دانلود بازی Dead Space 2 برای PC
Collector’s Edition

Collector’s Edition
مطلب نوشته شده
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دفعات بازدید
10,791

کنترل بازی Dead Space 2 فوق العاده روان تر و مستقیم تر شده است. تیراندازی ارتقاء یافته و سیستم اکسیژن و سلامتی شما بسیار جالب تر و جذاب تر شده اند. دد اسپیس ۲ به شما اجازه می دهد بیشترین خلاقیت در کشتن دشمنان را داشته باشید. گذشته از این روش ها، حتی می توانید با سلاح های خود آن ها را به آتش بکشید و یا با برق نابودشان کنید که همانند BioShock در یک لحظه می توانید اسلحه را بین این موارد سوئیچ کنید. سازندگان می گویند: “ما محیط های تاثیرپذیر و تاثیرگذار زیادی داریم و مطمئن خواهیم شد که آیزک (Isaac) بیشترین رابطه با محیط و به قولی فعل و انفعال زیادی با آن دارد”. سیستم تخریب پذیری جدیدی برای محیط طراحی شده که بوسیله آن می توانید همه چیز را منهدم کنید!

تاریخ انتشار Jan 27,2011
پلتفرم PC
زبان ENG
ژانر اکشن , ترسناک
کمپانی تولید کننده EA Redwood Shores
حجم فایل ۴ گیگابایت
امتیاز بازی (metacritic) ۸۷ از ۱۰۰

 

حتی می توانید از تکه های جدا شده از محیط به عنوان یک اسلحه در مقابل دشمنان استفاده کنید. اگر از ذهن خود درست استفاده کنید، کارهای جالبی در گیم پلی بازی Dead Space 2 می توان انجام داد. مثلا پنج نکرومورف (Necromorph) خطرناک را تنها با ۲ گلوله از بین ببرید! اگر در موقعیت درستی قرار بگیرید، می توانید با شلیک به شیشه وکیومی، آن را شکسته و خلاء فضا را وارد محیط کنید که در این صورت تمام دشمنان به فضای پهن آور ملحق می شوند، ولی اگر خودتان هم اشتباهی در مقابل جریان باشید، دچار دردسر می شوید که البته با شلیک به دکمه فعال کردن جاذبه در نزدیکی خودتان، می توانید به سطح بازگردید. تعداد زیادی نکرومورف جدید و خطرناک از جمله Stalkerها به نسخه دوم وارد شده اند.

باز هم آیزک کلارک (Isaac Clarke) مانند قبل در راس داستان است، ولی EA این بار گفته که او دیگر همانند قبل یک فرمانبر تام نیست. حتی در این شماره او کلاه خود را هم بر می دارد و صحبت هم می کند. معماهای فوق العاده ای مبنی بر مهارت او در مهندسی در بازی وجود دارند و به شما اجازه می دهند تا ابتکار عمل داشته باشید. حتی Mini-Gameهای زیادی هم وجود دارند که بعضی از آن ها با معما همراه هستند.

قرار است داستان بازی Dead Space 2 خیلی پیچیده باشد و EA از همین الان مخفی کاری در داستان را شروع کرده است. همچنین، همانند قبل برای این شماره کتاب های کمیک، داستان و انیمه طراحی خواهند شد. هنوز در مورد بخش چندنفره صحبت نشده و معلوم هم نیست آیا چنین بخشی وجود خواهد داشت یا نه. در کل Dead Space 2 نهایت خشونت و ترس را همراه دارد که با توجه به موفقیت نسخه قبل می توان انتظار یک شاهکار دیگر را در سبک دلهره داشت.

 

صحنه هایی از بازی :

حداقل سیستم مورد :

 

Processor: 2.8 GHz processor or equivalent
Memory: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7)
Hard Disk Space: At least 10GB of hard drive space for installation, plus additional space for saved games
Video Card: NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS, and 8500 are below minimum system requirements), ATI X1600 Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum system requirements), 256MB Video Card and Shader Model 3.0 required
DirectX®: DirectX 9.0c

 

توضیحات نصب نسخه فشرده FitGirl: پس از دانلود و اکسترکت کردن ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. بسته به قدرت پردازش سیستم شما فرآیند نصب ۳۰ دقیقه تا ۱ ساعت طول خواهد کشید. بازی در واقع همان نسخه نهایی بدون کرک میباشد که با حجم ۳۰ گیگابایت منتشر شده بود و فقط فشرده شده است.

 

نکات مهم درباره ی آنلاکرها و سیوهای موجود در نسخه FitGirl:

نکته اول: دو آنلاکر Unlock Conduit Rooms.bat و Lock Conduit Rooms.bat در محل نصب بازی شما قرار دارند که می توانید آن ها را اجرا کرده و محتوای مورد نظر خود را آنلاک کنید. لطفا دقت داشته باشید که اجرای این آنلاکرها باعث تغییر و تحول در فایل های .DAT شما می شوند.

نکته دوم: سه عدد سیو گوناگون از بازی در پوشه ی Unlockers در محل نصب بازی شما قرار دارد. برای اینکه بتوانید از این سیوها استفاده کنید، باید آن ها را به آدرس:

Documents / EA Games / Dead Space 2  منتقل نمایید تا بسته های الحاقی بازی آنلاک شوند.

 

دانلود بازی Dead Space 2 برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ترسناک

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

!دیتای این نسخه در ۸ آپریل ۲۰۱۹ از شبکه اوریجین گرفته شده است!

دانلود بازی نسخه FitGirl-Collector’s Edition v1.1:

دانلود پارت 1 با حجم 2 گیگابایت

دانلود پارت 2 با حجم 2 گیگابایت

دانلود پارت 3 با حجم 191 مگابایت

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم