دانلود بازی Weird West برای PC
GOG_v1.77335

GOG_v1.77335
مطلب نوشته شده
۱۱ آذر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
7,314

بازی Weird West بار دیگر برای‌مان یادآوری می‌کند که غرب قدیم همواره عجیب و غریب بوده است. مردمان آن زمان، رویای خونین غارت، ویرانی، قهرمانی و نهیلیسم را در سر داشتند و به‌ هزاران شکل مختلف در میان نسل‌های خودشان آن را پرورش داده بودند. حتی در فیلم‌ها، کتاب‌ها، ترانه‌های محلی و داستان‌های مربوط به آتش سوزی این قوم هم چنین جریاناتی همواره وجود داشته است. حال قرار است که در یک بازی ویدیویی، این اتفاقات عجیب و غریب‌تر از دنیای واقعی باشند. این بازی را می‌توانید ترکیبی از آثاری مانند Red Dead Redemption و Wild Arms بدانیم که قرار این این‌بار با فیزیک نفرین شده به سراغش رفته و یک تجربه متفاوت داشته باشید.

بازی میراث عظیمی از دوران فانتزی را به نمایش گذشته و بخش اعظمی از آثاری مانند لاوکرفت و Dishonored را هم به ارمغان آورده است. بازی برای علاقه‌مندان به کابوی عرضه شده است و سبک کلاسیک دوران غرب قدیم را به نمایش خواهد گذاشت. شما در این بازی باید به طبیعت وحشی رفته و دهکده‌هایی خشن را نظاره کنید که خوک شکار کرده و حتی شهرهای ارواح هم در آن وجود دارند. بازی در ابتدا شما را غافلگیر خواهد کرد و قرار است که به غارها رفته و با یک سری از جهش یافته‌ها روبرو شوید. معابدی پر از سنگ‌های آبی را می‌بینیم که فرقه گرایان در مورد دیدگاه‌های آخرالزمانی با همدیگر بحث می‌کنند.

تاریخ انتشار Mar 31, 2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجراجویی، ایندی، شبیه سازی، نقش آفرینی
کمپانی منتشرکننده Devolver Digital
حجم فایل ۶.۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۶ از ۱۰۰

جادوگری در جهان بازی تبدیل به یک دغدغه بزرگ شده است و نمایندگی از شهرهای مختلف هم برای حل و فصل آن حضور خواهند داشت. استفاده از رعد و برق و گلوله‌های آتشین در بازی رونق گرفته است و فروشگاه‌هایی را هم می‌بینیم که از تجارت اکتوپلاسم و جام‌های نفرین شده در آن پیدا می‌کند. جستجوهای مهمی را در بازی خواهید داشت و باید معماهای ماورایی را کم کم حل کنید. پیش زمینه‌ای سبک موسیقی متلاطم را هم می‌بینیم که در مراحل بعدی بیشتر نمود پیدا خواهد کرد. این قلمرو نه‌تنها بین جوامع مهاجرنشین و بومیان آمریکایی کاملا شناخته شده است، بلکه دسته‌ای از آدم خوارها، گرگینه‌ها و جادوگران هم با آن آشنا هستند و کم کم وارد میدان می‌شوند.

بازی سیستم نورپردازی و گرافیکی بسیار خوبی دارد و چهره‌های مخفی شهر را می‌توانید دنبال کرده و به سبک خودتان آن را رونق دهید. اتفاقات زیادی در بازی رخ خواهد داد و همگی از عجیب و غریب بودن بازی حکایت دارند. می‌توانید در تلاش برای کاهش هرج و مرج در بازی بوده و آرامش بیشتری را به جهان بازی بیاورید. بازی از جانب بنیان‌گذاران Dishonored توسعه داده شده است و یقینا طرفداران این سبک را بسیار خوشحال خواهد کرد. تلاش شجاعانه‌ای را از جانب سازندگان در زمینه باز آفرینی پیچیدگی‌های شهرهای غرب قدیم می‌بینیم و به خوبی موفق شده‌اند که اهداف خود را در بازی پیش ببرند.

بازی مملو از ایده‌هایی است که آن را دوست خواهید داشت. بازی Weird West با تیم و بودجه پایین‌تری توسعه داده شده است و چندین ساعت می‌توانید با آن سرگرم شوید. بهترین بخش بازی، تعویض سلاح‌ها و سپرهای کاراکترهای بازی است. شما نقش عضوی از ایلومیناتی‌هایی را خواهید داشت که کم کم وارد بازی می‌شوند. بسیاری از شخصیت‌های دیگر هم به نوبه خود در نقش دوست یا دشمن این کاراکترها ظاهر خواهند شد. شما فردی متفاوت هستید که فصل به فصل نقش خود را تغییر داده و قرار است که هدفی نامعلوم را در گوشه‌ای خاص از جهان دنبال کنید. در این بازی می‌توانید الگوی زندگی مردمان آمریکای شمالی را هم تجربه کنید.

..:: صحنه هایی از بازی ::..

بازی شما را در ابتدا با نقش جین بل آشنا خواهد کرد. او یک شکارچی سالخورده است که پس از ربوده شدن شریک زندگی‌اش توسط آدم خوارها، محبور می‌شود که برای آخرین سفر خود آماده شود. او اصولا به مخفی کاری علاقه بیشتری دارد و تلاش می‌کند که وارد جزیره آدم خوارها شده و عشقش را نجات دهد. او می‌تواند در بوته‌ها پنهان شده و از سلاح‌های بی‌‌صداتر برای ماموریت‌های خود استفاده کند. می‌توانید توانایی‌های خود را در بازی افزایش داده و از نقشه‌های بازی هم استفاده کنید. همه چیز در بازی Weird West به اندازه کافی قابل درک است و یک CRPG را خواهیم داشت که به سبک آثار قدیمی فال اوت باید به سراغش بروید.

سازندگان بازی تلاش می‌کنند که ایده دیدن جهان با چشم‌های متفاوت را مانند بسیاری از آثار RPG پیاده‌سازی کنند. شما در تعقیب برخی از کاراکترهای اصلی بازی خواهید بود و باید شانس خود را برای تبدیل شدن به جانشین این افراد در هنگام مرگ امتحان کنید. می‌توانید عواقب کارهای خود را دنبال کرده و اجازه ندهید که تعقیب کننده‌های شما، راهی برای شکست‌تان پیدا کنند. می‌توانید در برابر تهدیدهای فرا طبیعی قد علم کرده و همچنان عالی و استوار پیش بروید. می‌توانید از سیستم ردیابی و پاکسازی گروه‌های مختلف بومیان آمریکایی هم استفاده کرده و مکان را برای ساکنین اصلی غرب آماده کنید.

 

..:: تماشای تریلر بازی ::..

:سیستم مورد نیاز

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i5-2380 or equivalent / AMD FX-6100 (6 * 3300) or equivalent
  • Memory: ۶ GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 650 Ti (1024 MB) / Radeon HD 7770 (1024 MB) or equivalent
  • Storage: ۱۶ GB available space

:سیستم پیشنهادی

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-6950X (10 * 3000) or equivalent / AMD Ryzen 7 2700 (8 * 3200) or equivalent
  • Memory: ۱۲ GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 1050 (2048 VRAM)/Radeon RX 460 (4096 MB) or equivalent
  • Storage: ۱۶ GB available space

 

دانلود بازی Weird West برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر شبیه سازی ماجرایی مطالب ویژه نقش آفرینی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم