دانلود CryEngine 5.3.0 موتور بازی سازی CryEngine
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۱۳ دی ۹۵
دفعات بازدید
3,153

CryEngine در حال حاظر یکی از پیشرفته ترین و قدرتمندترین موتورهای گرافیکی ساخت بازی های ویدئویی، موتور بازی سازی CryEngine می باشد که در سال ۱۹۹۹ و توسط برادران Cevat بنیانگذاری شد و با عرضه بازی های Far Cry و Crysis مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان و شرکت های مختلف بازی سازی از جمله EA و UbiSoft قرار گرفت، این موتور قدرتمند از تکنولوژی موشن کپچر یا ذخیره حرکات واقعی انسان و انتقال آن به کاراکتر بازی استفاده می کند و امکان بازی سازی برای هر سه پلتفرم مطرح بازی یعنی کامپیوتر، Play Station 3 و Xbox را به خوبی فراهم می کند، این موتور گرافیکی در طول ساخت بازی‌ Far Cry توسعه یافت و اکنون نسخه سوم آن توسط شرکت آلمانی کرای تک عرضه شده است .

در نسخه ۵.۳ زبان جدیدی اضافه شده با نام Schematyc که به هر کسی این اجازه را می دهد که سیستم های گیم پلی را انتخاب کنید . همچنین ویژگی های منحصر به فردی که بصورت نسخه های آزمایشی منتشر شده براحتی قابل استفاده هستند . تغییرات کلی این نسخه شامل Schematyc (Beta Release) ، The Sandbox Editor ، Entity System Rework ، C# Refactor ، CMake Build System ، Built-in PhysX Support ، New Asset System (Beta Release) ، FBX Pipeline Improvements ، F-Key Workflow ، Support for High-DPI monitors ، User Analytics و Universal Query System (Beta Release) می باشند که در ادامه بصورت مختصر درباره آنها توضیح خواهیم داد .

 

Schematyc (Beta Release)

Schematyc یک زبان برنامه نویسی جدید برای تغییر ئ تعیین گیم پلی بازی می باشد . طراحان بازی از این پس می توانند از قدرت این زبان برای طراحی گیم پلی های مختلف خود مانند بلوک های سیمانی بدون نیاز به طراحی کلی استفاده کنند . این زبان بصورت آزمایشی منتشر شده و پس از بازخورد خوب توسط کاربران نسخه کامل آن ارائه خواهد شد .

 

The Sandbox Editor

ویرایشگر Sandbox مبتنی بر Qt-based است که در نسخه ۵ منتشر شده است و تنها ویرایشگری است که در این نسخه پشتیبانی می شود . استفاده از ویرایشگر های قدیمی MFC-based دیگر توصیه نمی شود و در نتیجه دیگر در دسترس نیست . شما می توانید تفکر و تصمیم را در رابطه با این کار در داخل سایت نرم افزار ببینید . همچنین پیشرفت های دیگر درباره با ویرایشگر Schematyc  شامل پشتیبانی برای بالا بردن DPI نمایش بهتر انجام شده است . تصویری برای شما آماده شده که تغییرات این ویرایشگر نسبت به نسخه قبلی نمایش داده می شود .

 

Entity System Rework

در این نسخه پیرایش نهاد سیستم دوباره کاری به منظور ایجاد یک ثبات برای آینده و راه گسترش اشیای داخل بازی پیش بینی شده است . گسترش این مولفه برای ساختن پدیده جدید و پیچیده در این Playlist که نوشته شده و بصورت یک پلاگین برای نرم افزار cryengine عرضه شده که می توانید از اون روی نرم افزار استفاده کنید .

 

C# Refactor

یک بازنویسی بر روی یکپارچه سازی زبان C# در نسخه Cryengine 5 شده است . این تغییر عملکرد و سبک زمینه به منظور تطابق بیشتر با زبان دات نت بوده و از این پس تجربه کاری زیادی را می توانید با زبان C# داشته باشید . این می تواند شامل ارسال ویژگی های جدید در زبان C# باشد .

 

CMake Build System

در گذشته سیستم ساخت WAF به عنوان ابزار ساخت اولیه به کامپایل Cryengine مورد استفاده قرار گرفته است . با اینحال ساده کردن این مسیر با ساخت سوییچی به نام Cmake به عنوان سیستم جدید Cryengine انجام شده است . Cmake پلتفرم منبع باز برای ایجاد ساخت مستقل از کامپایلر است و کاملا مطابق با نیاز شماست .

 

Built-in PhysX Support

فن آوری فیزیک انویدیا در حال آمدن است به CRYENGINE در ۵.۳ آزادی به عنوان یک بتا، این خواهد بود که اولین بار است که کاربران را جایگزین ساخته شده است در به مجموعه CryPhysics اختصاصی ما در هنگام ساخت بازی های خود را دارند. با این کار تمام Cryengineers انعطاف پذیری بیشتری نسبت به قبل که آن را به انتخاب راه حل مناسب برای نیازهای فیزیک منحصر به فرد بازی خود را می آید.

 

New Asset System (Beta Release)

این نسخه بتا جدید اولین گام در راه به آینده در ایجاد ویرایشگر با گردش کار دارایی مرورگر رانده است . با این کار اعتماد به ویندوز اکسپلورر چیزی از گذشته را در هنگام کار بر روی پروژه CRYENGINE خود را خواهید داشت .

 

FBX Pipeline Improvements

مرحله اول در حال اضافه کردن توانایی برای ایجاد اسکلت شخصیت physicalized و ragdolls به عنوان بخشی از گردش کار وارد کننده سپری شده ، این اجازه به کاربران برای اختصاص گره مش به عنوان پروکسی برای استخوان. بهبود بزرگ دوم تولید خودکار پروکسی فیزیکی برای هندسه شخص به عنوان بخشی از گردش کار MeshImporter، این امکان را می دهد کاربران توانایی ویرایش این پروکسی را داشته باشند .

 

F-Key Workflow

به عنوان بخشی از نسخه مرورگر دارایی، ما نقشه برداری برخی از توابع معمول استفاده می شود به کلید های تابع برای یک گردش کار و حتی سریع تر و قابل درک تر است. در زیر یک لیست کوتاه از چند تن از نگاشت ارائه شده است:

F1 – راهنما / اسناد
F2 – مرورگر دارایی (ضامن)
F3 – پیدا کردن
F4 – برو به ویرایشگر سطح (با بسیاری از پنجره های مفید)
F5 – رفتن به بازی
F7 – صادرات به بازی

 

Support for High-DPI monitors

صفحه نمایش با وضوح بالاتر، به خصوص ۴K، اغلب باید تراکم پیکسل قابل توجهی بالاتر از صفحه نمایش ۱۰۸۰p معمولی است. این به این معنی است که محتوای که به قابل خواندن بر روی صفحه نمایش های ۱۰۸۰p طراحی شده نیاز به به منظور اشغال مقدار مشابهی از فضای فیزیکی بر روی یک مانیتور ۴K تنظیم شود.

 

User Analytics

CRYENGINE 5.3 در حال حاضر شامل یک سیستم تجزیه و تحلیل ترافیک کاربر (UAS). ما این را معرفی کرده اند به طوری که ما می تواند حوادث سفارشی گودال ماسهبازی ویرایشگر و بازی پرتاب جمع آوری کند. با جمع آوری داده های کاربر مانند؛

کدام ابزار گودال ماسهبازی استفاده می شود بیشتر
کدام ابزار گودال ماسهبازی استفاده می شود اغلب
کدام ابزار گودال ماسهبازی هستند در تمام استفاده نمی
چگونه اغلب کاربران آسیب دیده توسط سقوط
متوسط زمان بارگذاری چیست

 

Universal Query System (Beta Release)

یکی از نکات برجسته این سیستم این است که قادر به بلوک های ساختمان های اساسی برای نمایش داده های پیچیده به طور کامل توسط ارائه می شود، به عنوان مثال، کد بازی. که باعث می شود آن را آسان و ساده به گسترش. در آینده آن را به معنای جایگزین سیستم نقطه تاکتیکی CryAISystem است (TPSS).

 

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 نظر, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...
برای دانلود از فایل نیکو حتما بر روی لینک های دانلود کلیک کنید

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۷ نظر برای ”دانلود CryEngine 5.3.0 موتور بازی سازی CryEngine”

  1. هادی گفت:
    +
    -
    0

    سلام
    خیلی خیلی ممنون.
    این موتور فوق العادست

  2. چرا _چی چی_کو_کی گفت:
    +
    -
    2

    فقط تند نری باهاش کار دست خودت بدی

  3. +
    -
    0

    سلام دوست عزیزم

    بله این انجین قدرت گرافیک منحصر به فردی دارد.
    هر کسی که فقط یکبار این انجین را نصب کرده باشد و کمی با آن کار کرده باشد نمی تواند به سادگی از آن دل بکند،این انجین شگفت انگیز است.

    با تشکر فراوان

  4. hooman گفت:
    +
    -
    -1

    این که بازیه پس چطور باید خود برنامه رو نصب کرد؟؟

  5. حمید گفت:
    +
    -
    0

    سلام من چطور باید اینو اجرا کنم؟؟
    همه فایل ها زو یک جا استرکت کردم ولی وقتی میخوام اجرا کنم ارور میده!!

  6. علی گفت:
    +
    -
    0

    کرک داره؟
    لاسینس میخواد؟

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم