یونیتی (Unity) یک موتور بازی سازی است که با آن می توانید بازی های ویدئویی برای اندروید، IOS، وب سایت ، کنسول ها و کامپیوتر های شخصی بسازید. یونیتی از زبان های برنامه نویسی معروف مانند برنامه نویسی سی شارپ ، جاوا اسکریپت پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید با زبان سی شارپ در یونیتی کد نویسی کنید. با ویژگی های مختلفی که Unity دارد میتوان گفت برای یادگیری یونیتی نباید لحظه صبر کرد و وارد دنیای بازی سازی نشد. در دورهی آموزش سی شارپ در یونیتی ، بازی سازی با Unity را از صفر آموزش خواهید دید.
Unity 3D Pro نرم افزاری جامع است که می توان از آن برای ساخت بازی های ویدیویی سه بعدی و محتواهای دیگری مانند پروژه های معماری یا انیمیشن های Real-Time سه بعدی، استفاده نمود. Unity یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت بازی می باشد که یک محیط یکپارچه گرافیکی را به همراه متدهای اولیه توسعه بازی برای کاربران فراهم نموده است. ویرایشگر قدرتمند و انعطاف پذیری که از درگ و دراپ نمودن GameObject در محیط بازی پشتیبانی کرده و طراحی آسان تری را برای شما ایجاده کرده است به علاوه پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مانند C#، برخی از ویژگی های مفید این نرم افزار است .
نرم افزار پارامتریک گراس هاپر به شما اجازه ی طراحی فرم، آنالیز و انجام محاسبات عددی را به صورت پارامتریک می دهد. مزیت اینکه فرم را با پارامتر های مشخص و با یک منطق تعریف شده ایجاد کنیم این است که تغییر آن فرم به راحتی امکان پذیر خواهد بود و همچنین آن فرم را می توان به محاسبات دلخواه متصل کرد.
در این دوره آموزشی کاربران می توانند تا با بحث های مختلف نورپردازی بیشتر آشنا شده و مهارت های خود را برای ساخت شخصیت های سه بعدی نشان دهند. این دوره شما را به درک پایه ای از نور رسانده و شما را به منظور استفاده هرچه بهتر از این خصلت آشنا خواهد کرد. پس این دوره آموزش را دریافت کرده و برای انسداد کاراکترهای خود یک محیط عالی را بدست آورده و خود را از زمین های مخرب که باعث درست نشدن کاراکتر می شود دور کنید. هم اکنون میتوانید این دوره را از سرور فایل نیکو دانلود کنید.
با استفاده از ابزارهای و امکانات موجود در نرم افزار مایا می توانید جلوه های ویژه و افکت های ویژوال را به صورت کاملاً حرفه ای خلق کنید. به طور مثال قادر خواهید بود تا به خلق افکت هایی از خونریزی بدن و شبیه سازی بیرون زدن خون از بدن بپردازید. همانطور که می دانید مایا (Maya) یکی از پیشرفتهترین نرمافزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازیهای رایانهای استفاده میشود. از جمله ویژگیهای این نرمافزار، انعطاف پذیری و قابلیتهای شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفهای اجازه میدهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. مایا یک نرمافزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن را برعهده دارد و نیاز کاربر را به نرمافزار های جانبی به حد اقل می رساند. در دوره آموزشی Creating Blood FX in Maya and RealFlow شما با مراحل ساخت افکت خونریزی و شبیه سازی جهیدن خون از بدن کاراکتر آشنا می شوید.
موکا (Mocha) یک نرم افزار قوی و کارآمد در زمینه ی انیمیشن سازی و جلوه های ویژه می باشد. در این دوره ی آموزشی از شرکت lynda شما با ویژگی ها و طرز کار با این نرم افزار کاربردی آشنا می شوید.
تا چندی پیش، ساخت بازیهای سهبعدی نیازمند مهارتهای برنامهنویسی سطح پایین و دانش پیشرفته ریاضی بود. هنر ساخت بازیهای سهبعدی فقط به توسعهدهندگان حرفهای بازیها اختصاص داشت و کار بسیار مشکلی بود. شرایط ساخت بازیهای سهبعدی با ظهور موتور بازی Unity کاملاً تغییر کرد. Unity، برنامهنویسی بازی را به یک موتور بازی تبدیل کرد و حال امکان بازیسازی برای علاقهمندان به راحتی فراهم است. البته، هنوز ویژگیهای سهبعدی پیچیده بازیسازی وجود دارند، شما با ارتقای قابلیتهای خود میتوانید از این ویژگیها در بازی خود استفاده کنید. با استفاده از این آموزش میتوانید آموزش ساخت بازی را شروع کنید.
After Effects CC یک نرم افزار قدرتمند ، متنوع و پیچیده است اما شما اگر برای اولین بار است که می خواهید آن را یاد بگیرید دوره آموزشی Lynda After Effects CC 2017 Essential Training: The Basics می تواند به شما کمک کند.این دوره آموزشی برای کسانی که در ابتدای راه هستند ایجاد شده است تا با اصول ، تکنیک ها و مفاهیم این نرم افزار آشنا شوند .
Getting Started With ZSketching یکی از فیلم های آموزشی است که باعث بهبود و افزایش توانایی های شما در استفاده از نرم افزار Zbrush می باشد که در این پست می توانی آن را تهیه کنید. در دوره آموزشی Getting Started With ZSketching نگاهی به مفاهیم و اصول ZSketching در نرم افزار Zbrush خواهیم داشت. ZSpheres یک مسیر فوق العاده خوب را برای اصول پایه ای هندسه های پیچیده تر در نرم افزار Zbrush به عنوان پایه برای مجسمه سازی فراهم می آورد. این دوره آموزشی توسط شرکت Digital Tutors به همراه تدریس Justin Marshall تهیه شده است. ویژگی هایی که از دوره آموزشی Getting Started With ZSketching کسب می کنید به شما این امکان را می دهد که در Zbrush و مفاهیم و مدل ها را به سرعت یاد خواهید گرفت. در این دوره آموزشی شما با یادگیری طراحی یک هیولا در نرم افزار زدبراش توانایی های خود را در این زمینه بهبود خواهید بخشید.
Soft Body Simulation for Motion Graphics with RealFlow ، فیلم آموزشی شبیه سازی بدن نرم برای حرکت های گرافیکی با رئال فلو می باشد که توسط شرکت Lynda تهیه در اختیار آن دسته از علاقمندان به این نرم افزار محبوب و اجرای این چنین تکنیک هایی قرار گرفته است . با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور سافت بادی ها یا همان اجسام نرم را در نرم افزار RealFlow شبیه سازی کرده و متحرک سازی ، اعمال بافت و ماتریال و رنگ آمیزی آنها را نیز بیاموزید. Ran Ben Avraham که مدرس فیلم آموزشی Soft Body Simulation for Motion Graphics with RealFlow می باشد با مقدمه ای بر روند آموزش در این دوره کار آغاز خواهد نمود و در ادامه شما را با مفاهیمی از قبیل چگونگی واردات هندسه در RealFlow ، راه اندازی انواع پویا و world scale ، شبیه سازی بدن نرم ، مرتب کردن اشیاء در فضای ۳D ، چگونگی کم و زیاد کردن سرعت در شبیه سازی ، چگونگی ترکیب در افتر افکت و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد نمود تا بتوانید در طراحی ..