دانلود بازی ObsCure برای PC

مطلب نوشته شده
۲۳ مرداد ۱۳۹۸
دفعات بازدید
1,180

همانطور که می دانید سبک اکشن بزرگترین و پرطرفدارترین سبک دنیای بازی های رایانه ای می باشد و شاخه های بسیاری دارد از جمله ی اکشن ترسناک که زیر شاخه های سبک های بسیار زیادی از جمله اکشن ماجرایی و اکشن تیر اندازی و غیره هست می باشد. سبک ترسناک نیز جزو سبک و سیاق های محبوب بازیکننده ها و همچنین سبک های مورد علاقه ی بسیاری از شرکت ها می باشد اگر دقت کنید بسیار از شرکت ها در این سبک بازی هایی ارایه کرده اند از جمله ی Capcom و Konami و Activision. حتما متوجه شده اید بازی ObsCure بازیی که نماینده ای از ترس واقعیست.

خود را آماده ی کنید تا ترس به معنای واقعی را در یک مدرسه ی آمریکایی تجربه کنید. ترسی که میان ۵ نفر از شاگردان عادی مدرسه تقسیم می شود. فکر کنید که خود شما جای آنها بودید و با آنچنان صحنه هایی مواجه می شدید که هیچ دلیل و منطق واقعی آنها را تثبیت نمی کرد. زامبی ها در هر آنجایی که به فکر شما نرسد وجود دارد، زامبی هایی سخت جان.

تاریخ انتشار Apr 06, 2005
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن ، ماجراجویی
کمپانی تولیدکننده Mighty Rocket Studio
حجم فایل ۲.۵ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۶۳ از ۱۰۰

 

اولین شخصیت بازی ObsCure که توجه شما را به خود جلب می کند استان است. فرد خوب و آرامی به نظر نمیاید. ورزش مورد علاقه ی او بسکتبال است و از قدرت زیادی برخوردار می باشد. مهارت ویژه او در بازکردن درهاست. شخصیت بعدی کننی است. او بهترین بسکتبالیست مدرسه به شمار می رود و می تواند به سرعت بدود. او از فیزیک عالی و قدرت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

شخصیت بعدی بازی شانون نام دارد. او از شاگردان خوب و درس خوان مدرسه است همچنین او خواهر کننی نیز می باشد. جاش، خبرنگاری کنجکاو و فضول است. او مهارت ویژه ای در پیدا کردن اشیا مختلف در اتاق های مختلف را دارد. شخصیت بعدی ما اشلی است که خیلی آهسته و کند قدم بر می دارد و از قدرت و مهارت خاصی برای مبارزات برخوردار است. والدن یکی از دبیران بسیار کنجکاو است. او برخی از مواقع به دانش آموزان کمک خواهد کرد.

دانلود بازی ObsCure II برای PC

شخصیت بعدی داستان ما فریمن نام دارد که اطلاعات بسیار زیادی در مورد وقایع اتفاق افتاده دارد. بدون شک شخصیت این کاراکتر بازی بسیار زیبا و مرموز کار شده است. و آخرین شخصیت وییس وکسون که همسر فریمن هست و اطلاعاتی درباره وقایع بوجود آمده دارد. چند شاگرد مدرسه ای بسیار ساده در طی یک ماجرای بسیار ساده به رازی بسیار بزرگ و وحشتناک پی می برند. آنها متوجه ی اتفاقاتی که در مدرسه شان در جریان است می شوند.

کننی که قبلا با آن آشنا شده ایم شبی در زمین ورزش گم می شود و تا صبح روز بعد خبری از او نمی شود . دوستان این دانش آموز نیز با کنجکاوی هرچه تمام ماجرا را پیگیری می کنند و در پی یافتن او زنگ اخر روز بعد در یکی از کلاس ها مخفی می شوند و به خانه نمی روند. ماجرا دقیقا از همین جا آغاز می شود. در ادامه این دانش آموزان در مدرسه ی خود با جهنمی روبرو می شوند که هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد.

در ضمن متوجه می شوند که بعضی از معلمین از جمله اقای والدن و از پرسونل نیز آقای فریمن از ماجرا اطلاع دارند. اما همچنان شانون خواهر کننی و سایر دوستانش با جستجو وی به ادامه داستان شکل می دهند. در ادامه پی خواهید برد که در آن شب کننی به رخت کن می رود. ناگهان در هنگام صحبت با اشلی یکی بدون هیچ سروصدایی  کیفش را می رباید. کننی در پی یافتن کیفش به دنبال آثاری می رود که انگار همین الان انسانی در این محل بوده است.

جلوهای گرافیکی بازی ObsCure شما را تا حدی به یاد بازی مشهور Silent Hill می اندازد اما نمیتوان آن را با نسخه های سوم و یا چهارم سایلنت هیل مقایسه کرد. یکی از نقاط قوت گرافیکی، فیزیک و اندام های خوب شخصیت ها می باشد. شما می توانید به خوبی شاهد عضلات و بازو های طبیعی کننی باشید. دمو ها نیز در سطح عالی کار شده اند. محیط بازی ObsCure به خوب طراحی شده و اجزا سازگاری زیادی دارد. در کل بازی از گرافیک واقعا خوب و قابل قبولی بهرمند می باشد.

صحنه هایی از بازی :

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP
Processor: Pentium III 1 GHz
Memory: 256 MB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible 3D card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Cooperative mode (2 players): gamepad required.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Seven
Processor: Pentium IV 2 GHz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible 3D card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card
Additional Notes: Cooperative mode (2 players): gamepad required.

 

 

دانلود بازی ObsCure برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

لینک دانلود

تمامی لینک ها بی نهایتی شدند .. !

دانلود بازی نسخه GOG:

دانلود با لینک مستقیم با حجم 2 گیگابایت پارت 1

دانلود با لینک مستقیم با حجم 703 مگابایت پارت 2

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم