دانلود PhotoInstrument 7.6 Build 932 ویرایش و روتوش عکس
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۴ مرداد ۱۳۹۶
دفعات بازدید
1,123

PhotoInstrument برنامه ای جالب و  به دردبخورد برای ویرایش و زیبا سازی تصاویر است. این درست است که ابزارهای گرافیکی پیشرفته ای مانند فتوشاپ در اختیار همگان است. ولی به دلیل پیچیدگی این برنامه ها افراد مبتدی قادر نیستند بدون طی کردن دوره های آموزشی و صرف زمانی طولانی با این برنامه ها به درستی کار کنند. گاهی اوقات کاربران میخواهند خیلی ابتدایی و سریع بتوانند عکسهایی که با دوربین گرفته اند را زیباتر کنند. قسمتهای اضافی را حذف کنند. افکتهای گرافیکی به آن اضافه کنند و یا اگر عکس تاریک افتاده است، نورش را تنظیم کنند و سایر کارهای مرسوم.

به همین منظور نرم افزار PhotoInstrument ارائه شده است تا همه کاربران – چه مبتدی ها که حوصله درگیر شدن با برنامه سنگین را ندارند و چه حرفه ای ها که گهگاهی دوست دارند با برنامه های ساده تر کار کنند بتوانند در یک محیط گرافیکی ساده عکس های خود را ویرایش کنند. این برنامه امکانات مهم و مورد نیاز برای ویرایش تصویر مانند تنظیم نور، کنتراست، غلظت رنگ، گرم و یا سرد کردن عکس، محو کردن قسمتهای مورد نظر، افزایش sharpness، رنگ آمیزی و … را به صورت یکجا در کنار هم قرار داده است. معمولا اکثر کاربران با همین موارد سر و کار دارند و زیاد درگیر قسمتهای دیگر نیستند.

کارکرد برنامه بسیار آسان است. شما با انتخاب آیکون ابزار مورد نظر و طبق دستورالعمل کارهای مشخصی را بر روی تصاویر انجام میدهید. اندازه تصویر را میتوانید به صورت دلخواه تغییر دهید. با استفاده از این برنامه قادر هستید قسمتهای مختلف صورت را روتوش کنید. مثلا میتوانید کک مک، خالها و چین و چروکهای صورت را به آسانی حذف کنید. رنگ عنبیه چشم را تغییر دهید انگار که لنز گذاشته اید. دندانها را سفیدتر کنید. قرمزی لنز دوربین که در چشم افتاده است را حذف کنید. موها را رنگ جدیدی بزنید.

شما میتوانید در قسمتهای مختلف تصویر، کلیپ آرت، متن و سمبلهای مورد علاقه خود را قرار دهید. همچنین قادر هستید چندین عکس را بر روی هم Overlay کنید. اگر تعداد زیادی عکس دارید و میخواهید همه آنها را با هم تغییر اندازه دهید باز هم با ابزار تغییر سایر دسته جمعی این برنامه میتوانید به مقصود خود برسید. این نرم افزار همچنین قادر است فایلهای pds فتوشاپ را نیز برای ادیت باز کند. و در نتیجه کار را میتوانید با فرمتهای مختلفی از جمله jpg, png, bmp و … ذخیره نمایید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود با لینک مستقیم با حجم 5 مگابایت به همراه کرک

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم