دانلود فیلم آموزشی Digital tutors Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine

مطلب نوشته شده
۲۵ تیر ۱۳۹۴
دفعات بازدید
1,396

set up tips you should take note of before creating content for Unreal Engine 4.Then we’ll jump into creating a game mesh based on a high poly mesh that we provide. Here we’ll discuss how to quickly create a low resolution mesh and how to retopologize it with enough detail to capture our high resolution detail in a normal map. Then we’ll learn how to UV our mesh and how to bake out the crucial maps for creating a high quality game asset.
After that, we’ll learn how to quickly create textures using dDo, a powerful procedural texturing software. Then we’ll start to wrap up the tutorial by finalizing our asset with materials, collisions, and LOD’s until we finally import the asset into Unreal Engine 4.

فیلم آموزشی Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine ، آموزش ساخت دارایی های بازی با استفاده از خطوط در نرم افزار بازی سازی آنریل انجین می باشد که شرکت Digital Tutors تهیه و در اختیار علاقمندان به هنر و صنعت بازی سازی قرار گرفته است . در این فیلم آموزشی شما با چگونگی ساخت لوازم و دارایی های یک بازی با استفاده از تکنیک خطوط لوله ای آشنا خواهید شد . Joshua Kinney که مدرس فیلم آموزشی Game Asset Production Pipeline in Unreal Engine می باشد در ابتدا به بیان روند و مرور کلی پروژه خواهد پرداخت و در ادامه شما را با راهنمای راه اندازی عمومی یک پروژه ، چگونگی ایجاد مش بازی ، آشنایی با تیغه Retopologizing ، انتشار ماسک ، اضافه کردن خاک و دوده به تیغه ، تنظیم گروه های هموارسازی ، بافت دسته ، صادرات بافت از dDo ، راه اندازی مواد اولیه در ۳Ds MAX و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد ساخت تا بتوانید در طراحی بازی های خود از آن بهره بگیرید . برای درک بهتر این مفاهیم می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی مباحث را بصورت عملی انجام دهید .

Topics:۰۱. Introduction and project overview
۰۲. General setup tips
۰۳. Creating the game mesh
۰۴. Retopologizing the blade
۰۵. Finalizing the blade
۰۶. Setting up smoothing groups
۰۷. Unwrapping the UVs
۰۸. Baking the normal and ambient occlusion maps
۰۹. Baking the diffuse mask
۱۰. Texturing the blade in dDo
۱۱. Adding dirt and grime to the blade
۱۲. Texturing the handle
۱۳. Exporting textures from dDo
۱۴. Setting up our basic material in 3ds Max
۱۵. Creating LOD’s
۱۶. Creating the collision model and exporting the asset
۱۷. Importing the static mesh
۱۸. Finalizing the material
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم