دانلود بازی Ghostwire Tokyo برای PC
UPDATE to October 10th,2022-ElAmigos 

UPDATE to October 10th,2022-ElAmigos 
مطلب نوشته شده
۲۸ مهر ۱۴۰۱
دفعات بازدید
9,498

بازی Ghostwire: Tokyo باعث می‌شود که از تمام چیزهای کوچک زندگی قدردانی کنید. یک حس خاص سرگردانی در محیطی خواهید داشت که با فرهنگ ژاپنی عجین شده است و در زیبایی سر به فلک کشیده، ماجراجویی جالبی را تجربه خواهید کرد. لذتی در این بازی نهفته است که از صدها هزار روح از دسته رفته برگرفته شده است. همه این المان‌ها را در زیر درخشش گرم یک ماه خونی جهنمی به دست خواهید آورد. اگر بخواهیم این بازی را به یک فیلم سینمایی تشبیه کنیم، باید ژانر آن را ترسناک و بقا بدانیم. اولین IP جدید سازنده بازی The Evil Within که در سال ۲۰۱۴ طرفداران این مجموعه را خوشحال کرد، این‌بار با اثری متفاوت بازگشته است.

یک ماجراجویی خاص و هیجان انگیز می‌بینیم که با المان‌های قابل تشخیص زیادی پا به دنیای ما گذاشته است. رویکرد قدیمی استودیو سازنده به سناریوهای اصلی، مبارزات و طراحی جهان بازی مشابه است و قرار است که چندین ساعت تجربه فراموش نشدنی را داشته باشید. این بازی حال و حوای کاملا متمایزی دارد. ریشه اصلی بازی در اوایل دهه ۰۰ میلادی جریان دارد. سازندگان آن‌قدر با دست باز عمل کرده‌اند که استودیو ناشر به آن‌ها اجازه داده بود تا هرگونه مراحل اجباری را هم در آن جای دهند. وضعیت فرقه‌های کلاسیک همچنان در این بازی به‌همان شکل آثار قبلی سازنده است. به لطف سیستم ردپایی پرتو در PS5، کیفیت بافت‌ها بالا رفته است.

تاریخ انتشار Mar 25, 2022
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن ، ماجراجویی
کمپانی منتشرکننده Bethesda Softworks
حجم فایل ۱۷.۲ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۷ از ۱۰۰

نرخ فریم تا حد زیادی ثابت است و در هنگام تجربه هیچگونه نقصی را شاهد نخواهید بود. شما می‌توانید از ترفندهایی برای القای حس بیشتر در بازی استفاده کنید. شما به سادگی یک بازگشت به عقب دارید تا داستان کاراکترهای دوست داشتنی جهان بازی را هم تجربه کنید. نزدیک به ۳۰ ساعت می‌توانید بازی را تجربه کرده و تمامی ۲۴۰ هزار روح گمشده را در سراسر توکیو جستجو کنید. قبل از شروع بازی پایانی، می‌توانید به سراغ دسته‌ای از ارواح بروید که در باجه‌های تلفن، به دلایل نامشخصی به زندگی پس از مرگ متصل شده‌اند. شما درخت مهارت نسبتا ابتدایی خواهید داشت که بر توانایی‌های مختلف آکیتو حاکم خواهد بود.

با تکمیل این درخت مهارت در بازی Ghostwire: Tokyo می‌توانید کنترل روح‌های بیشتری را داشته باشید. این بازی ظاهرا در سبک شوتر اول شخص عرضه شده است، اما مبارزاتی بدون پیچیدگی خاص خواهید داشت که عمق مناسبی دارد و جادوهای بسیاری را درمی‌توانید علیه دشمنان خود به کار گیرید. آب و آتش در کنار گلوله به‌عنوان سلاح اصلی شما عمل کرده و می‌توانید از انرژی بین دستان خود برای تجربه‌ای متفاوت استفاده کنید. نجات جهان، هرگز تا این حد مورد نیاز نبوده است و شما نیز هرگز کاراکتر مهمی مانند این بازی نداشته‌اید. برخلاف اکثر آثار شوتر مدرن، شتاب چرخش شما در بازی آهسته و پر از موانع متعدد خواهد بود.

شباهت به سیستم آثار رزیدنت اویل معلوم است و تهیه کننده اجرایی بازی هم به آن اشاره کرده است. باید مدیریت همه چیز را برعهده گرفته و به‌طور موثری روند تجربه خود را بهینه‌سازی کنید. انبوهی از دشمنان به دنبال شما هستند و می‌توانید از خیابان‌ها عبور کرده و به دنبال رویدادهای خاص باشید. یک سری بازدید کنندگان هم در جهان بازی حضور دارند که یک رویداد انقراض فرا طبیعی به‌همراه داشته و جهان بازی را شلوغ‌تر می‌کنند. مبارزاتی را در بازی می‌بینیم که ترکیب خاصی ندارد و پیشرفت مهارت‌های سبک و حرکات آهسته شما کاملا محدود ادامه پیدا خواهد کرد. سازندگان بیشتر روی اهداف اصلی بازی تمرکز کرده‌اند و همین سبب می‌شود که کیفیت بالایی در بخش کمپین اصلی شاهد باشیم.

