دانلود بازی Jade Empire Special Edition برای PC

مطلب نوشته شده
۸ خرداد ۱۳۹۹
دفعات بازدید
1,013

داستان بازی Jade Empire در چین باستان رخ می دهد و تیم Bioware تمام سعی خود را برای پایبند بودن به فرهنگ و سنت های قدیمی چین به کار بسته است. برای اینکه زمان و مکان داستان به خوبی القاء شود، برخی از شخصیت های بازی به زبان Tho Fan که زبان چینی مخصوص آن دوران بوده است، حرف می زنند. طبق روال عادی تمام بازی های نقش آفرینی، شروع بازی با انتخاب شخصیت شروع می شود.

در این قسمت یکی از نقاط ضعف بازی Jade Empire جلوه پیدا می کند. شخصیت های قابل انتخاب بسیار محدود بوده و این مسئله دست بازی باز را برای انتخاب شخصیت بسته گذاشته است. شما به هیچ عنوان نمی توانید شخصیت مورد نظر خود را Customize کنید و مجبور به انتخاب یکی از شخصیت های از پیش تعیین شده هستید که این مسئله برای طرفداران بازی های نقش آفرینی خوشایند نیست. شخصیت های بازی در ۴ رده طبقه بندی می شوند : Fast – Magic – Balanced – Strong . در این طبقه بندی شما به راحتی می توانید به خوبی به ویژگی اصلی شخصیت خود پی ببرید.

شما در بازی Jade Empire تنها می توانید یکی از ۷ شخصیت موجود را انتخاب کنید و هیچ انتخاب دیگری ندارید. داستان بازی بسیار جذاب و گیرا می باشد. شما برای اتمام بازی با وقایع و حوادث جالبی روبرو می شوید که تنها به کلیت داستان این بازی اشاره می کنیم. سه برادر به نام های Sun Hai، Sun Li، Sun Kin بر سرزمین چین حکومت می کردند. برادر بزرگتر،Sun Hai امپراطور چین، Sun Li رئیس نیروهای نظامی حکومت و Sun Kin برادر کوچکتر و پادشاه آینده چین بود.

تاریخ انتشار Feb 27,2007
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر نقش آفرینی
کمپانی منتشرکننده BioWare Corporation, Electronic Arts
حجم فایل ۶.۷ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۸۱ از ۱۰۰

 

در زمان حکومت Sun Hai خشکسالی ویران کننده ای در کشور چین رخ داد و سرزمین تحت امپراطوری دچار بحران شدیدی شد. این خشکسالی ۱۰ سال طول کشید و همه چیز برای نابودی امپراطوری Sun Hai در حال وقوع بود. اما ناگهان اتفاقی عجیب رخ می دهد، باران و آب مجددا به امپراطوری Sun Hai سرازیر می شود و امپراطوری از بحران نجات پیدا می کند. با این کار امپراطور Hai Sun احترام بسیاری برای خود بدست می آورد. هیچ کس نمی داند چگونه این اتفاق افتاده است و چگونه امپراطور Hai کشور را از خشکسالی نجات داده است!!

در این راستا نقش Death’s Hand، دست راست امپراطور Hai برای رفع این مشکل بسیار بارز بود. Death’s Hand مردی که از سر تا پایش از زره پوشیده شده بود و هیچ کس نمی داند در پشت این زره چه کسی قرار دارد. شما در یک مدرسه آموزش فنون رزمی بازی را شروع می کنید. این مدرسه در روستایی دور افتاده و در مرز سرزمین چین با نام Two Rivers قرار دارد.

در شروع بازی Jade Empire با داستان، کنترل شخصیت، مهارت های آن و محیط بازی آشنا می شوید. استاد لی ( Li ) رئیس این مدرسه بوده و نکته جالب این است که بیشتر اعضای این مدرسه از گذشته خود بی خبرند و زمانی که کوچک بودند به این مدرسه آورده شده اند. ناگهان اتفاقی می افتد و یک کشتی به سرزمین Two Rivers وارد می شود. فرمانده کشتی یک قاتل حرفه ای به نام لوتوس است، او بعد از یک درگیری با شما به کمک استاد لی کشته می شود در ادامه بازی استاد لی درباره سرنوشت شما و گذشته اش با شما صحبت می کند و شما متوجه می شوید، استاد مدرسه فنون رزمی، استاد لی، همان Sun Li رئیس نیروهای نظامی حکومت بوده است که الان در یک منطقه دور افتاده به عنوان استاد، به آموزش فنون رزمی می پردازد و هیچ کس از گذشته او باخبر نیست ولی او ….

بعدا متوجه می شوید که لوتوس از طرف Death’s Hand به آنجا آمده است. یک خائن شما و روستای شما را لو می دهد و شما ناگهان روستای خود را در دود و آتش می بینید که همه چیز نابود شده است و خبری از استاد لی نیست. حال شما باید برای پیدا کردن استاد لی و گذشته خود و علل از بین رفتن خشکسالی وارد این بازی شوید. بازی به صورت مرحله ای بوده و هر مرحله در یک نقشه کوچک از کل نقشه بازی رخ می دهد. شاید یکی از نقاط ضعف بازی کوچک بودن نقشه هر مرحله باشد به طوری که می توان به راحتی در عرض ۵ تا ۱۰ دقیقه کل نقشه هر مرحله را طی کرد. در صورتی که کل نقشه بازی، بسیار بزرگ و گسترده می باشد.

..:: صحنه هایی از بازی ::..

 

 

سیستم مورد نیاز:

Windows XP, Pentium 4 1.8 GHz or AMD Athlon 1800XP, 512MB RAM, 8 GB Free HD Space, DirectX 9.0, NVIDIA GeForce 6200 or ATI 9500 or better (Shader Model 2.0 required), 100% DirectX 9.0 compatible sound card and drivers.
RECOMMENDED:3 GHz Intel Pentium 4 or equivalent processor, 1GB RAM, DirectX 9.0 February 2006, ATI X600 series, NVIDIA GeForce 6800 series, or higher recommended.

 

دانلود بازی Jade Empire Special Edition برای PC بازی بازی کامپیوتر نقش آفرینی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (بدون امتیاز)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم