PBR رندر مبتنی بر فیزیک ، همانند نوری در دنیای واقعی کار می کند و با تلاش کمتر به نسبت رندر قدیمی به واقعیت می رسد. در این دوره آموزشی از شرکت Lynda، مربی دوره Aaron F. Ross ، فوکوس و تمرکزش را روی تکینک های شیدینگ PBR می کند و استفاده از متریال فیزیکی برای رسیدن به سطوح واقعی نظیر سنگ و شیشه و فلز را بررسی می کند. ایجاد شبکه های سایه ، ترکیب و تنظیم مپ ها در روش های جالب ، تولید نقشه های ambient occlusion و تبدیل آنها به نقشه های بیتی اپلیکیشن های کراس و رندرهای سازگار از جمله مواردی است که در این دوره آموزشی خواهید آموخت.
سر فصل های این دوره آموزشی :
Storing materials in sample slots –
Understanding XREFs and materials –
Rendering the Physical Material in ART –
Balancing reflections –
Setting custom reflectance –
Adding a clear coat –
Controlling physical transparency with ray tracing –
Backlighting with ray tracing –
Building shading networks –
Using advanced mapping techniques –
میشه به آموزشاتون یه زیرنویس ازافه کنیدزیر نویس فارسی هم کافیهفقط با زیر نویس باشه