دانلود مستند Autumnwatch 2019 چشم انداز پاییز

مطلب نوشته شده
۱۰ دی ۱۳۹۸
دفعات بازدید
2,437

در مستند Autumnwatch 2019 اسرار کوه‌ها و بزرگترین جاذبه‌های انگلستان را خواهیم دانست و سعی می کنیم که به سراغ حیات وحش آنها هم برویم. زندگی یک مورچه را بررسی کنیم و بفهمیم که چه اتفاقاتی در طی تغییرات فصل ها اتفاق می افتد. این روند بسیار جذابی است و همیشه پاییز به عنوان فصلی شناخته می شود که طبیعت باطن عاشق خودش را به نمایش می گذارد.

طی مستند همراه با جهانگردانی خواهیم بود که ما را به منطقه انگلستان می برند تا حیات وحش آن را مشاهده کنیم و نمایشی از زیبایی های فصل پاییز داشته باشیم. این مستند دل را به دریا می زند و قرار است که به منطقه Dell of Abernethy در کوه های کایرنوگرنز برویم.

هر قسمت از این مستند یک مهمان ویژه برای شما دارد و در کنار توضیح کار و اتفاقاتی که برایش رخ داده است، طبیعت بی جان و زیبایی پاییزی را به نظاره می نشیند. تیم پیک مهمان قسمت اول برنامه یک فضانورد مشهور است که از برخورد سیاره‌ای در میلیاردها سال پیش برای ما می گیرد. در قسمت دوم هم تغییرات پاییز امسال را در حالی می بینیم که میشلا به ما در مورد ماموریت های خودش می گوید.

پایان ماجراجویی هفتگی این مستند در قسمت چهارم اتفاق می افتد. در این قسمت به اخبار دلگرم کننده حیات وحش می پردازیم و برخورد کوسه‌ای بزرگ به یک گیاه را بررسی خواهیم کرد. پروژه ای هم وجود دارد که احیای مناظر بزرگ انگلیس را به ما نشان خواهد داد و بسیار جذاب هستند. چشم انداز طبیعت همواره با حیات وحش اخت شده است و نمی توان تغییرات رفتار حیوانات مختلف مخصوصا در اروپا را نادیده گرفت. این حیات وحش برخلاف حیوانات آفریقا خوی درنگی کمتری دارند و قرار است که همراهی آن‌ها با آب و هوایی پاییزی را به نظاره بنشینیم.

 

 

Titels:

Part 1
Features a guest appearance by astronaut Tim Peake, who explains how the seasonal cycle was influenced by a giant collision in space billions of years ago, and a Yorkshire GP who has befriended a colony of North Sea seals. Plus, the results of citizen science project Gardenwatch, in which members of the public were asked to survey the animals in their gardens.

Part 2
The team look at how this year’s seasonal changes have shaped Autumn 2019. Meanwhile, Michaela embarks on a wild goose chase, and the camera team are on a mission to find a deer rut deep in the Abernethy forest.

Part 3
For Halloween, they reveal the secrets of Troll Mountain on the Island of Rum, Chris reveals the surprising science inside an antler and there is a search for Britain’s biggest spider.

Part 4
The end of their week-long adventure in the Cairngorms, looking at the autumns of the future and discovering encouraging news about Scottish wildcats. Gillian shares her amazing encounter with an 8ft-long blue shark, and there’s an update on Cairngorms Connect, Britain’s Great Landscape restoration project.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

!فصل اول نسخه زبان اصلی بدون حذفیات!

لینک دانلود نسخه HD_720p قسمت1
لینک دانلود نسخه HD_720p قسمت2
لینک دانلود نسخه HD_720p قسمت3
لینک دانلود نسخه HD_720p قسمت4

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم