دانلود بازی Teardown برای PC

مطلب نوشته شده
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
دفعات بازدید
1,335

بازی Teardown اول از هرچیزی در مورد تخریب است. باید در آن از کلبه‌های چوبی گرفته تا دیوارهای بتنی را خراب کرده و به سراغ راهروهای فلزی و گچی بروید. همه چیز را می‌توانید با پتک نابود کرده و با پیشروی بیشتر، ابزارهای بیشتری برای نابودسازی پیدا کنید. شما به روش‌های شگفت انگیزی می‌توانید مراحل بازی را دنبال کرده و نمایش خیره کننده‌ای از مهارت‌های فنی خود به نمایش گذارد. خلاقانه‌ترین مراحل در این بازی جمع شده است و این شما هستید که باید مهارت خود را به نمایش گذاشته و خراب‌کاری را در سطحس باورنکردنی در بازی پیاده‌سازی کنید. روش‌های خراب‌کاری در این بازی رفته رفته گسترده‌تر خواهد شد.

این بازی از همان ابتدا نشان می‌دهد که سرگرم کننده بوده و مجموعه‌ای سطوح را برای نشان دادن نبوغ سازندگان بازی به شما نشان می‌دهد. برخی از ابزارهای بازی نیاز به یادگیری دارد و حتی میزان استفاده از آن نیز محدود است. اما چکش ساده‌ای که دارید، نامحدود بوده و در هر شرایطی به درد شما خواهد خورد. مجموعه‌ای از مشعل‌ها را هم در بازی می‌بینیم که در کنار تفنگ‌های ساچمه‌ای، بمب‌ها و موشک‌اندازها می‌تواند کاربردی باشد. ماموریت‌های اولیه خود را در بازی دنبال کرده و از ابزارها برای طی کردن یک مسیر استفاده کرده و در نقشه خالی بازی جلو بروید.

تاریخ انتشار Apr 21,2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر ایندی، اکشن، شبیه سازی، استراتژیک
کمپانی منتشرکننده Tuxedo Labs
حجم فایل ۲.۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۰ از ۱۰۰

 

می‌توانید در این بازی به قتل عام را از چند مرحله بعد شروع کرده و به پیچ و تاب‌های جدیدی برسید. بازی در ابتدا تنها با نصف بخش کمپین دنبال می‌شود و آن‌ها یک سری ماموریت‌های اولیه هستند که شبیه به همدیگر خواهند بود. توسعه دهنده بازی Teardown که گاستافسون نام دارد، در طراحی ماموریت‌های بازی خلاقیت بیشتری به خرج داده است و همین منجر می‌شود که مناظری بسیار بهتر در کنار ماموریت‌های جالب را به همراه داشته باشید. فراموش نکنید که در این بازی استفاده از یک سری ابزارها باید در مراحل خاصی باشد تا بتوانند تاثیرگذاری خودشان را داشته باشد. سیستم ردیابی پرتو هم به شکل جالبی در این بازی استفاده شده است.

نکات بسیار جالبی برای تست کردن در این بازی وجود دارد و می‌توانیم به داستان بازی هم اشاره کنیم که سبک پیمانکاری را پیش گرفته است. همه سزاوار شکستن اسباب بازی‌هایشان هستند. اما اگر موفق نشده‌اید که در دنیای واقعی چنین کارهایی را انجام دهید، این بازی چنین فرصتی را برای شما فراهم کرده است. حال بهانه بیشتری دارید که بتوانید از چنین اهدافی برای به دست امتیاز بیشنر و ارتقا بازی استفاده کنید. ابزارهای جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد و باید کارهای تخریبی را در بازی دنبال کنید. کارهای ناتمام خود را دنبال کرده و سعی کنید که راهی برای حل کردن آن‌ها پیدا کنید.

شما متخصص تخریب هستید هر ماموریتی که در بازی می‌بینید، می‌توانند مرکز یک ماموریت دیگر باشند. می‌توانید از یک انبار فرسوده حرکت کرده و به یک خانه خانوادگی دوست داشتنی بروید. شما متخصص تخریب هستید و می‌توانید از هر چیز تخریب شده، ابزارها و ساختمان‌های جدیدی در بازی Teardown ایجاد کنید. حتی می‌توانید ابزارهای تخریبی را با کامپیون خود حمل کرده و به موقعیت‌های مختلف حرکت کنید. در این بازی یقین پیدا خواهید کرد که یک پتک می‌تواند به اندازه کافی سرگرم کننده باشد. کافی است که همین‌طور جلو رفته و اجازه ندهید که دشمنان شما بر کل بازی چیره شوند.

 

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

جلوی هلیکوپترهای مزاحم را گرفته و حالت‌هایی را در بازی پدیدار کنید که شما را در شرایط بهتری قرار دهند. می‌توانید از تفنگ‌های لیزری استفاده کرده و کم کم سلاح‌های بیشتری پیدا کنید. این سلاح‌ها سطح ویرانی بیشتری را می‌توانند ایجاد کنند. یک سری ابزار به نام مدر هم داریم که راه‌های مختلفی را جلوی شما می‌گذارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اجسامی در حال پرواز هستند که باید آن‌ها را هم نابود کرده و همین‌طور عالی جلو بروید. این بازی یادآور بهترین قسمت‌های Garry’s Mod بوده و حتی می‌توانید در یک سری رویدادهای هفتگی بازی هم شرکت کنید.

تنها نکته منفی بازی در نبود بخش چند نفره است. هزاران هزار المان خلاقانه برای چند نفره بازی می‌توانست وجود داشته باشد که سازندگان از آن صرف نظر کرده‌اند. پایه و اساس بازی باورنکردنی بوده و می‌توانید پنجره‌ای به دنیای پویاتر باز کنید. فیزیک بازی دوست داشتنی است و می‌توانید معماری تخریب پذیر محیط‌های بازی ارا درک کرده و از گرافیک و موسیقی زیبای بازی هم لذت ببرید. این بازی فناوری را به زیباترین شکل ممکن به شما هدیه داده و می ‌توانید مجموعه‌ای درخشان از پازل‌ها را نیز در بازی تجربه کنید. زمان فوق‌العاده‌ای برای تجربه این بازی نصیب شما شده است و باید نشان دهید که از همه بیشتر می‌توانید در نابودی و ویرانی هم خلاقیت به خرج دهید.

 

:سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or similar. 3 Gb VRAM.
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Intel integrated graphics cards not supported.

:سیستم پیشنهادی

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1080 or similar. 8 Gb VRAM.
Storage: 4 GB available space

 

..:: آموزش نصب بازی ::..

  • ابتدا بازی را دانلود کرده و با نرم افزار فشرده سازی فایل ها از حالت فشرده خارج نمایید، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد.
  • حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار ساخت و مدیریت Image به درایور مجازی mount کرده و به نصب بازی بپردازید.
  • پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
  • برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.
  • جهت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا اینجا کلیک نمایید.

 

دانلود بازی Teardown برای PC استراتژیک اکشن بازی بازی کامپیوتر شبیه سازی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه DARKSiDERS :

لینک دانلود با حجم 2 گیگابایت پارت 1
لینک دانلود با حجم 293 مگابایت پارت 2

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم