دانلود فیلم آموزشی Digital tutors Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine

مطلب نوشته شده
۱ مرداد ۱۳۹۴
دفعات بازدید
933

In this Unreal Engine tutorial we’ll learn how a game developer can use data to drive gameplay in Unreal Engine 4. Additionally, we’ll learn how to import data from a spreadsheet into the engine, and how that data affects gameplay.This series also teaches how to easily create custom Blueprint nodes by writing C++ code in a Blueprint Function Library. By the end of this Unreal Engine training you’ll be able to accomplish more in your games with the help of DataTables.

فیلم آموزشی Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine ، آموزش استفاده از جداول داده ها برای ایجاد گیم پلی داده ها در آنریل انجین می باشد که توسط شرکت Digital Tutors برای علاقمندان به این نرم افزار بازی سازی تهیه و منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما چگونگی انجام این طراحی را با استفاده از Unreal Engine و Visual Studio و Excel و Notpad را خواهید آموخت . Jonathan Daley که مدرس فیلم آموزشی Using DataTables to Create Data Driven Gameplay in Unreal Engine می باشد با بیان مقدمه ای بر روند این دوره ی آموزشی کار خود را آغاز می کند و در ادامه شما را با مطالبی از قبیل بررسی سیستم مرتب سازی ، چگونگی اضافه کردن کد به پروژه ، چگونگی ایجاد یک کتابخانه تابع طرح ، آشنایی با ساختمان و اشکال زدایی یک پروژه در ویژوال استودیو ، نوشتن تعریف تابع در فایل هدر ، استفاده از مایکروسافت اکسل برای ایجاد یک صفحه گسترده ، نوشتن یک ساختار ++ C برای تعریف داده و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد ساخت تا بتوانید از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید . همچنین برای درک بهتر این مفاهیم و تسریع در فرآیند یادگیری می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروزه ی تمرینی موجود در این دره استفاده نمایید.

Topics:

۰۱. Introduction and project overview
۰۲. Reviewing block sorting system
۰۳. Adding code to a project and creating a Blueprint Function Library
۰۴. Building and debugging a project in Visual Studio
۰۵. Writing the function definition in the header file
۰۶. Writing the implementation of our function
۰۷. Implementing the Fisher-Yates shuffle algorithm in C++
۰۸. Implementing block sorting system
۰۹. Reviewing the item information system
۱۰. Using Microsoft Excel to create a spreadsheet for in-game items
۱۱. Writing a C++ struct to define data
۱۲. Importing the CSV file to create a DataTable
۱۳. Implementing GetDataTableRow to use data in the DataTable
۱۴. Upgrading the item information system
۱۵. Reviewing the item information system

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم