در دوره آموزشی Packt Beginning C++ Game Programming با برنامه نویسی و ساخت بازی با استفاده از زبان ++C آشنا می شوید. بهترین روش برای آموزش مبتنی بر پروژه های ++C مهارت های مربوط به برنامه های کاربردی در دنیای واقعی می باشد . در این آموزش شما می توانید با بالا بردن سرعت به همراه بصری خود توانایی یادگیری و آموزش را فرا بگیرید . این مجموعه قابلیت راه اندازی یک محیط توسعه را بر روی سیستم های شما می دهد و شما را با چرخه توسعه برنامه ها, نوشتن عبارات و اصطلاحات, تعریف متغیرها و توابع, کار با آرایه ها و رشته ها, نوشتن کدهای مقایسه با جملات شرطی, لایه بندی نمایش ها و پیاده سازی HUD, اشاره گرها، کتابخانه قالب استاندارد و مدیریت بافت و چندین عناوین آموزشی دیگر آشنا می کند و تمامی آموزش ها را بصورت ساده و کاملا حرفه ای به نمایش می گذارد
سر فصل های این دوره آموزشی :
C++, SFML, Visual Studio, and Starting the First Game –
Variables, Operators, and Decisions –
Animating Sprites –
C++ Strings, SFML Time, Player Input, and HUD –
Loops, Arrays, Switch, Enumerations, and Functions –
mplementing Game Mechanics –
Collisions, Sound, and End Conditions –
Making the Game Playable –
Object-Oriented Programming, Classes, and SFML Views –
C ++ References, Sprite Sheets, and Vertex Arrays –
Pointers, the Standard Template Library, and Texture Management –
Collision Detection, Pickups, and Bullets-
Layering Views and Implementing the HUD-
Sound Effects, File I/O, and Finishing the Game-
Abstraction and Code Management – Making Better Use of OOP –
Advanced OOP – Inheritance and Polymorphism –
Building Playable Levels and Collision Detection-
Sound Spatialization and HUD –
Extending SFML Classes, Particle Systems, and Shaders –