با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای که در نرم افزارهایی مانند CINEMA 4D و NUKE ارائه شده اند، می توان کاراکتری با چهره عجیب و غریب خلق کرد و یا تصویر چهره یک انسان را به انسانی خارق العاده با ژنیتیکی جهش یافته تبدیل نمود. نرم افزار CINEMA 4D یکی از نرم افزارهای حرفه ای در زمینه ی طراحی ۳ بعدی می باشد و امکانات بسیاری در زمینه ی فیلم، تلویزیون، تبلیغات، شبیه سازی های علمی، معماری، طراحی محصول و یا هر رشته ی دیگر، فراهم می نماید به علاوه در راستای کامل سازی ظاهری مدل کاربر، تمامی مولفه های استاندارد و پیشرفته را در اختیارتان قرار می دهد. نرم افزار نیوک (Nuke) یکی از بهترین نرم افزار های میکس، مونتاژ و ویرایش و افکت گذاری فیلم ها می باشد و یکی از نرم افزار های پرکاربرد در سینمایی حرفه ای است که نقطه عطف این نرم افزار در رندر بسیار حرفه ای آن و همچنین تلفیق عالی ویدیو ها به گونه ای کاملاً طبیعی و کلاسیک سینماییست تا با تلفیق جلوه های ویژه و فیلم اصلی ..
مانند تمام نرم افزار های طراحی گرافیکی و مدلسازی کامپیوتری، در مدسازی با ZBrush نیز تکنیک های حرفه ای زیادی وجود دارند که می توانند به ایجاد موجوداتی بسیار خلاقانه تر منجر شوند. زدبراش (ZBrush) انواع براش برای ایجاد خراش، بافت، خوردگی و …، در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آن در ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی استفاده کنید و نیز می توانید مدل خود را در هر شرایطی به صورت RealTime از زوایای مختلف ببینید و ویرایش کنید. در دوره آموزشی Digital Tutors Professional Series: Creature Creation Techniques in ZBrush شما با تکنیک های مدلسازی موجودات عجیب در زدبراش آشنا می شوید.
مایا (Maya) یک نرمافزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرمافزار های جانبی به حد اقل می رساند. مایا یکی از پیشرفتهترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانهای استفاده می شود. نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن، توانایی بالای رندرینگ، متریال های قدرتمند، انعطاف پذیری و قابلیتهای شخصی سازی آن است. در دوره آموزشی Digital Tutors Creating Custom Facial Motion Capture in Maya شما با متحرک سازی صورت کاراکتر در در نرم افزار مایا آشنا می شوید.
Camera RAW یکی از پلاگین های تعبیه شده در در فتوشاپ است که به کمک آن می توانیم کوچکترین تغییرات دلخواه را در تصاویر RAW اعمال کنیم و عکس ها را به بهترین کیفیت برسانیم. یک تصویر RAW تصویری است که اطلاعات آن توسط دوربین دستکاری نشده و به همان حالت خام روی حافظه ذخیره شده است. این تصاویر در واقع نگاتیو خام دیجیتال تصاویر در دنیای رایانه به حساب میآید و با استفاده از آن ها می توانیم تغییرات بسیار ارزشمندی را در ویرایش تصاویر اعمال کنیم. در دوره های آموزشی Photoshop CC for Photographers: Camera Raw 8 شما با قابلیت های اساسی و کلیدی ویرایش فایل های RAW در فتوشاپ ابری (سی سی) آشنا می شوید.
CINEMA 4D یکی از بهترین نرم افزارهای سه بعدی سازی می باشد که بسیاری از انیمیشن ها و مدل های سه بعدی و حرفه ای ، با این برنامه رندر و ساخته شده اند . برای شما علاقه مندان به این نرم افزار ، مجموعه از ویدئوهای آموزشی برنامه Lynda CINEMA 4D R16 Essential Training را آماده کرده ایم که توسط شرکت Lynda آماده شده اند . برای استفاده و قهم این آموزش ها ، داشتن برنامه CINEMA 4D ضروری است .
در آموزش تصویری آموزش Digital Tutors – Complex Surface Modeling in Rhino با مدل سازی معماری ستون در Rhino آشنا می شوید. در این دوره ابزارها، تکنیک ها و فرآیندهایی که برای معماران و طراحان مفید هستند را آموزش می دهد. هدف از این آموزش استفاده از ابزار بومی، مفاهیم و گردش کار برای تولید اشکال طبیعی در Rhino می باشد. در پایان این دوره درک کاملی از Rhino کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی محصول موسسه DigitalTutors است.
فیلم آموزشی Setting Up a Split Screen Multiplayer Game in Unreal Engine ، آموزش راه اندازی یک تقسیم صفحه نمایش چند نفره بازی در آنریل انجین می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما با روش های طراحی چند صفحه نمایش برای بازی هایی که قابلیت چند نفره یا Multiplayer را دارند بطور کامل آشنا خواهید شد . Jonathan Dale ، مدرس فیلم آموزشی Setting Up a Split Screen Multiplayer Game in Unreal Engine ، کار خود را با مرور کلی پروژه و این دوره آغاز می کند و در ادامه به شما مواردی مانند چگونگی طراحی و راه اندازی نقشه ها و گیم مد برای بازی های چند نفره ، ایجاد بازیکنان در یک بازی چند نفره ، کم کردن سرعت بازکن در هنگام ضربه خوردن ، بازگردانی سرعت پس از تاخیر کوتاه ، پیاده سازی تابع HandleGameOver ، تکمیل عملکرد HandleGameOver و … را آموزش خواهد داد . شما عزیزان نیز برای تسریع در روند فراگیری این مباحث میتوانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی ..