دانلود مجموعه مستند Galápagos 2006 جزایر گالاپاگوس با دوبله فارسی

Galápagos
مطلب نوشته شده
۸ بهمن ۱۳۹۵
دفعات بازدید
4,835
دانلود مجموعه مستند  Galápagos 2006 جزایر گالاپاگوس با دوبله فارسی مالتی مدیا مستند مطالب ویژه تاریخ پخش
۲۰۰۶/۰۹/۲۶
ساخت‌کشور بریتانیا
گوینده Tilda Swinton
تهیه کننده
Michael Gunton
ژانر مستند، حیات‌وحش
امتیاز IMDb ۸.۹ از ۱۰
زبان دوبله‌فارسی+انگلیسی
+۸ سال مناسب برای سنین +۸ سال
 تاریخچه ای از جزیره های زیبای گالاپاگوس Galápagos، مروری بر چگونگی به وجود آمدن آنها از گدازه های بالا آمده از اعماق داغ زمین تا روزی که دانشمند بزرگ چارلز داروین با مطالعه جانداران این جزیره ها هر چه بیشتر به درستی نظریه اش یعنی انتخاب طبیعی اطمینان پیدا کرد و بالاخره دوره کنونی که ما در آن زندگی می کنیم و هنوز هم این جزیره های زیبا برایمان شگفت انگیز و افسانه ای هستند.
مجموعه زیبای گالاپاگوس Galápagos ساخته BBC و پخش شده در سال ۲۰۰۶ است.

بخش های مجموعه مستند گالاپاگوس Galápagos

Born of Fire زاده آتش که چگونگی درست شدن جزیره های آتش فشانی را بیان می کند
Islands that Changed the World جزیره هایی که جهان را دگرگون کردند نظریه علمی دانشمند بزرگ چارلز داروین به نام انتخاب طبیعی (که اکنون ما آن را پس از تایید و به روز شدن به وسیله میلیون ها فسیل و علم ژنتیک و بیوشیمی و زمین شناسی به نام فرگشت می شناسیم) جهان را دگرگون کرد و دیدگاهی تازه درباره ارتباط همه موجودات زنده با هم به ما بخشید. سفر چارلز داروین به گالاپاگوس Galápagos نقطه عطفی بود تا این نظریه شکل بگیرد
Forces of Change نیروهایی برای دگرگونی که در آن از چگونگی فرگشت جانداران به وسیله شرایط اقلیمی و نیروی سترگ آتش فشانی سخن گفته می شود

اگر در جستجوی دانش به خیابان زیست شناسی کوچه فرگشت رسیده اید از دیدن این مجموعه ارزشمند غافل نشوید.

چند نما از مستند:

بخش مستند فایل نیکو این مجموعه زیبا را در ۳ کیفیت و به‌ صورت دوزبانه دوبله فارسی و زبان انگلیسی  برای دوست‌داران علم زیست شناسی و زمین شناسی آماده کرده است. هم‌اکنون می‌توانید آن را از سرورهای همیشه بیدار فایل نیکو دانلود نمایید

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (5 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !
دانلود  مجموعه مستند گالاپاگوس کیفیت 1080p

دانلود قسمت اول با حجم 897 مگابایت

دانلود قسمت دوم با حجم 896 مگابایت

دانلود قسمت سوم با حجم 893 مگابایت

 

دانلود  مجموعه مستند گالاپاگوس کیفیت 720p

دانلود قسمت اول با حجم 465 مگابایت

دانلود قسمت دوم با حجم 464 مگابایت

دانلود قسمت سوم با حجم 463 مگابایت

 

دانلود  مجموعه مستند گالاپاگوس کیفیت 480p

دانلود قسمت اول با حجم 272 مگابایت

دانلود قسمت دوم با حجم 271 مگابایت

دانلود قسمت سوم با حجم 270 مگابایت

 

دانلود صدای دوبله فارسی مستند جداگانه

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۱۲ نظر برای ”دانلود مجموعه مستند Galápagos 2006 جزایر گالاپاگوس با دوبله فارسی”

  1. امیر گفت:
    +
    -
    0

    چرا اینقدر مستندهای داروینی میزارید ؟ این نظریه هنوز کاملا اثبات نشده و بیشتر این مستند ها پروپاگاندای رسانه ای بیشتر نیست خیلی از دانشمندان بهش نقد وارد کردن که متاسفانه حرفی از اونها زده نمیشه

    • همکار بخش مستند گفت:
      +
      -
      1

      اول اینکه سلام
      دوم به خاطر اینکه یک نظریه علمی معتبره که با میلیون ها فسیل و شواهد بی شمار ژنتیکی و بیوشیمی و زمین شناسی و صدها هزار مقاله علمی ارزیابی شده و معتبر علمی پشتیبانی میشه
      سوم این که نظریه ثابت نمیشه بلکه تایید میشه همان گونه که جاذبه زمین هم یک نظریه است
      چهارم اینکه ما به دلیل اینکه موسسه دیسکاوری که به دست مسیحیان بنیادگرا اداره میشه یک لیست ۵۰۰ نفره از نویسندگان و شاعران مخالف فرگشت ارائه کرده وقت خودمان را هدر نمی دهیم تا از علم عقب بمانیم
      پنجم این که تا زمانی که نظریه معتبرتری ارائه نشه مجبوریم (و مجبورید) این نظریه را بپذیرید همان گونه که در مدارس و دانشگاه های کشور عزیزمان هم تا بالاترین رده ها تدریس میشه
      ششم و از همه مهمتر: مگر اینکه شخصی به چیزی نقدی بگذاره دلیل بر نادرست بودنشه؟ الان در جهان بیشتر از ۵ میلیارد نفر اسلام را قبول ندارند و بسیاری از آنها به آن نقد دارند، آیا اسلام به عقیده شما نادرسته؟
      موسسه دیسکاوری ۵ فیلم ضد فرگشت به ظاهر علمی ولی در باطن شبه علمی درست کرده که از قضا آنها مصداق واقعی پروپاگاندا هستند و متاسفانه افرادی ساده دل که از علم هم بهره ای ندارند با دیدن آنها به معتبرترین نظریه علمی جهان شک می کنند ولی از اهداف اصلی این موسسه هیچ نمی دانند.
      به عنوان یک زیست شناس به شما پیشنهاد می کنم بیشتر مطالعه کنید و خود را به چند سایت و مقاله هدف دار محدود نکنید.
      در راه علم اندوزی پیروز باشید

      • امیر گفت:
        +
        -
        0

        علیک سلام
        از لحن جواب کامنتی که گذاشتید مشخصه اندیشه شما نسبت به این موضوع با تعصب همراهه!!! بر خلاف ژستی که گرفتید!

        ۱-فرمودید « با میلیون ها فسیل و شواهد بی شمار ژنتیکی و بیوشیمی و زمین شناسی » جدای از این که صحتش باید بررسی، ولی براساس این نظریه باید بیشمار فسیل و شواهد و حلقه های گمشده ای که وجودشون برای تایید! الزامیه،موجود باشه که نیست ؟ یا حداقل پیدا نشده ! این شواهدی که میگی رو همون دانشمندانی که خودشون خیلی بیشتر از من و شما و پروفسور های « ضبط صوت » داخلی اعتبار علمی و پژوهشی دارن نقد و بررسی کردن و الان نقد های جدی وارد کردن که باید بررسی بشه .

        فرمودید«نظریه ثابت نمیشه بلکه تایید میشه همان گونه که جاذبه زمین هم یک نظریه است» چرا با کلمات بازی میکنی !!! واسه تایید! جاذبه نیاز نداری چندین میلیون سال صبر کنی تا ببینید از مخلوط کردن تصادفی مقادیر زیادی اجزای فلزی و پلاستیکی (ماده ) همراه با برق (انرژی) و گردآوری میلیون ها خط کد منحصربه فرد به صورت تصادفی (اطلاعات ژنتیکی) یه کامپیوتر جلوی شما شروع به کار میکنه. کافیه از پشت بام خونه خودت رو بندازی پایین!!!

        ۳-« تا زمانی که نظریه معتبرتری ارائه نشه مجبوریم (و مجبورید) این نظریه را بپذیرید » کدام اصل من و یا هر انسان جویای حقیقت رو توی الم الزام میکنه چیزی رو بپزیرم که احتمال اتفاق افتادنش یک بر روی هزار تریلیونه ، فقط برای یکی از اجزای حیات اون هم بدون در نظر گرفتن اطلاعات ژنتکیلی .

        ۴-من نظریه درست تری رو قبول دارم که هم علم میتونه در اینده تاییدش! کنه هم جا برای کار روش وجود داره و اون هم « طراحی هوشمند» هست .

        ۵- من با موسسه دیسکاوری کاری ندارم همانطور که با جهت دار بودن مقالات نشریه نیچر در جهت منافع تکامل گرا ها کاری ندارم . اتفاقا افرادی باسطح سواد بالایی هم توی کشور داریم که مخالف این نظریه هستن و خارج درس خوندن .
        ۶- اگه پایه های یه نظریه اینقدر محکمه که دیگه نیازی به ساختن این همه مستند پر زرق و برق با هزینه های هنگفت نیست! واقعیت اینه که تفکر داروینیسم رو به زواله این دست و پا زدن ها کار به جایی نمیبره چون اتفاقا با پیشرفت علم ناتوانی این نظریه تو شرح مسائل جدی تر کاملا داره مشخص میشه .

        ۶-سوال من هم اینجاست چطور دانشمندای بزرگی که خودشون تکاملگرا بود نسبت به این نظریه بد بین شدن و مهم تر از همه حجم بی سابقه ساخت و و ترجمه این مستند هاست که فقط آرزوهای تکامل گراها رو مطرح می کمنه ! واسه چیه و چه اهدافی پشتش هست ؟

        ۸- فرمودید اسلام!تفاوت اسلام و داروین همین بس که داروین بیشتر از اینکه برای غرب جنبه علمی داشته باشه، شده یه جور جهان بینی و ایدئولوژی ، هر استادی که باهاش مخالف باشه از کار برکنار میشه. و اینکه اسلام رو به عنوان علم مطلق تو مدارس و دانشگاههای جهان درس نمیدن که اگه کسی قبول نداشته باشه مشکلی ایجاد بشه. تکامل شده وحی منزل …

        حق جو و حقیقت طلب باشید با تشکر

      • همکار بخش مستند گفت:
        +
        -
        0

        متن طولانی شما اگر چه در استاندارد یک دیدگاه وب سایتی مانند ما نیست اما جهت احترام به آزادی بیان تایید شد.
        و اما پاسخ: من قصد اتلاف وقت خود و دیگران را به ادعاهای شبه علمی ندارم (ضمن این که لحن شعاری و حرف های تکراری شما گویای همه چیز هست) و چند پاسخ کوتاه داده و شما و پژوهندگان آگاهی را به وب سایتی ارجاع می دهم که همه چیزهایی که بخواهم توضیح دهم در آنجا یافت می شود.
        ۱- مغلطه نخ نمای حلقه گمشده،شما بیش از یک قرن از دنیای امروزی دور هستید، فسیل های سلام، لوسی، پسر تورکانا و از همه مهمتر هومونالدی که ۲۰۱۵ کشف شد به همراه هزاران فسیل کامل و ناقص دیگر بین انسان هوشمند و جد مشترک یافت شده است. کمی به روز باشید
        ۲- در پاسخ به مورد ۲و۳و۴ در حالی که یافته های علمی را که من با عدد میلیون ها اعلام کردم رد می کنید و خود را از موسسه دیسکاوری مبرا می دانید اما به عقیده طراحی هوشمندی اشاره می کنید که اختراع دیسکاوری است. طراحی هوشمند یک نظریه و حتی فرضیه علمی هم نیست بلکه یک عقیده مذهبی و “ابطال ناپذیر” است پس صلاحیت بررسی ندارد.
        داستان تکراری مغلطه تصادف و ساختن بویینگ ۷۴۷ وسط بیابان را هم دوست خوبم برای یک بچه دبیرستانی می توانید بگویید اما برای من خیر. شما هنوز تفاوت واژه Random با از هیچ به وجود آمدن را نمی دانید.
        ۳-ما را به دست و پا زدن متهم کردید در حالی که فرگشت با قدرت تمام در همه آکادمی های معتبر جهانی از جمله جمهوری اسلامی ایران تدریس میشه ولی توهم طراحی هوشمند فقط و فقط در سایت مسیحیان بنیادگرا دیسکاوری تبلیغ میشه. وقتی از جهان و موجودات زنده مستند علمی ساخته میشه و حتی بدون اشاره به فرگشت آنها را مخل آسایش خودتان می بینید تقصیر ما چیست که فرگشت با علم امروزی و جهان اطراف مطابقت دارد؟
        ۴- در آخر اینکه به سمت مغلطه توسل به شخص و تخریب شخص رفتید و فلان دانشمند را مثال زدید که مخالفه، اما گویا نمی دانید نظریه علمی با شواهد و آزمایش تایید میشه نه عقیده افراد یا نام دانشمندان که اگر دانشمندی مخالف باشه پس رد بشه. فرگشت (تکامل نامیدن شما هم متاسفانه نشانه مطالعه کم شماست) وحی منزل نیست، عرض کردم ابطال پذیره، بفرمایید یک فسیل مرغ خانگی از دوره ژوراسیک یا فسیل انسان کنار دایناسور ارائه دهید و فرگشت را رد کنید. تا آن موقع فرگشت تنها نظریه علمی جهان است که به چگونگی دگرگون شدن و به وجود آمدن موجودات زنده کنونی از یک موجود ساده نخستین می پردازد.
        درباره اهداف پشت پرده فرگشت هم که هیچ حرفی ندارم جز اینکه با توهم تئوری توطئه و استاد رائفی پور خوش باشید!
        پیشنهاد آخر خودتان را به همه می گویم: حق جو و اهل دانش باشید و البته ساده دل و تک بُعدی بودن را ترک کنید.
        از آنجا که سایت ما جای بحث نیست هیچ دیدگاه دیگری در دفاع یا رد این دو کامنت تایید نخواهد شد
        علاقمندان برای آگاهی بیشتر به وب سایت “آگاهی” با آدرس:
        http://1.darwinday.ir
        مراحعه کنند.
        سربلند باشید

  2. محمد گفت:
    +
    -
    0

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه یه قابلیت تو سایتتون بزارین که هر کسی
    که میخواد براتون صدای فارسی مستندهایی(یا هرچی) که در سایتها پیدا نمیشن رو براتون آپلود کنند و بعد شما با نسخه ی اصلی مستند هماهنگ کنید.
    مثلاً میشه صوت مستند Queen of the savannah رو که من تازه از شبکه مستند ضبط کردم رو براتون بفرستم اینم لینک صفحه ی اطلاعاتش:
    http://docuwiki.net/index.php?title=Queen_of_the_savannah
    ممنون از سایت بسیار خوبتون

    • همکار بخش مستند گفت:
      +
      -
      0

      با سلام و سپاس از شما
      ببینید موضوع اینجاست که تعداد این فایل ها و افرادی مانند شما که با بزرگواری آنها را در دسترس دیگران قرار می دهند زیاد نیست تا ما چنین سامانه ای را در سایت درست کنیم.
      البته شما در نهایت باید یک فایل را به یک سایت (چه سایت ما چه سایت های آپلود دیگر) در اینترنت آپلود کنید و لینک آن را در اختیار ما بگذارید تا دانلود کنیم.
      اگر عضو طرح بی نهایت بودید (در اصفهان) شاید امکان گرفتن مستقیم فایل وجود داشت اما از آنجا که گویا تهران هستید ارتباط من و شما با سایت های آپلود معمولی برقرار خواهد شد.
      از طرفی مستندی که فرمودید هنوز در سایت گذاشته نشده و نمی دانیم آیا امکان هماهنگی دوبله با این مستندها وجود دارد یا خیر
      از این که با سایت خودتان همراه هستید سپاس گزاریم

  3. عاطفه گفت:
    +
    -
    0

    فوق العاده بود. ممنون

    • همکار بخش مستند گفت:
      +
      -
      0

      خوشحالم که مورد پسند شما بوده، همراه ما باشید

  4. محمد گفت:
    +
    -
    0

    سلام. خیلی ممنون. اگه امکان داره مستند ۳ یا ۴ قسمتی ماداگاسکار رو هم توی سایت بذارید. ممنون.

    • همکار بخش مستند گفت:
      +
      -
      0

      با سلام
      امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این مجموعه را برای دانلود بگذاریم

  5. محمد گفت:
    +
    -
    0

    ممنون از سایت فوق العاده تون. بنظرم پیشنهاد دوستمون واسه ارسال صوت دوبله خیلی میتونه جالب باشه، حتی اگه خیلی عالی و باکیفیت نباشه بازم ارزشش رو داره و احتمالا اگه چنین بخشی به سایتتون اضافه بشه حدس میزنم که ازش استقبال خوبی به عمل بیاد…

  6. M.H گفت:
    +
    -
    0

    با درود. یک سوال درباره ی این مستند دارم. یک مستند دیگه با همین عنوان توسط بی بی سی ارائه شده که آقای دیوید اتنبرو هم توی اون حضور داره و ظاهرا جدید تر از این مستتده. آیا اون نسخه ادامه همین مستنده و یا اینکه یک مستند مجزاست؟

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم