دانلود Microsoft Desktop Optimization Pack 2015 مدیریت و پیاده سازی زیر ساخت IT
آپدیت شده

آپدیت شده
مطلب نوشته شده
۲۸ مرداد ۱۳۹۴
دفعات بازدید
1,817
Microsoft Desktop Optimization Pack زیر ساخت IT در بسیاری از ادارات ، شرکت ها و سازمان ها به شدت در حال گسترش است و این گسترش به نحوی است که از نظر هزینه های IT و تامین نیروی انسانی متخصص بر روی سازمان ها فشار زیادی را تحمیل می کند .
مایکروسافت یک نرم افزار برای برون رفت از این بحران ارائه کرده است که هزینه مالکیت نرم افزار و پیچیدگی مدیریت زیر ساخت IT را برای مدیران این بخش کاهش می دهد .

۶ تکنولوژی پدید آورنده Desktop Optimization Pack :


( Microsoft Application Virtualization ( App-V :
فراهم کننده زیر ساخت مجازی سازی برنامه های کاربردی که از طریق آن می توانید نرم افزار ها را در سرور نصب کنید و نه در تک تک کامپیوترهای کاربران وکاربران بدون اینکه نرم افزار را در کامپیوتر خود نصب شده داشته باشند بتوانند با آن کار کنند .
به عنوان مثال می توان مجموعه آفیس را بر روی سرور App-V نصب کرد و کاربران بدون اینکه این نرم افزار را در کامپیوتر خود داشته باشند از نسخه موجود در سرور استفاده نمایید .

( Microsoft Enterprise Desktop Virtualization ( MED-V: تصور کنید که سازمان شما قصد دارد از ویندوز XP به Seven مهاجرت نماید شما به عنوان مسوول IT سازمان وظیفه دارید که صحت اجرای برنامه های کنونی را درویندوز سون تست کنید اگر این نرم افزار ها در ویندوز سون به خوبی کار نکنند آن گاه وقت و هزینه زیادی صرف به روز رسانی و یا تولید مجدد آن ها خواهد شد . بوسیله MED-V می توانید برنامه ها را در یک ماشین مجازی که نسخه قدیمی ویندوز را اجرا می کند نصب و استفاده نمایید و آن سیستم عامل مجازی شده را نیز به شبکه متصل کنید تا بتواند با کاربران دیگر تعامل داشته باشد .

( Microsoft Advanced Group Policy Management ( AGPM : بوسیله امکانات مدیریت تغییرات ( Change Management ) ، تمایز قایل شدن بین نسخ مختلف ( Versioning ) و مدیریت مبتنی بر نقش ( Role-Based Administration ) می توان کنترل بی نظیری بر روی Group Policy داشت .

( Microsoft Asset Inventory Service ( AIS : امکان جمع آوری اطلاعات نرم افزار های نصب شده بر روی کلیه نرم افزار های موجود در سازمان را فراهم می کند . و بر پایه این داده ها می توان با تکنیک های آنالیز داده نتایج مختلفی را بدست آورد .

( Microsoft Diagnostics and Recovery Toolset ( DaRT: به وسیله این تکنولوژی می توان Downtime و یا زمان خرابی کامپیوتر کاربران را از طریق رفع عیب سریع و خودکار ، ترمیم و بازگردانی داده های از دست رفته به حداقل رساند .

( Microsoft System Center Desktop Error Monitoring ( DEM :
امکانات این نرم افزار سبب می شود کارشاسان IT بتوانند به سرعت به علت خرابی نرم افزاری و یا سیستم عاملی پی برده و به شکل ساده تری به رفع خطاها بپردازند .

 

تذکر :

  • این نسخه به کرک یا سریال احتیاجی نداره.

 

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم