دانلود بازی Hardspace Shipbreaker برای PC
ElAmigos _ v1.3.0

ElAmigos _ v1.3.0
مطلب نوشته شده
۳۰ آبان ۱۴۰۱
دفعات بازدید
4,348

بازی Hardspace: Shipbreaker یک تجربه علمی و تحلیلی است که در فضای متفاوتی جریان دارد. این بازی برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ به‌صورت Early Access منتشر شد و اکنون نسخه کامل آن همراه با پورت کنسولی روانه بازار شده است. فرضیه غیرمعمول و قابل توجهی در مورد آن وجود دارد. بازیکنان با گیم‌پلی اول شخص می‌توانند سفینه‌هایی فضایی را در اختیار بگیرند که با مهندسی معکوس در کارخانه سفینه سازی قرار دارد و با گرانش صفر باید به سراغ‌شان بروید. آخرین تکه‌های فلز را جمع کرده و سعی کنید که سفینه مورد نظر خود را ایجاد کنید. اگر به عنوان یک شغل به این کار نگاه کنید و نه یک بازی، متوجه عجیب و غریب بودن آن خواهید شد.

این بازی علمی تخیلی رضایت بسیاری از منتقدین و بازیکنان را به همراه داشته است و مسائل جالبی هم در مورد آن مطرح می‌شود. این بازی دقیقا آنتی پازل عمل کرده است و از پرداختن به موضوعات جدی مانند حقوق کارگران و تشکیل اتحادیه هراسی ندارد. حتی اگر این کار کمی تکراری به نظر برسد، اما سازندگان به خوبی به سراغ آن رفته و روایت‌های جالبی را مطرح می‌کنند. بازیکنان هنگام مواجه ابتدایی با این بازی، متوجه فلج کننده‌ترین شکل از سلب قدرت خواهند داشت و شرکت قدرتمندی به نام لینکس در منظومه شمسی قرار دارد که با هزینه‌ای هنگفت به دنبال استخدام کارمندان جدید است.

بازی بر پایه یک فرضیه کمدی تاریک روایت می‌شود و قرار است که یک وارونگی هوشمند بین اعداد داشته باشید. بازی دو چندان جذاب‌تر و زیباتر دنبال می‌شود و سفینه‌هایی که شما هدایت آن‌ها را در بازی Hardspace Shipbreaker بر عهده گرفته‌اید، کم کم تحلیل رفته و شما باید بر پایه یک مهندسی مبتکرانه، باز هم بازی را در مسیر درست خودشان قرار دهید. هدف این بازی این است که سفینه‌های غول پیکر را تکه تکه جدا کرده و مطمئن شوید که به اجزای ارزشمند آن آسیبی نمی‌رسد. هر سفینه حاوی یک پازل پیچیده است که از اتصالات آلومینیوم و نانو کربن تشکیل یافته است و می‌توانید آن را با برش لیزری همراه کنید.

تاریخ انتشار MAY 24,2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ایندی، ماجرایی، اکشن، نقش آفرینی
کمپانی منتشرکننده Focus Entertainment
حجم فایل ۲.۱ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۲ از ۱۰۰

 

مانند بسیاری از مشاغل، همیشه پیچدگی‌هایی در این مسیر وجود دارد و اینجاست که بازی تنش را به حد اعلی خواهد رساند. برای اولین بار، کل بازی در گرانش صفر اتفاق می‌افتد. مسلما این موضوع می‌تواند باعث حالت تهوع شود. وقتی که تابلویی را از روی یک سفینه حرکت دهید، این سفینه در فضا شروع به دور شدن از شما خواهد کرد. این موضوعات اتفاقات ناگواری را رقم می‌زد و همان جایی است که شما باید وارد عمل کرده و با حل کردن یک سری پازل‌ها، از اتفاقات روی داده جلوگیری کنید. در لحظاتی هم این بازی به یک کمدی تمام عیار تبدیل می‌شود و باید خطاهای خود را تا حد ممکن کاهش دهید.

می‌توانید به سراغ سفینه‌های پیچیده‌تری در بازی Hardspace: Shipbreaker رفته و از راکتورهای سریع استفاده کنید. باید سیم‌های ناقص را پیدا کرده و ببینید که چگونه می‌توانید اثر گلوله‌های برفی وحشتناک را از روی سفینه خود خارج کنید. این بازی خطرهای فاجعه آفرین را به شما معرفی می‌کند و می‌توانید به‌خوبی پیشروی خود را در جهان بازی برقرار کنید. ترکیبی از یک درام پر مخاطره را در بازی می‌بینیم و ساختار شکنی سبب می‌شود که به طرز شگفت انگیزی داستان بازی شما را در خود درگیر کند. باید بدانید که یک سفینه دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد.

سفینه‌هایی که در بازی هستند، در راس توجه قرار گرفته‌اند. داستانی را می‌بینیم که به گیم‌پلی هدف نزدیک شده است. یک سری گزارش‌های صوتی، چت‌های مخابره و المان‌های دیگر هم وجود دارد که کمپین بازی را تکمیل می‌کند. همه به‌صورت مخفیانه در شرکت لینکس تلاش می‌کنند که اتحادیه را متحد کنند. هر حرکت اشتباه می‌تواند به قیمت جان افراد تمام شود. باید لحظات پر تنش را پایان داده و کاری نکنید که همه با یک اشتباه جان خود را از دست دهند. بازی به شیوه‌ای ایده‌آل نکات طنز آلود خود را هم حفظ کرده است و با دنبال کردن داستان کاراکترها، گاهی اوقات هم روایت ناراحت کننده‌ای از مالکین سفینه‌ها خواهید شنید.

 

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

در شروع بازی Hardspace: Shipbreaker تجهیزاتی را می‌بینیم که می‌توانید آن‌ها را از لینکس اجازه کرده و به بدهی خود اضافه کنید. در ادامه می‌توانید این بدهی‌ها را با کارهایی که انجام می‌دهید، پرداخت کرده و تجهیزات بیشتری را هم دریافت کنید. جزئیات بازی توسط سازندگان مورد توجه قرار گرفته است و همچنان هم سیستم شبیه‌سازی بازی در بهترین وضعیت قرار دارد. داستان بازی تا انتها به زمان طولانی مدتی نیاز دارد و یک روایت سه پرده‌ای داریم که حدود ۳۰ الی ۴۰ ساعت زمان شما را خواهد گرفت. خود گیم‌پلی بازی در این مدت زمان تغییر چندانی نخواهد کرد.

بازیکنان به سفینه‌های جدید، پیچیدگی‌های کوچک و چند ابزار اساسی هم دسترسی خواهند داشت و حتی با افزایش ریسک در روایت، همچنان کارهای روزانه شما ثابت باقی مانده است. این بازی بدون شکل تکرار بسیاری در خود دارد و ۱۰ ساعت اول تجربه خود را شاید اصلا نپسندید. بعد از آن، داستان اصلی شروع شده و می‌تواند پیام‌های بسیار جالبی برای شما داشته باشد. بنابراین، در شرکت لینکس کار خود را ادامه داده و هر چه قدر هم که روایت تکراری و بی ارزشی را در ابتدا شاهد بودید، ادامه داده و به‌طور موثری شاهد تغییر در اوضاع باشید.

 

..:: تماشای تریلر بازی ::..

 

:سیستم مورد نیاز

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • Processor: Intel i5-6600K / AMD Ryzen 3 1300X
  • Memory: ۸ GB RAM
  • Graphics: ۴ GB VRAM, GeForce GTX 770 / Radeon R9 380
  • DirectX: Version 11
  • Storage: ۴ GB available space
  • Additional Notes: ۳۰ FPS in 1920×1080.

:سیستم پیشنهادی

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10 (64-bit)
  • Processor: Intel i7-8700 / AMD Ryzen 5 2600
  • Memory: ۱۶ GB RAM
  • Graphics: ۶ GB VRAM, GeForce GTX 980 Ti / Radeon RX Vega 56
  • DirectX: Version 11
  • Storage: ۴ GB available space
  • Additional Notes: ۶۰ FPS in 1920×1080.

 

دانلود بازی Hardspace Shipbreaker برای PC بازی بازی کامپیوتر شبیه سازی مطالب ویژه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه ElAmigos _ v1.3.0 :

لینک دانلود با حجم 2 گیگابایت پارت 1
لینک دانلود با حجم 721 مگابایت پارت 2

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم