دانلود مستند BBC Travels in Euroland 2020 سفر در سرزمین‌های اروپایی

مطلب نوشته شده
۲۳ بهمن ۱۳۹۸
دفعات بازدید
2,305

مستند BBC Travels in Euroland 2020 برای سیاسی دوستان آماده شده است و بی بی سی این‌بار همراه با نماینده پیشین پارلمان اروپا، ‌سراغ بررسی اختلافات منطقه Brexit می‌رود و سرزمین های اروپایی درگیر با آن را بیشتر بررسی می کند. منطقه ای که سرتاسر اروپا را تحت تاثیر قرار داده است و در ظهور پوپولیسم نقش زیادی دارد. راست گرایان در این منطقه حرف های زیادی برای گفتن دارند و بی بی سی در این مستند در سه قسمت به سراغ بررسی آن می رود.

آقای اد در هلند شروع به طرح این موضوع کرده و به شهرهایی می رود که جانبازان سال ها جنگ در آن زندگی می کنند و توضیح می دهند که چگونه قوانین و مقررات اتحادیه اروپا کار را سخت کرده و موجب چنین مشکلاتی در این قاره می شود. در قسمت دوم به سراغ رویایی مردم عادی اروپا با نخبگان قاره می رویم. جایی که اد سفر خود را در لهستان و آلمان ادامه می دهد و با معدنچیان ذغال سنگ دیداری تازه می کند. آن‌ها اهمیت صنعت برای اتحادیه اروپا را تشریح می کنند و توضیح می دهند که چرا بخش صنعتی هم‌اکنون تهدیدی برای اتحادیه محسوب می شود. بررسی انتخابات سال ۲۰۱۷ از دیگر بخش های این قسمت است و می گوید که چرا بعد از آن، بقیه کشورها احساس تهدید بیشتری کردند.

 

در قسمت سوم مستند Travels in Euroland اد به‌سراغ داشته‌ها و نداشته‌های اتحادیه اروپا می رود و بررسی می کند که چطور یک کار آفرین میلیاردر در ثروتمندترین شهر ایتالیا یعنی میلان زندگی می کند. به سراغ فقیرنشینی در فرانسه می رود و با دولت محافظه کار فرانسه آشنا می شود. دولتی که از سرتاسر اروپا محل خوبی برای تاجران ساخته است و سراغ تشریح روش های دولت می رود. حال شما هم می توانید در این مستند بیشتر با سیاست موجود در اتحادیه اروپا و منطقه بریگزیت آشنا شوید و بفهمید که آینده اروپا با این سیاست ها به کجا خواهد کشید.

Part 1: Our Way of Life
Ed begins in the Netherlands, and the fishing towns of Den Helder and Scheveningen, where he meets a veteran fisherman who explains how EU rules and regulations have made the job harder.

Part 2: The People vs the Elites
Ed continues his journey across Europe in Poland and Germany. In Leczna, eastern Poland, he meets coal miners who explain the importance of an industry that is now under threat from the EU. Crossing the border to Germany, Ed heads to Dorfchemnitz, which in the 2017 national election returned the highest vote in the country for the far-right Alternative for Germany party. He also visits Bremen, a city that has felt the impact of Angela Merkel’s controversial policy to take on more refugees during the migrant crisis than any other country in Europe.

Part 3: The Haves and Have-Nots
Ed travels to Italy and France, finding out how years of austerity have affected politics across Europe. In Italy, he compares the lives of multimillionaire fashion entrepreneur Valeria Marini, who lives in Italy’s wealthiest city, Milan, and a farming family from Calabria, one of the poorest regions. Ed ends his trip in France, where Marine le Pen has increased the vote for her rebranded National Rally party, in part by promising to protect French industry from foreign traders. He meets voters unsure which way to turn and asks what the future holds for European politics.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم