دانلود مستند زندگی پرندگان The Life of Birds 1998 با زیرنویس انگلیسی

مطلب نوشته شده
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
دفعات بازدید
3,403

The Life of Birds نام یک مستند بسیار جالب و دیدنی از زندگی پرندگان می باشد. این مستند زیبا توسط دیوید اتنبروو در سال ۱۹۹۸ ساخته شد و توانست امتیاز ۹.۲ از ۱۰ را بدست آورد. در این مستند بسیار جالب و شگفت انگیز شما شاهد زندگی پرندگان خواهید. پرندگانی که شاید تا به حال آنها را ندیده باشید و جز گونه های خاص هستند. این مستند توسط دوربین های فوق العاده حرفه ای گرفته شده است و سعی دارد تمامی خلق و خوی پرندگان را به تصویر بکشد. شاید ما تا به حال تعداد اندکی از پرندگان را از نزدیک دیده باشیم و با چگونگی زندگی آنها آشنا باشیم. اما پرندگانی هستند که زندگی جال و متفاوتی دارند. در این مستند شما با نژادهای مختلف پرندگان آشنا می شوید و خواهید دید که این پرندگان برای تولید مثل و بقا چه کارهایی انجام خواهند داد. چگونه تخم ریزی خواهند کرد. سپس با بچه های آنها آشنا خواهید شد که چگونه پرواز کردن را خواهند آموخت و تمامی سختی های که پیش روی آنها برای ادامه زندگی مانند شکار کردن برای زنده ماندن , چگونه از دست دیگر پرندگان و حیوانات در امان مانند و … آشنا می شوید. این مجموعه شامل ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای می باشد و در هر قسمت شما با چیزهای جدید آشنا می شوید.

دانلود مستند زندگی پرندگان The Life of Birds 1998 با زیرنویس انگلیسی مالتی مدیا مستند تاریخ انتشار ۱۹۹۸
ساخت‌کشور آمریکا
زبان انگلیسی 
ستاره David Attenborough
ژانر مستند، حیات‌وحش
امتیاز IMDb ۹.۰ از ۱۰
کیفیت DVDRip
۱۲+ سال مناسب برای سنین ۱۲+ سال

 

لیست موضوعاتی که در این مستند بررسی می شود :

 

۱.پرواز کردن یا پرواز نکردن ( To Fly or Not to Fly)

۱/۱۰ به دوره ای میپردازد که دایناسورها بال درآوردند و به آسمان رفتند.
تاریخ طبیعی زندگی پرندگان به روایت دیوید آتنبورگ. در این برنامه، با استفاده از گرافیک کامپیوتری، ۱۵۰ میلیون سال پیش یعنی دوره ای که در آن دایناسورهای کوچک دونده پر درآوردند و به آسمان پرواز کردند، بازسازی شده است.
دیوید در زلاندنو محیطی را مورد بررسی قرار میدهد که برای پرندگانی مناسب است که بدون توسل به پرواز زنده مانده اند و از ملاقاتی شبانه با یک کیوی که به وسیله دوربین حساس به نور ستارگان تصویربرداری شده است، لذت میبرد.

 

۲. سلطه و تسلط در پرواز (The Mastery of Flight )

۲/۱۰ بررسی اینکه چگونه گونه های متفاوت پرندگان مهارت های منحصربفردی کسب کرده اند.
دیوید آتنبورگ مجموعه ای درباره تاریخ طبیعی پرندگان عرضه می کند.این برنامه با استفاده از به روزترین فناوری انیمیشن سه بعدی و سفری با گلایدر نشان می دهد که چگونه پرندگان در هنر پرواز به تعالی رسیده اند و به بررسی این امر می پردازد که چگونه گونه های متفاوت پرندگان مهارت های مختلفی کسب کرده اند. از شکار با سرعتی در حدود ۲۰۰ مایل در ساعت گرفته تا بال زدن های دقیق و استقامت در پروازهای طولانی هنگام مهاجرت.

 

۳.اشتهای سیری ناپذیر (The Insatiable Appetite)

۳/۱۰ این قسمت به تنوع جالب توجه عادات غذایی پرندگان می پردازد.
دیوید آتنبورگ افسانه ای نگاه دیگری به تاریخ طبیعی زندگی پرندگان می اندازد. این قسمت به تنوع جالب توجه عادات غذایی پرندگان می پردازد. از مرغ مگس خوار گرفته که می تواند با منقار بلند خود شهد بلندترین شکوفه ها را بکشد تا دارکوب درخت بلوط که در تنه درختان با ضربه های پیاپی صدها سوراخ ایجاد می کند تا مقادیر هنگفت غذا را در آن ذخیره کند.

 

۴.گوشت خواران ( Meat Eaters)

۴/۱۰ این برنامه به پرندگان شکاری می پردازد.
نگاهی به تاریخ طبیعی زندگی پرندگان، به روایت دیوید آتنبورگ. این برنامه در مورد پرندگان شکاری است؛ از طوطی های گوشت خوار نیوزلند گرفته تا عقاب های آفریقایی که می توانند میمون و فلامینگو شکار کنند.

 

۵. ماهیگیری برای ادامه زندگی (Fishing for a Living)

۵/۱۰ برنامه ای درباره تنوع جالب توجه پرندگان آبی.
نگاهی به تاریخ طبیعی زندگی پرندگان، به روایت دیوید آتنبورگ. در این برنامه به تنوع جالب توجه پرندگان آبی از اردک ها، مرغان ماهیخوار و پنگوئن ها گرفته تا عجیب ترین پرنده این مجموعه لک لک نیل پرداخته می شود.

 

۶. آواز و صداها (Signals and Songs)

۶/۱۰ نگاهی به روش های ارتباطی پرندگان.
نگاهی به تاریخ طبیعی زندگی پرندگان، به روایت دیوید آتنبورگ. این برنامه نشان می دهد که چگونه پرندگان به ارتباط برقرار کنندگانی خبره تبدیل شده اند. آنها از الگوهای رنگی خارق العاده و آوازهای زیبا برای ترساندن درندگان، مرعوب کردن رقیبان و تحت تاثیر قرار دادن جفت احتمالی استفاده می کنند.

 

۷. جفت یابی (Finding Partners)

۷/۱۰ نگاهی به آداب و رسوم جفت گیری.
نگاهی به تاریخ طبیعی زندگی پرندگان، به روایت دیوید آتنبورگ. این برنامه نشان می دهد که چگونه پرندگان نر از نمایش های عجیب و آداب جفت گیری غریب برای جلب توجه پرندگان ماده استفاده می کنند.

 

۸.تخمگذاری (The Demands of the Egg)

۸/۱۰ دیوید آتنبورگ به بایستگی های مراقبت از تخم پرندگان می پردازد.
دیوید آتنبورگ تاریخ طبیعی پرندگان را ارائه می کند. در این برنامه او به بررسی روش های ساخت آشیانه و محافظت از تخمها در برابر درندگان می پردازد. در این برنامه می بینید: تصاویر نفس گیری از دزدی هوایی و نمای کارتونی سه بعدی از فرایند تخمگذاری.

 

۹. مشکلات والدین (The Problems of Parenthood)

۹/۱۰ دیوید آتنبورگ نگاهی دارد به تمرین غذا خوردن و الگوهای رفتاری.
دیوید آتنبورگ تاریخ طبیعی پرندگان را ارائه می کند. این برنامه تصویری به دست می دهد از گوناگونی جالب تمرین های غذا خوردن و عادات رفتاری پرندگان. این برنامه با تجسس در میان حوزه وسیعی از گونه های پرندگان که شامل پلیکان ها، عقاب های ماهیخوار و جوجه سهره ها می شود، مطالعه جامعی درباره مسئله وظایف والدین توسط پرندگان انجام می دهد.

 

۱۰.محدوده استقامت و پایداری(The Limits of Endurance)

۱۰/۱۰ دیوید آتنبورگ به زندگی پرندگان در محیط های خشن می پردازد.
دیوید آتنبورگ تاریخ طبیعی پرندگان را ارائه می کند. این برنامه به چگونگی کنار آمدن پرندگان با زندگی در بی رحم ترین و عجیب ترین مکان های سیاره زمین می پردازد. نگاهی می اندازیم به باقرقره ی شنزار در صحرای نامیبیا، مرغابی عینکی در قطب شمال، مرغان خون آشام مقیم در غاری در ونزوئلا و کرکس های سیاهی که در بالکنی در طبقه شانزدهم یک آسمانخراش در سائو پائولو آشیانه ساخته اند.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

یک نظر برای ”دانلود مستند زندگی پرندگان The Life of Birds 1998 با زیرنویس انگلیسی”

  1. M.H گفت:
    +
    -
    0

    با درود. این مستند عالیه. ممنون که گذاشتیدش. منتظر دوبله های فارسیش هم هستیم. تشکر.

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم