دانلود بازی Warhammer 40,000: Dawn of War برای PC

مطلب نوشته شده
۳ تیر ۱۳۹۶
دفعات بازدید
23,908

بازی اصلی و Original سری Dawn of War که در سال ۲۰۰۴ تولید شد. این بازی استراتژیک امتیازات بسیار بالایی گرفت و به شدت مورد تمجید سایت های بررسی قرار گرفت و بسیاری از سایت های Review به خاطر گرافیک بالا و سیستم به دست آوردن منابع (یا همون Requisition معروف به پول! و Power معروف به برق!) و موفقیت در به تصویر کشیدن دنیای وارهمر ۴۰ هزار، این بازی رو ستایش کردند. توضیح این که در زمان عرضه این بازی، بسیاری از بازی های استراتژی از سرعت و هیجان پایینی برخوردار بودند، که Dawn of War با سرعت بالا، سیستم مدیریت منابع که برای به دست آوردن Requisition بازیکن رو مجبور به درگیر شدن سریع با بازیکن های دیگه می کرد، و با گرافیک بالا و صحنه های خشن خودش تجربه ای رو که قبلا در بازی های استراتژی دیده نشده بود رو به کاربر می داد.

تاریخ انتشار Sep 20, 2004
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر استراتژیک
کمپانی منتشرکننده SEGA
حجم فایل ۱۰ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۶ از ۱۰۰

در این بازی چهار نژاد و گروه از معروف ترین و محبوب ترین گروه های دنیای Warhammer 40,000 قابل بازی بودند، ولی حالت داستانی (Campaign) بازی نسبتا کوتاه و شامل ۱۱ مرحله بود و فقط در نقش تفنگ داران فضایی (Space Marines) قابل بازی کردن بود که این انتقاد اصلی ارائه شده از بازی در سایت های Review بود. داستان بازی شامل وارد شدن گروهی از تفنگداران فضایی از دسته Blood ravens به سیاره Tartarus بود که به تازگی مورد حمله گروهی از Ork ها قرار گرفته بود. پس از مدتی مشخص میشه که حمله ارک ها فقط ظاهر قضیه است و اونها توسط جادوگری از گروه Chaos (آشوب) به نام Sindri تحریک شدند که به تارتاروس حمله کنند. قهرمان این بازی Gabriel Angelos که یکی از محبوب ترین شخصیت های سری Dawn of War هم هست پس از کشف این قضیه با پشتکار و تحمل سختی های فراوان وارد نبردهای پی در پی با نیروهای Chaos میشه، غافل از این که در تمامی این مدت کشته هایی که در جنگ های مکرر او با دشمنان بشریت به خاک و خون کشیده میشن، قربانی هایی هستند که گروه Chaos برای یک مقصد شوم و اهریمنی ازشون استفاده می کنه. بازی Dawn of War پایان واقعا تلخی داره…

صحنه هایی از بازی :

 

 

نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) اول Dawn of War به نام Dawn of War: Winter Assault :

در این بازی که برای اجرای اون شما نیاز به نسخه اول بازی اصلی Dawn of War داشتید، رلیک یک گروه – نژاد (Race) جدید، یعنی گارد امپراتوری رو به بازی اضافه کرد و همچنین برای هر یک از گروه هایی که از بازی قبلی در این بازی تکرار شده بودند یک نیرو (Unit) جدید معرفی کرد که برطرف کننده نقطه ضعف های اصلی این گروه ها در گیم پلی بودند. همچنین تعادل (Balance) موجود بین گروه های پنج گانه قابل بازی رو ارتقا داد، و با توجه به انتقادات مطرح شده از حالت داستانی بازی قبل، Campaign بازی رو به شکلی ارتقا داد که قابل بازی کردن با ۴ گروه یعنی Orks و Eldar و Chaos و Imperial Guard باشه.

 

نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) دوم Dawn of War به نام Dawn of War: Dark Crusade :

یک بار دیگه رلیک با عرضه یک نسخه اضافه شونده بسیار قوی، نمرات و فروش بالایی رو از آن خودش کرد. Dark Crusade که دومین نسخه اضافه شونده Dawn of War بود به ۵ گروه قبلی قابل بازی کردن، دو گروه دیگر رو هم اضافه کرد که شامل Necrons و Tau بودند، و به این ترتیب تعداد گروه های قابل بازی رو به ۷ گروه رسوند. همچنین باز هم به هر گروهی که از بازی های قبلی در این نسخه تکرار شده بودند یک نیرو (Unit) جدید داده شد. برای نصب و بازی کردن Dark Crusade نیازی به نسخه های قبلی بازی نبود، و فقط اگر می خواستید ۵ گروه و نژاد موجود در نسخه های قبلی رو در بخش چند نفره بازی داشته باشید می بایست نسخه های قبلی بازی رو هم نصب می کردید.
در کنار این تغییرات بزرگ، یک تغییر اساسی نیز در حالت داستانی بازی به وجود اومد، به این ترتیب که شما علاوه بر بازی های معمولی استراتژی بر علیه حریفان تون، یک نقشه کلی از دنیای محل جنگ بین گروه های مختلف بازی داشتید که در اون می تونستید انتخاب کنید که به کجا حمله کنید و چطور دشمنان خودتون رو به مرور ضعیف تر کنید و شکست بدید.

 

نسخه اضافه شونده (Expansion Pack) سوم Dawn of War به نام Dawn of War: Soulstorm :

سومین و آخرین نسخه اضافه شونده به بازی DoW هم مثل بازی قبلی Standalone بود، به این معنی که نیازی به نسخه اصلی برای نصب کردنش نداشتید و فقط برای مولتی پلیر بازی اگر ۷ گروه موجود در بازی های قبلی رو می خواستید داشته باشید باید بازی های قبلی رو نصب می کردید. این نسخه به اندازه نسخه های قبلی خوب نبود. در این بازی هم دو گروه جدید قابل بازی کردن شامل Sisters of Battle و Dark Eldar به بازی اضافه شدند، و همچنین نیروهای هوایی شامل یک نوع هواپیما برای هر گروه در بازی نیز اضافه شد. نکته ای که در مورد این بازی وجود داشت این بود که چون رلیک در زمان ساخت این بازی درگیر ساخت Dawn of War II نیز بود، تهیه این بازی رو بر عهده استودیوی Iron Lore گذاشت که هر چند جزو استودیو های مطرح در زمینه استراتژی بود، ولی مطلقا در حد و اندازه های رلیک و Dawn of War نبود. گروه های جدید قابل بازی کردن در Soulstorm کیفیت و جذابیت ۷ گروه موجود از بازی های قبلی رو نداشتند و نبرد هوایی هم ضعیف و سطحی کار شده بود. در نتیجه بازی موفقیت نسخه های قبلی رو از لحاظ امتیازات بالا تکرار نکرد.
ولی در هر صورت این بازی آخرین و جدیدترین نسخه بازی Dawn of War (یک) محسوب میشه و نسبت به نسخه های قبلی ارتقا یافته است و با گذشت چندین سال هنوز هم پرفروشه و قیمت بالایی در فروشگاه استیم داره.
داستان Soulstorm شامل ظهور ناگهانی یک Warp Storm (طوفانی از خشم موجودات شیطانی در دنیای Warp که دنیایی مجازی از ارواحه و موازی با دنیای واقعی کهکشانه) در چهار سیاره سیستم Kaurava است. تمامی گروه های دیگه در اثر این Warp Storm بیدار میشن یا به سیستم میان تا حوادث اخیر رو مورد بررسی قرار بدن. باز هم داستان براساس گروهی که انتخاب کردید، پایان های متفاوتی داره.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Windows 2000/XP
۱.۸ Ghz Intel Pentium III or equivalent AMD Athlon XP
۲۵۶ MB RAM
۴.۵ GB free hard drive space
۳۲ MB DirectX 9.0c compatible AGP video card with Hardware Transformation and Lighting
۱۶-bit DirectX 9.0b compatible sound card
Mouse, Keyboard

سیستم پیشنهادی :

۲.۴ GHz Intel Pentium 4 or equivalent
۵۱۲ MB system RAM (required for 8-player multiplayer games)
nVidia GeForce 3 or ATI Radeon 8500 or equivalent with 64 MB of Video RAM

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد.

  1. حال وارد پوشه شماره ۱ یعنی Dawn of War شده و فایل DoW_1 را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. در ادامه هر گاه از شما درخواست CD2 کرد DoW_2 را اجرا کرده و به همین ترتیب برای CD3 عمل کنید.
  2. پس از نصب بازی اصلی وارد پوشه شماره ۲ یعنی Winter Assault شده و فایل WA1 را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب Expansion Pack 1 بازی بپردازید. در ادامه هر گاه از شما درخواست CD2 کرد WA2 را اجرا و عملیات نصب را به پایان ببرید. در این مرحله وارد پوشه Patches شده و تمامی Patchهای مربوط به Winter Assault را از پوشه مربوطه به ترتیب نصب کنید.
  3. پس از نصب Winter Assault وارد پوشه شماره ۳ یعنی Dark Crusade شده و فایل DISC1 را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب Expansion Pack 2 بازی بپردازید. بعد از پایان عملیات نصب  وارد پوشه Patches شده و تمامی Patchهای مربوط به Dark Crusade را از پوشه مربوطه به ترتیب نصب کنید.
  4. پس از نصب Dark Crusade وارد پوشه شماره ۴ یعنی Soulstorm شده و فایل DoWSS را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب Expansion Pack 3 بازی بپردازید. بعد از پایان عملیات نصب  وارد پوشه Patches شده و تمامی Patchهای مربوط به Soulstorm را از پوشه مربوطه به ترتیب نصب کنید.
  5. حال فایل rsss.dll موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

تذکر: در هنگام نصب هر کدام از بازی ها از شما سریال نامبر می خواهد که تمامی سریال ها در فایل keys موجود می باشد.

 

دانلود بازی Warhammer 40,000: Dawn of War برای PC استراتژیک بازی بازی کامپیوتر مطالب ویژه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (13 نظر, میانگین: 4,62 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۲۷ نظر برای ”دانلود بازی Warhammer 40,000: Dawn of War برای PC”

  1. آرین گفت:
    +
    -
    0

    ایول دمتون گرم ! خیلی دنبالش بودم.

  2. Amir گفت:
    +
    -
    0

    سلام.بازی از من cd/dvd می خواد چیکارکنم

  3. مهدی گفت:
    +
    -
    0

    سلام
    اول با تشکر از سایت خوبتون که واقعا میتونم بگم دمتون گرم.
    من عضو کانال تلگرامی شما شدم و بعد بات فایل نیکو ا فعال کردم.
    توی راهنما میگه که باید شماره سایت را بفرست اما من شماره را که میفرستم فقط عکس و نام بازی را میفرسته و از لینک دانلودش خبری نیست.
    لطفا راهنماییم کنید.
    با تشکر.

  4. AmiRR گفت:
    +
    -
    -1

    ارور no disc میده
    کاملا هم طبق اموزش سایت نصب کردم

  5. آرمین گفت:
    +
    -
    0

    سلام

    فایل های پچ WA که پسوند RTP دارند رو چطوری باید اجرا کرد؟؟

    • majid گفت:
      +
      -
      0

      سلام به مدیران محترم سایت
      منم همین سوال دو روزه ذهنمو درگیر کرده توروخدا بگین با این پچ ها چیکار کنیم؟

  6. REZA گفت:
    +
    -
    0

    چه بد من پارسال پدرم در اومد تا اینارو از سایت های انگلیسی دانلود کردم حالا شما کالکشن بازی رو اینجا گذاشتید

  7. Amir گفت:
    +
    -
    0

    درود
    بسیار بسیار تشکر .

  8. رادمان گفت:
    +
    -
    0

    فایل data2.cap از فایل های نصب کم هست و بخاطر همین برای من و دوستان دیگه ارور no disc میده. لطفا به صورت جدا قرارش بدین.
    باتشکر

  9. WM گفت:
    +
    -
    0

    آیا این بازی با ویندوز ۱۰ سازگار هست؟

  10. Nima گفت:
    +
    -
    0

    سلام میخواستم بدونم که کدی که باید در زمان نصب بازی وارد شود رو از کجا پیدا کنم
    ممنون میشم

  11. ahwazi گفت:
    +
    -
    0

    سلام واسه بازیه Dawn of War بعداز نصب وقتی میخوایی اجراش کنی بازیو { ارور Wrong disc inserted.میده }

    لطفا مشکلو بگین که حل کنیم این هممه حجم دادیم واسه دانلود لطفا راهنمایی.

  12. علی گفت:
    +
    -
    0

    سلام لطفا کمک کنین نصب درست پیش رفت ولی تو بازی موس و کیبورد کار نمی کنه چرا

  13. علی گفت:
    +
    -
    0

    اگه کسی راهی سراغ داره لطفا حتما کمک کنه ویندوز تن دارم موس و کیبورد توی بازی از کار میوفتن برای جی تی ای ایوی هم همین بود ولی با فایل الحاقی درست شد درایور موس و کیبورد خود سیستم با درایو گرافیک هم فول اپدیته کسی راهی سراغ داره که موس و کیبوردم راه بیوفته بگه حتما

  14. علی گفت:
    +
    -
    0

    هیچکس جواب سوال نمی ده؟۰۹۳۹۲۳۴۳۵۳۱کسی جوابگو هست پم بده

  15. امیر گفت:
    +
    -
    0

    سلام
    پچ اول Winter Assault نصب نمیشه (خود Winter Assault بدون مشکل نصب شد)
    وقتی می زارم پچ بشه ، تو این وضعییت گیر می کنه (عگس) بیشتر از نیم ساعت هم منتظر بودم اما تغییری نکرده ،انتی ویروس غیر فعاله ،بازی رو چند بار پاک و باز نصب کردم اما تغییری نکرد
    http://uupload.ir/files/tjn2_bandicam_2017-12-13_18-47-44-991.jpg

  16. محمد حسین گفت:
    +
    -
    0

    برای ویندوز ۷ قابل اجرا هست ممنون

  17. دانیال گفت:
    +
    -
    0

    با سلام و تشکر برای در اختیار گذاشتن این بازی

    بعد از نصب مورد اول میزنه دیسک اشتباه وارد شده؟؟؟

  18. Emadshams گفت:
    +
    -
    0

    منم مشکل دیسک اشتباه است داشتم بسته ۱نصب کنید بعد پچ هاشو بازی درست میشه

  19. سالار گفت:
    +
    -
    1

    سلام
    خیلی ممنون بابت بازی
    بازی نصب طبق دستورالعمل شما جلو بردم اما قابیل پچ ذادر آخر خطا اینکه دیسک درون دستگاه نیست داد
    البته نسخه dark cursed اجرا شد
    بازم ممنون

  20. محمد حسین گفت:
    +
    -
    0

    لطفا جوابمو بدید برای وندوز ۷ اجرا میشه یانه منون میشم زود تر جوابمو بدید

  21. Kiavash گفت:
    +
    -
    0

    سلام اگر ممکن هست cdkey بازی DOW soulstorm رو واسم میفرستید؟ ممنون میشم 🙂

  22. abolfazl گفت:
    +
    -
    0

    سلام امیر اقا شما اول باید pach تو فایلی که بازی رو نصب کردین بریزید و بعد pach رو نصب کنید.

  23. sina گفت:
    +
    -
    0

    چرا بعضی ها عادت دارن سوالای بی خود کنن.خب مرد حسابی سی دی می خواد ازت این همه سایت دانلود کرک هست.بازی رو از اینجا دانلود کن کرکشو جدا از یه جا دیگه.این دیگه گریه کردن نداره که حجمت رفت.ممنون بابت کالکشن.

  24. mudblood گفت:
    +
    -
    0

    سلام dawn of war بعدنصب ارور میده و وارد بازی نمیشه wrong dick insert

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم