رندرینگ یا تلفیق تصاویر، فرایند ساخت یک تصویر واقعی یا غیر واقعی از یک مدل دوبعدی یا سه بعدی (یا مدل هایی که می تواند به عنوان یک صحنه شناخته شود) با استفاده از نرم افزار های کامپیوتری است و نتایج نمایش چنین مدل هایی رندر نامیده می شود. اطلاعات موجود در فایل صحنه برای پردازش و دریافت خروجی به صورت یک تصویر دیجیتال یا Raster به یک برنامه رندر منتقل می شود.
به طور خلاصه رندرینگ فرایند نهایی ایجاد تصاویر یا انیمیشن دو بعدی از صحنه آماده شده است.
سرفصل های دوره آموزشی Lynda Rendering Engines for Product and Industrial Visualization:
- صادرات و واردات در موتور Unreal
- اضافه کردن چراغ و اثرات پس از پردازش در Unreal
- ایجاد مه و مواد PBR
- صادرات و واردات در Unity 3D
- نورپردازی، دوربین و پردازش پس از پردازش در Unity
- روشنایی و مواد در V-Ray
- کار با رندر آرنولد
- روشنایی و مواد در Redshift
- رندر سریع با KeyShot و Marmoset Toolbag