دانلود Hard Disk Sentinel Pro 6.10.01 نگهداری از هارد دیسک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
دفعات بازدید
6,709
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

نرم افزار Hard Disk Sentinel نرم افزاری قدرتمند در زمینه نگهداری از هارد دیسک و نظارت بر قسمت های مختلف هارد می باشد. در نرم افزار Hard Disk Sentinel کاربران از ابزارهای مختلفی برای انجام امور نظارتی بر روی سیستم استفاده می کنند که به کمک آن ها می توانند کلیه نکات و جزئییات مربوط به هارد دیسک را نظارت نموده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ، سریعا در رفع آن اقدام نمایند. نمایش میزان فضای کل هارد دیسک و هر درایو به همراه میزان فضای خالی از امکانات Hard Disk Sentinel میباشد.

دانلود EASEUS Partition Master All Editions 17.6 نرم افزار پارتیشن بندی هارد
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۹ دی ۱۴۰۱
دفعات بازدید
9,484
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

یکی از قوی ترین نرم افزارهای پارتیشن بندی و مدیریت هارددیسک EASEUS Partition Master می باشد. با این نرم افزار پرکاربرد و کامل می توانید هارددیسک های از ۲ گیگابایت تا ۱ ترابایت را ویرایش نمایید . شما دیگر نیازی ندارید برای انجام کارهایی نظیرتغییر در حجم درایو ها، ساختن پارتیشن جدید، پاک نمودن پارتیشن ها و … ویندوز خود را از ابتدا بازگذاری نمایید. نکته ی جالب در مورد این نرم افزار این که ویندوز های ۲۰۰۰، XP و ویستا و ۷ و تمامی نسخه های دیگر ویندوز و همچنین لینوکس در EASEUS Partition Master پشتیبانی خواهند شد. انواع هارد دیسک ها نظیر IDE, SATA, SCSI, USB removable disk هم در این ابزار قابلیت بارگذاری و اجرا دارند. کمترین میزان هارد دیسک پشتیبانی شده در این نرم افزار ۲ گیگابایت و بیشترین ۱ ترابایت نیز می باشد.

دانلود CrystalDiskInfo 8.17.12 نمایش اطلاعات و مشخصات هارد دیسک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۱ آذر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
2,873
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

CrystalDiskInfo نرم افزاری برای نظارت وضعیت سلامتی هارد دیسک (HDD/SSD) و نمایش اطلاعات دقیق و کامل در مورد هارد درایو های نصب شده بر روی کامپیوتر (فلش، دما، شماره سریال، مدل، مجموع مدت زمان کار، رابط استاندارد و …) می باشد. همچنین این نرم افزار به شما اطلاع می دهد که هارد دیسک شما چند بار و چند ساعت روشن شده است. این نرم افزار بر وضعیت هارد درایوهایی که از تکنولوژی SMART استفاده می کنند نظارت می کند و یک ارزیابی کلی از سلامت درایو را به شما ارائه می کند. نمایش صفات پارامتری SMART نظیر خواندن خطاها، عملکرد، شروع و پایان spindle، زمان جستجو، تعداد خاموش و روشن شدن گردش، خطاها و … از دیگر امکانات این برنامه می باشد.

دانلود Auslogics Disk Defrag Pro+Ultimate 11.0.0.1 یکپارچه سازی سریع هارد
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۱ آذر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
3,256
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Auslogics Disk Defrag Pro یک نرم افزار عالی در زمینه دیفرگمنت یا همان یکپارچه سازی هارد دیسک است . عمل دیفرگمنت یکی از مهم ترین و ضروری ترین موارد برای بهبود در عملکرد سیستم و یک امر ضروری برای محافظت از هارد می باشد. وقتی شما فایلی را درون هارد دیسک خود کپی میکنید مثل این می ماند یک وسیله داخل یک اتاق پرت کرده باشید . پس باید بدانید که اگر این کار استمرار زیادی داشته باشد نیاز به تمیز کردن اتاق است . اتاق در سیستم همان هارد شماست ، پس هارد شما نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن دارد و شما می بایست هر چند وقت یکبار هارد خود را مرتب کنید. این نرم افزار پرتابل این کار را به خوبی برای شما انجام خواهد داد. این نرم افزار قابلیت مدیریت بر روی استرات آپ شما را نیز دارد.

دانلود IObit Smart Defrag Pro 8.2.0.197 یکپارچه سازی هارد دیسک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۴ مهر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
3,654
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

IObit Smart Defrag  یکی از بهترین نرم افزارهای یکپارچه سازی هارد دیسک به حساب می آید که رایگان بودن آن یکی از امتیازات مثبت آن است. اگر شما هم احساس می کنید سرعت انجام عملیات های هارد دیسک جدیداً با پیغام های خطای مربوط به هارد دیسک مواجه می شوید، این نرم افزار حرفه ای به شما پیشنهاد می شود. سرعت چند برابری Defrag توسط این نرم افزار نسبت به Defragmenter خود ویندوز و همچنین ویژگی هایی از جمله قابلیت زمان بندی، گزارش گیری و … را می توان به عنوان برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار نام برد. از ویژگی های کلیدی نرم افزار: افزایش کارایی و سرعت سیستم به طور استثنایی، بهینه سازی فضاهای خالی و اشغال شده هارد دیسک، نمایش لحظه ای فضای هارد دیسک به نحوی جالب و قابل درک ، برنامه ریزی برای انجام عملیات های یکپارچه سازی، بالا بودن سرعت نرم افزار نسبت به نرم افزار Defragmenter ویندوز، تنظیم برنامه برای انجام خودکار عملیات توسط نرم افزار، ارائه گزارش از انجام عملیات های Defrag، رابط کاربری قوی، زیبا و امن، استفاده واقعا آسان ..

دانلود MiniTool Partition Wizard All Editions 12.6 مدیریت پارتیشن
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۴ بهمن ۱۴۰۰
دفعات بازدید
4,898
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

نرم افزار MiniTool Partition Wizard یکی از قوی ترین نرم افزارهای ویرایش پیکربندی پارتیشن های سیستم عامل ویندوز است. مدیریت پارتیشن ها در ویندوز تنها با استفاده از چنین نرم افزارهای کاربردی امکانپذیر می شود. در ویندوز نمی توان درایوهایی که از قبل پارتیشن بندی شده اند را مورد ویرایش قرار داد . با استفاده از این ابزار شما می توانید پارتیشن ها را مدیریت کنید ، حجم دو پارتیشن را یکی کنید یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کنید. کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از دست بروند. مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند . این نرم افزار با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز ..

دانلود AOMEI Partition Assistant Technician 8.9 مدیریت پارتیشن
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۶ مرداد ۱۳۹۹
دفعات بازدید
3,412
تعداد نظرات
یک نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

AOMEI Partition Assistant برای بهبود کارایی کامپیوتر چگونه بدون این که اطلاعات خود را از دست بدهید پارتیشن‌های خود را تغییر سایز می‌دهید یا اینکه ان‌ها را یکی می‌کنید؟ AOMEI Partition Assistant Pro به شما این اجازه را می‌دهد تا بر روی پارتیشن‌های خود مدیریت کنید نظیر برنامه‌هایی مثل Partition Magic، اما این برنامه در عملکرد و سازگاری مقداری قدرتمند و کامل‌تر می‌باشد. AOMEI Partition Assistant Pro برنامه ای قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای کار بر روی پارتیشن‌ها می‌باشد که قابل اجرا بر روی ویندوز های سون و ۸ هر دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی می‌باشد.برنامه­ ی AOMEI Partition Assistant ، نرم افزاری قابل اعتماد برای مدیریت پارتیشن­های شماست. این برنامه تکنولوژی­هایی را در دست دارد که می­تواند  دیسک های دینامیک (Dynamic) را به پایه­ای (Basic) و برعکس تبدیل کند. این برنامه حرفه ­ای می­تواند به شما در مدیریت پارتیشن­های Primary، Logical، Simple، Spanned، Striped، Mirrored و RAID-5 کمک کند.

دانلود NIUBI Partition Editor Professional 7.3.6 پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۶ مرداد ۱۳۹۹
دفعات بازدید
1,301
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

NIUBI Partition Editor Professional نام نرم افزاری کاربردی و قدرتمند به منظور پارتیشن بندی و مدیریت هارد دیسک کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ است. این نرم افزار با دارا محیطی زیبا و ساده، کاربران مبتدی تا پیشرفته را قادر می‌سازد که به ساده‌ترین روش ممکن، هارد دیسک خود را پارتیشن بندی کرده و یا درایوهای موجود را ویرایش کنند. شیوه‌های سنتی و قدیمی پارتیشن بندی هارد دیسک را به فراموشی بسپارید؛ چرا که نرم افزارهای پارتیشن‌بندی با راهکاری خلاقانه هارد دیسک شما را مدیریت می‌کنند.به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید حجم فعلی درایوهای خود را تغییر داده و یا به میزان فضای در دسترس درایوهای موجود اضافه کنید. نکته قابل توجه در مورد نرم افزار NIUBI Partition Editor، این است که در طی فرآیند پارتیشن بندی، کلیه اطلاعات کاربر حفظ شده و تماما به صورت دست نخورده باقی خواهد ماند.

دانلود CrystalDiskMark 7.0.0g تست سرعت خواندن و نوشتن هارد دیسک
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۳۰ آذر ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,767
تعداد نظرات
بدون نظر
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

CrystalDiskMark تست سرعت هارد دیسک یکی از مواردی است که برای بسیاری از افراد از جایگاه مهمی برخوردار است. نرم افزار CrystalDiskMark با داشتن محیطی بسیار ساده اما کاملا حرفه ای به صورت تک تک درایو های هارد شما را چک می کند و سرعت انتقال و ذخیره اطلاعات را نمایش می دهد. این نرم افزار همچنین برای سالم بودن هارد دیسک به کار می رود .

دانلود Parted Magic 2019.09.03 پارتیشن‌ بندی و مدیریت هارد
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۱ شهریور ۱۳۹۸
دفعات بازدید
3,599
تعداد نظرات
۲
در بخش
نرم افزارها
ادامه مطلب
دانلود

Parted Magic مجموعه ای از نرم افزارهای حرفه ای جهت فرمت هارد درایوهای داخلی و خارجی و کار با پارتیشن ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به انتقال، کپی، ایجاد، افزایش و کاهش حجم پارتیشن های هارد دیسک بپردازید. این بسته نرم افزاری به شما امکان اجرای عملیات مختلف بر روی پارتیشن به همراه پشتیبانی از انواع سیستم ها را فراهم می کند. این نرم افزار یک دیسک زنده مخصوص عملیات پارتیشن بندی، کلون دیسک و بازیابی داده ها می باشد. تست هارد دیسک، تست حافظه برای بدسکتورها، رتبه بندی عملکرد کامپیوتر شما، دسترسی به سیستم های غیر قابل بوت جهت نجات اطلاعات مهم، اجرا از روی سی دی و بدون نیاز به نصب، افزایش ایمنی هارد دیسک، پاکسازی کامل اطلاعات هارد دیسک و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. Parted Magic در مجموعه شامل ۷۰ ابزار مختلف جهت بررسی وضعیت درایوها، کپی و آرشیو کردن اطلاعات است که از سیستم های پرونده مختلف شامل ext2، ext3، ext4، fat16، fat32، hfs، hfs +، jfs، linux-swap، ntfs، xfs، reiserfs، reiser4 پشتیبانی می ..