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

برخورد بین دشمنان همیشه شما را به حرکت رو به جلو تشویق می‌کند. آن‌ها معمولا در صفحه مرکزی باز هستند و هرگز تسلیم نخواهند شد. یک بازی شوتر ساده می‌بینیم که جذابیت‌های بسیار زیادی دارد و تجربه منحصربه‌فردی را برای شما رقم خواهد زد. حس فراگیر تکرار در بازی به‌خوبی جریان دارد و بارها می‌توانیسد به سراغ ماموریت‌های فرعی بازی بروید. دشمنان برای مبارزه از سلاح‌ها و تجربه خودشان استفاده می‌کنند و می‌توانید با مهارت خود به سراغ کلکسیونی برای شکار بروید. برخلاف دیگر آثار اکشن، این‌بار شما فضایی دارید که با استانداردهای آثار جهان باز طراحی شده است و نزدیک‌ترین تجربه به GTA 3 را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. موسیقی مدام پخش شده و مدام انگیزه لازم را برای ادامه دادن در شما ایجاد خواهد کرد.

شما در بازی Ghostwire: Tokyo باید با پاکسازی محیط شروع کرده و چرخه‌ای را ادامه دهید که شما را به هدف نهایی بازی برساند. دوست داشتن و متنفر بودن، دو المان متناقض با همدیگر است که در بخش اصلی داستان بازی خواهیم داشت. شما باید برای پیشبرد بهتر داستان بازی می‌توانید به مراحل فرعی هم توجه ویژه‌ای نشان دهید. این مراحل تفکر شگفت انگیزی را ایجاد کرده و کمک می‌کنند که بهتر در داستان بازی نفوذ کنید. این مراحل یک سری داستان کوتاه دارد و می‌توانید در محیط در حال تغییر قدم برداشته و در قالب پالت‌های رنگی به این مراحل سرازیر شوید. سطوح بازی در برخی اوقات خطی شده و برخوردهای خاصی را در داستان کلیدی بازی ایجاد می‌کند.

سازندگان از همان ابتدا اثبات می‌کنند که هدف‌شان در این بازی، به رخ کشیدن جهانی است که برای آن طراحی کرده‌اند. کارهای زیادی که شما در خلال مراحل دارید، برای گشت و گذار در جهان بازی است. البته باید هوش لازم جهت به چالش کشیدن محیط را هم داشته باشید. این بازی گردهمایی ساده‌ای است که علیرغم داشتن ضعیف‌هایی در برخی از قسمت‌ها، توانسته است که تجربه‌ای متفاوت برای علاقه‌مندان را فراهم کند. زیر ماه زیبای توکیو به سراغ این مراحل رفته و می‌توانید یک گردهمایی بزرگ با ارواح داشته باشید.

 

..:: تماشای تریلر بازی ::..

:سیستم مورد نیاز

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: ۶۴-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER
  • Processor: CORE I7 4770K @ 3.5GHZ OR AMD RYZEN 5 2600
  • Memory: ۱۲ GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 1060 OR AMD RX 5500 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)
  • DirectX: Version 12
  • Storage: ۲۰ GB available space
  • Additional Notes: SSD Storage Recommended

:سیستم پیشنهادی

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: ۶۴-BIT WINDOWS 10 VERSION 1909 OR HIGHER
  • Processor: CORE I7 6700 @ 3.4GHZ OR AMD RYZEN 5 2600
  • Memory: ۱۶ GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 1080 OR AMD RX 5600 XT (VRAM 6 GB OR HIGHER)
  • DirectX: Version 12
  • Storage: ۲۰ GB available space
  • Additional Notes: SSD Storage

 

..:: آموزش اجرای بازی در ویندوز ۷ و ویندوز ۸.۱ – اجرای بازی با DX 11 ::..

تنها کافیست دستور “-d3d11” را به انتهای بخش Target در Shortcut خود اضافه کنید و سپس بازی را توسط شورتکات مربوطه اجرا نمایید.

 

دانلود بازی Ghostwire Tokyo برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی مطالب ویژه

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (5 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

۲ نظر برای ”دانلود بازی Ghostwire Tokyo برای PC”

  1. حسین گفت:
    +
    -
    3

    سلام و خسته نباشید به کلیه دوستان . خواستم بگم نسخه DODI رو دانلود کنید باگ و کرش نداره و معمولا بهتره از نسخه های دیگه هستش . . سال نو مبارک

  2. amir گفت:
    +
    -
    0

    اگه بازیتون کرش کرد برین تو تنظیمات بازی audio language رو از روی japanese به english تغییر بدین حل میشه

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم