دانلود CyberLink Director Suite v5.0 مجموعه نرم افزار های ویرایش فیلم

مطلب نوشته شده
۱۶ تیر ۱۳۹۶
دفعات بازدید
803

مجموعه نرم افزاری CyberLink Director Suite شامل پنج نرم افزار برتر سایبرلینک AudioDirector Ultra ، PhotoDirector Ultra  ، ColorDirector Ultra ، WaveEditor Express ، PowerDirector Ultimate بوده که میتوانید همه آن ها را در قالب یک بسته دریافت نمایید . نرم افزارهای مکمل به یکدیگر کمک می کنند تا پروژه ای را با کیفیت برتر ارائه دهند . نرم افزار به ترتیب هر کدام در زمینه ویرایش و ساخت صدا ، تصاویر شگفت انگیز ، تدوین فیلم فعالیت مشخص شده را انجام می دهند . نرم افزار PowerDirector 12 فعالیت در نظر گرفته شده در زمینه تدوین فیلم به صورت حرفه ای می باشد . با استفاده از این نرم افزار میتوان از ۴ دوربین به صورت همزمان استفاده کرد و با ۱۰۰ ابزار در نظر گرفته شده فایل تصویری با کیفیت مناسبی را برای بینندگان به اجرا درآورید . در CyberLink Director Suite  با درج فایل صوتی بر روی فیلم و تصاویر اسلاید شو میتوان جلوه ویژه ای را به پروژه اختصاص داد همچنین کنترل فایل صوتی با استفاده از ابزارهای در نظر گرفته شده قابل ویرایش می باشد . اگر می خواهید میکس صدا و یا فایل صوتی با کیفیت بالا را بسازید و پروژه خود را مثل یک حرفه ای ویرایش کنید میتوانید از نرم افزار AudioDirector استفاده کنید . نرم افزار AudioDirector از اکثریت فایل های صوتی پشتیبانی کرده و محیط کاربری آسان به کاربر اجازه میدهد تا دسترسی به تمامی ابزارهای مورد نیاز را داشته باشند . نرم افزار AudioDirector از ضبط صدا با فرمت های مختلف پشتیبانی میکند . اگر میخواهید رنگ فیلم و پروژه ای را که ساخته اید مدیریت کنید میتوانید از نرم افزار ColorDirector استفاده کنید . دسترسی کامل به نحوه و درجه بندی رنگ در فیلم توسط ابزارهای ارائه شده در نرم افزار امکان پذیر بوده و به راحتی میتوانید جلوه های ویژه ای را به نرم افزار اعمال کنید . برای ساخت اسلاید شو در داخل نرم افزار PowerDirector به تصاویری با کیفیت بالا برای بهبود کیفیت پروژه لازم است که میتوان مکمل نرم افزار در این بخش را به PhotoDirector نسبت داد . توسط نرم افزار PhotoDirector می توانید تصاویر مورد نظر خود را به صورت حرفه ای ویرایش و با فرمت دلخواه ذخیره کنید . مجموعه ارائه شده مناسب برای نسخه ویندوز سیسنم ۳۲ و ۶۴ بیتی می باشد

نرم افزار PowerDirector : نسخه جدید این نرم افزار با پشتیبانی ویرایش بوسیله ۴ دوربین برای وارد کردن ، Sync و تنظیم آسان تر فایل های ویدیویی طراحی شده است. همچنین یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار امکان تولید ویدیوهای متحرک سه بعدی از فایل های تصویر و ویدیویی می باشد.

نرم افزار PhotoDirector : این نرم افزار در واقع یک ابزار کاملا حرفه ای و کاربردی برای عکاسان حرفه ای با ترکیب تمامی قابلیت های در قالب یک جریان کاری منفرد می باشد. مدیریت همه جانبه تصاویر ، تنظیم و ویرایش کامل خلاقانه تصاویر از جمله امکانات دیگر این نرم افزار محسوب می شود.

نرم افزار ColorDirector : از این نرم افزار بسیار مفید می توان به تنظیم میزان رنگ در هنگام خلق و تولید فایل های ویدیویی استفاده نمود.

نرم افازر AudioDirector : ابزاری کامل و کاربرای برای ویرایش و برطرف کردن مشکلات قطعات موسیقی در یک فایل ویدیویی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی محیط مناسبی را برای کاربران خود فراهم می سازد.

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink Director Suite :

  • شامل پنج نرم افزار برتر AudioDirector Ultra ، PhotoDirector Ultra ، ColorDirector Ultra ، WaveEditor Express ، PowerDirector Ultimate به صورت یکجا
  • ویرایش و میکس فایل های صوتی توسط نرم افزار AudioDirector
  • ویرایش و ساخت تصاویر شگفت انگیز PhotoDirector
  • تدوین حرفه ای فیلم و ساخت اسلاید شو توسط نرم افزار PowerDirector
  • مدیریت رنگ بندی فایل های تصویری توسط نرم افزار ColorDirector
  • مناسب برای نسخه ویندوز سیستم ۶۴ بیتی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم