که در این پنلهای هر نوع آیکون png, tiff و ico پشتیبانی میشود. این برنامه از سیستمهای چند مانیتوری نیز پشتیبانی میکند و تنظیمات گسترده ای برای سفارشی سازی قسمتهای مختلف آن وجود دارد.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...
برچسب‌ها:

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود با لینک مستقیم با حجم 60 مگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم