دانلود بازی Falcon Age برای PC
Update v1.04-CODEX

Update v1.04-CODEX
مطلب نوشته شده
۲۸ شهریور ۱۳۹۸
دفعات بازدید
884

Falcon Age یک بازی اکشن ماجراجویی اول شخص برای پلتفرم پلی‌استیشن وی‌آر بوده که توسط استودیوی اوترلوپ گیمز (Outerloop Games) توسعه یافته و هم اکنون توسط فروشگاه اپیک استور در اختیار طرفداران پلتفرم PC قرار گرفته است. این عنوان منحصر به فرد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده بود، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا در نقش Ara، شخصیت اصلی، با یک شاهین کوچک دوست شده و با وی به ماجراجویی بیاد ماندنی بروند. در نگاه اول شاید این یک تجربه‌ی معمولی و یا حتی تکراری به نظر برسد، اما برگ برنده‌ی Falcon Age استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی است. توسعه دهندگان تمام تلاش خود را کرده‌اند تا تعامل بین شما و شاهین تا حد ممکن واقعی باشد؛ طوری که حس کنید واقعاً صاحب یک پرنده‌ی دوست داشتنی هستید.

بازی Falcon Age تجربه‌ای با محوریت تربیت پرنده است که در آن شما در نقش یک زن شکارچی و مبارز به نام آرا (Ara) باید با کمک سایر مردم به مبارزه با دشمنان پرداخته و آن‌ها را از سرزمین خود دور کنید. در این بازی اسلحه‌ها و مهارت‌های مختلفی در دسترس شما قرار می‌گیرد که باید در زمان و مکان مناسب از آن‌ها استفاده کنید. نکته‌ی جالب در خصوص این عنوان، اول شخص بودن آن است به طوری که رضایت علاقه‌مندان به این سبک را جلب خواهد کرد.

تاریخ انتشار Sep 06, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن ، ماجرایی
کمپانی تولید کننده Outerloop Games
حجم فایل ۳.۰ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰

 

این بازی بر روی یک سیاره مستعمره مرگبار آغاز می شود و فرهنگ آن به وسیله مهاجمان ربات گونه به بیابان تبدیل شده است. Ara به دلیل اشتباه کوچکی به زندان افتاده و او در سلول انفرادی خود زمان را سپری می کند. در همین حال شاهین کوچکی را می یابد و با علاقه مهارت های زیادی را به او می آموزد. سپس با یکدیگر از زندان فرار می کنند و برای نجات بشریت داستان بازی را شکل می دهند.

بازی Falcon Age واقعاً یک دستاورد تحسین برانگیز برای واقعیت مجازی محسوب می‌شود.میزان باورنکردنی تعامل‌های بین شما و پرنده سبب می‌شود تا با وی یک رابطه‌ی دوستی تشکیل دهید و در موارد مورد نیاز نیز از وی کمک بخواهید. علاوه بر این، با داشتن یک داستان عمیق و معنا دار، این یک تجربه‌ی واقعیت مجازی دیگر برای پلی‌استیشن است که باید در کنار بهترین‌ها قرار گیرد. این بازی، احساسات شما را هدف قرار می‌دهد؛ تا حدی که ضعف‌های فنی آن را نادیده می‌گیرید. این یک بازی احساسی است؛ عنوانی که می‌داند استفاده از واقعیت مجازی برای ساخت روابط، روشی بسیار متقاعد کننده‌ و اعتیاد آور است. البته هیچگاه آن‌ طور که انتظار دارید برروی این رابطه تاکید نمی‌کند، اما این دوستی لایق قدردانی است. این همان چیزی است که صنعت بازی‌های ویدئویی بیشتر به آن نیاز دارد.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64 Bit)

Processor: Intel Core i5 @ 3.5GHz or AMD FX 6 Core

Graphics: Nvidia GeForce GTX 970 or AMD R9 290X (4GB VRAM)

Memory: 8 GB RAM

DirectX: DirectX11

Storage: 5 GB Required

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

 

دانلود بازی Falcon Age برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم