فیلم آموزشی Unreal Engine 4 Material Reference Node Library ، آموزش متریال های مرجع اشکال کتابخانه در آنریل انجین ۴ می باشد که برای علاقمندان به این نرم افزار بازی سازی توسط شرکت Digital Tutors منتشر گردیده است . در این فیلم آموزشی شما با ابزار ها و چگونگی بهرگیری از آنها برای اینگونه طراحی آشنا خواهید شد تا بتوانید با استفاده از این تکنیک ها در وقت خود صرفه جویی نمایید . Joshua Kinney ، مدرس فیلم آموزشی Unreal Engine 4 Material Reference Node Library ، با بیان توضیحاتی کار خود را آغاز می نماید و در ادامه شما را با آشنایی و شناخت نمونه بافت ، چگونگی هماهنگی بافت ، آشنایی با وکتور ثابت ، آشنایی و بهرگیری از حالت Multiply ، چگونگی اضافه کردن ، آشنایی با میان عبارات خطی ، آشنایی و استفاده از رنگ ورتکس ، آشنایی چرخش ، آشنایی با نویز و بسیاری موارد آشنا خواهد ساخت تا بتوانید از این تکنیک ها در طراحی های خود استفاده نمایید و کیفیت آنها را افزایش دهید . همچنین برای تسریع در فرآیند یادگیری این مباحث می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را بصورت عملی انجام دهید .
سرفصل مطالب آموزشی :
۰۱. Texture sample
۰۲. Texture coordinate
۰۳. Constant3Vector
۰۴. Multiply
۰۵. Add
۰۶. Constant
۰۷. Linear interpolate
۰۸. Vertex color
۰۹. Panner and Time
۱۰. Rotator
۱۱. One-minus
۱۲. Noise
۱۳. Desaturation
۱۴. Component mask and append vector
عالیه!!
ممنون
سلام یه سوال در مورد ساخت بازی با نرم افزار unreal engine 4 دارم ، برای ساخت کاراکتر تکسچر و متریال و غیره میتونیم از خود نرم افزار استفاده کنیم یا باید از مایا و ۳DMax استفاده کنیم ممنون میشم پاسخ بدید.
سلام، باید از برنامه های دیگه مثل مایا، ۳ دی مکس، بلندر و …. استفاده کنی.