دانلود Google Chrome 113.0.5672.64 Win+Mac+Linux مرورگر اینترنت گوگل کروم
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
221,744
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Google Chrome گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد.گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود. مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون “جعبه شنی” و مرور ناشناس اینترنت. این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های این برنامه می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

دانلود Mozilla Firefox 112.0.2 Win+Mac+Linux Fa/EN مرورگر فایرفاکس
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
155,555
تعداد نظرات
۸
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست.نسخه جدید این مرورگر با نام Mozilla Firefox Quantum با سرعت ۲ برابر نسبت به ورژنهای پیشین و مصرف کمتر رم تا حدود ۳۰%  منتشر شده است.این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر ..

دانلود Microsoft Edge Chromium 112.0.1722.64 مرورگر قدتمند ماکروسافت بر پایه کروم
آپدیت شد

آپدیت شد
مطلب نوشته شده
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
12,110
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Microsoft Edge Chromium تازه‌ترین نسخه از مرورگر شناخته شده و پرسرعت مایکروسافت اج Microsoft Edge است که مطابق با وعده پیشین مایکروسافت، از این پس شاهد انتشار آن با بهره‌مندی از موتور کرومیوم خواهیم بود.مایکروسافت پس از تلاش فراوان مرورگر اج را جایگزین اینترنت اکسپلورر کرد اما با وجود فایرفاکس و گوگل کروم باز هم نتوانست جایی در بین کاربران اینترنت برای خود دست و پا کند. در نهایت مایکروسافت تصمیم گرفت تا مرورگر Microsoft Edge را با هسته کرومیوم احیا کند که ظاهری شبیه به گوگل کروم دارد. از نقاط قوت مرورگر Edge که کمبود از در نسخه قبلی مشاهده میشد پشتیبانی از افزونه های متنوع و پر کاربرد بود که با وجود هسته کرومیوم امکان دانلود و نصب افزونه های گوگل کروم از chrome web store وجود دارد.در حال حاضر مرورگر Edge در ویندوز های ۷/۸/۱۰ قابل نصب میباشد و بصورت آزمایشی برای توسعه دهندگان به ۲ صورت Canary ( به‌ روزرسانی روزانه ) و Developer ( به‌ روزرسانی هفتگی ) جهت رفع مشکلات احتمالی در دسترس قرار گرفته است.

دانلود Opera_98.0.4759.15 + GX Gaming Browser_98.0.4759.22 نرم افزار مرورگر اینترنت اُپرا
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
40,674
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Opera یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌است. این مرورگر برای کاربری‌های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد. اجزای اصلی اپرا عبارتند از مرور بر پایه‌ تب‌ها، امکانات کوچک و بزرگنمایی صفحات، تنوع اشکال نشانگر موس و یک بخش مدیریت بارگذاری یکپارچه‌. از نظر امنیتی اپرا دارای یک محافظ داخلی در مقابل حملات فیشینگ و برنامه‌های موسوم به بدافزار (Malware) مثل کرم‌ها یا اسب‌های تروای رایانه‌ای است، همچنین دارای توانایی حفظ امنیت در هنگام مرور وبسایت‌ها و حذف اطلاعات شخصی همچون کوکی سایتها است. اپرا برروی طیف متنوعی از سیستم‌های عامل مثل مایکروسافت ویندوز، مک اواس ده، لینوکس، فری بی‌اس‌دی و سولاریس قابل اجراست. اگرچه امکانات مرورگر اپرا به نسبت از فایرفاکس بیشتر است و نیز سریعترین مرورگر وب شناخته شده‌است اما این مرورگر تنها ..

دانلود Vivaldi 5.7.2921.65 مرورگر ویوالدی بر پایه گوگل کروم
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۵ فروردین ۱۴۰۲
دفعات بازدید
5,049
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Vivaldi مرورگری جدید که بر پایه مرورگر گوگل کروم ساخته شده است و رقیب جدیدی برای فایرفاکس و دیگر مرورگرها به حساب می آید. کمپانی اپرا که آن را با مرورگر معروفش برای کامپیوتر و تلفن همراه، می‌شناسیم، مرورگر جدیدی را طراحی کرده که مشکل کاربران اینترنت را در برخی زمینه ها حل می‌کند. اغلب کاربران اینترنت با مشکل تعداد زیاد تب‌ ها و نداشتن ظاهری مناسب در نمایش آنها رو به رو هستند. این مرورگر زیبا که Vivaldi نام دارد مخصوص کاربران پر مصرف اینترنت و بسیار حرفه ای و زیبا طراحی شده است. شاید یکی از مشکلاتی که مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و گوگل کروم دارند، کند شدن سیستم و استفاده از منابع RAM و CPU سیستم در زمان استفاده از تب‌ های زیاد است که Vivaldi این مشکل را برطرف ساخته است. سیستم Tab Stacks این مرورگر به کاربر این امکان را می‌ دهد هنگامی که تعداد تب‌ های آن‌ ها بالا می‌ رود، به شکل مربع‌ هایی قابل تنظیم نمایش داده می‌شوند که باعث سهولت در استفاده کاربران می‌شود.

دانلود Waterfox G5.1.4 Win+Mac+Linux مرورگر واترفاکس
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۵ فروردین ۱۴۰۲
دفعات بازدید
7,120
تعداد نظرات
۴
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های ۶۴ بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای ۳۲ بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

دانلود Brave Browser 1.48.164 گشت و گذار امن در اینترنت و صفحات وب
آپدیت شده

Brave-Browser
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۷ بهمن ۱۴۰۱
دفعات بازدید
3,496
تعداد نظرات
۳
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

تبلیغات یکی از جنبه‌های تجاری صفحات اینترنتی است و کمتر سایتی وجود دارد که با وجود امکان تبلیغات، اقدام به درآمدزایی از این طریق نکند، از اینرو تبلیغات جزء لاینفکی از اینترنت و دنیای وب شده‌اند. البته اکثر کاربران معمولا تمایلی به مشاهده تبلیغات موجود در وب سایتها (مانند تبلیغات موجود در دیگر رسانه‌ها مانند تلویزیون و …) ندارند اما تبلیغات اینترنتی وقتی به آزار دهنده‌ترین سطح خود می‌رسد که کاربر مدام با صفحات پاپ‌آپ و پنجره‌های مزاحم حاوی تبلیغات مواجه شود. البته امروزه تمام مرورگرهای استاندارد و شناخته شده توابعی برای مسدودسازی پنجره‌های تبلیغاتی دارند و به این ترتیب این امکان را به کاربران می‌دهند تا از شر پنجره‌های تبلیغاتی و مزاحم خلاص شوند. اما از آنجا که معمولا ایجاد کنندگان تبلیغات مزاحم همیشه یک قدم جلوتر از این توابع هستند ممکن است حتی مرورگرهای شناخته شده و حرفه‌ای هم نتوانند پنجره‌های مزاحم را تشخیص دهند و به عبارتی توسط کدهای موجود دور زده شوند. البته پنجره‌های پاپ‌آپ همیشه حاوی تبلیغات، اسپم یا محتوای نامناسب نیستند اما آنچه در همه آنها مشترک است این است که محتوای این پنجره‌ها ..

دانلود Comodo Dragon 108.0.5359.95 مرورگر سریع و امن
آپدیت شده

comodo dragon browser
آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱ دی ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,786
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Comodo Dragon یک مرورگر بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هر سایتی را که مایل باشید باز کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن اطلاعات و آلوده شدن به برنامه های مخرب باشید. سایت سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از گوگل کروم می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است. یعنی این مرورگر با توجه سرعت بالا امنیت فوق العاده نیز دارد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم , شناسایی سریع تکنولوژی SSL , دسترسی سریع به وب سایتها , توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito , پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و … اشاره کرد.

دانلود Yandex Browser 22.7.1.802 Win+Mac مرورگر امن و حرفه ای
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۳۰ تیر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,649
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Yandex Browser یک مرورگر امن و پر سرعت است که به تازگی پیشرفت بسیار خوبی داشته است و توانسته نظر خیلی ها را جلب کند. این مرورگر که جز یکی از پرسرعت ترین و حرفه ای ترین مرورگر ها به حساب می آید قابلیت های بسیار زیادی دارد و به کاربر امکان می دهد تا در صفحات وب با سرعت بسیار بالا و با امنیتی کامل بگردد و وب گردی کند. مرورگر یاندکس دارای قابلیت های باور نکردنی است از جمله دارا بودن توربو برای اتصالات ضعیف و قوی که این امر باعث می شود سرعت بارگذاری ۲ برابر شود، دارا بودن آنتی ویروس در مرورگر به طوری که اگر میخواهید فایلی را دریافت کنید اول آن را اسکن میکند تا از سالم بودن فایل مطمئن شود، اینها فقط تعدادی از قابلیت های این مرورگر حرفه ای هستند. این مرورگر را میتوان رقیب اصلی گوگل کروم و فایرفاکس دانست چون این مرورگر نیز از همان موتور استفاده می کند. پس اگر به دنبال مرورگری پرسرعت و امن هستید ما مرورگر Yandex را به شما پیشنهاد می کنیم

دانلود Maxthon 5.2.7.4000 مرورگر پر قدرت و زیبا
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۷ بهمن ۱۴۰۰
دفعات بازدید
3,511
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Maxthon ماکستون که به عنوان MyIE2 شناخته می‌شود، در اصل یک مرورگر وب رایگان برای ویندوز مایکروسافت است. آخرین نسخه ماکستون، دارای قابلیت پشتیبانی از هر دو ترایدنت و موتور WebKit را می‌باشد. همچنین نسخه‌هایی از ان برای موبایل و سیستم عامل آندروید طراحی شده‌است. وب افزارماکستون یکی از برندگان جایزهٔ ۱۰۰ پاداش سینت در سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ بود و در سال ۲۰۱۱ ماکستون رتبهٔ ۹۷ را در لیست بهترین محصولات سال که توسط PCWorld اعلام می‌شود را به دست اورد. به گفته مدیر عامل شرکت بین‌المللی ماکستون مینگ جی «جف» چن، ماکستون در اصل توسط چانگیو (Changyou)، یک برنامه نویس چینی که می‌خواست برنامه‌ای برای سفارشی کردن مرورگراینترنت اکسپلورر بسازد طراحی شده‌است. چانگیو در بولتن بورد سیستم کاری خود را قبل از خروج از این پروژه در سال ۲۰۰۰ تغییر داد. چانگیو روش جدیدی برای توسعهٔ این برنامه را در پیش گرفت و در سال ۲۰۰۲ نسخه جدید، MyIE2 منتشر شد. MyIE2 به سرعت رشد کرد، با وجود کاربران جدیدی در سراسر جهان به کمک پلاگین‌ها و پوست و با کمک اشکال زدایی‌های پی در پی ماکستون در سال ..