دانلود بازی Unruly Heroes برای PC
Update v20190213-CODEX

Update v20190213-CODEX
مطلب نوشته شده
۲۶ بهمن ۱۳۹۷
دفعات بازدید
3,836

بازی Unruly Heroes از روی یک افسانه ی چینی معروف به نام “سفری به غرب” یا آنطور که در غرب آن را می شناسند “افسانه ی میمون شاه” ساخته شده است. “سفری به غرب” که شاید فیلم آن را هم دیده باشید، درباره ی سفر یک راهب بودایی به غرب است. البته منظور از غرب اروپا نیست، بلکه هند و کشورهای آسیای مرکزی است. او به دنبال بدست آوردن متون مقدس بودایی به این کشورها سفر می کند و پس از تلاش بسیار و متحمل شدن زحمات فراوان بر می گردد. این افسانه، ریشه های اسطوره ای و فلسفی عمیقی دارد.واقعیت این است که Unruly Heroes ورژن خنده دار و نرم تر آن افسانه است، گرچه هنوز هم در جای جای بازی می توانید عمق داستان را حس کنید. لو یانگ می گوید این افسانه در چین خیلی معروف است اما در غرب آن را زیاد نمی شناسند. آن ها با این کار قصد داشته اند گیمرهای کم سن و سال تر را هم با ادبیات چین آشنا کنند و به خوبی هم از پس این کار برآمده اند.بازی Unruly Heroes چهار کاراکتر اصلی دارد که هر وقت خواستید می توانید بین آن ها سوئیچ کنید. محدودیت خاصی در عوض کردن کاراکتر وجود ندارد و اتفاقاً یکی از مکانیزم های بازی این است که کاراکترتان را در زمان مناسب عوض کنید. هر یک از این چهار نفر قدرت خاصی دارد که دو به دو این قدرت ها شبیه هم هستند. برای مثال در هنگام پرش های بلند شما دو گزینه پیش رو دارید، یا اینکه وقتی پریده اید و در هوا معلق هستید بار دیگر دکمه ی پرش را فشار دهید و Double Jump کنید، یا اینکه یک باز بپرید و دکمه ی پرش را نگه دارید تا یک مسافت کوتاه را در هوا معلق بمانید.

تاریخ انتشار Jan 23, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر  ماجراجویی ، اکشن
کمپانی منتشرکننده Magic Design Studios
حجم فایل ۲.۳ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) — از ۱۰۰

 

کی از کاراکترها قدرت شکستن موانع بزرگتر را دارد و هر وقت به سنگی بزرگ برخورد می کنید باید او را احضار کنید تا سنگ را با مشت هایش بشکند. یکی دیگر از آن ها، شخصیت شکم گنده و خنده داری است که می تواند باد شود و سه کاراکتر دیگر روی شکم او سوار شوند و مانند آسانسور به نقاط مرتفع تر بروند.هر وقت از بخش تک نفره ی بازی خسته شدید (که واقعاً بعید به نظر می رسد!)، می توانید با سه نفر از دوستانتان بازی را پیش ببرید. در این حالت بازی کمی سخت تر می شود تا بین قدرت شما و دشمنان بالانس برقرار شود. همچنین در این قسمت مکانیزم هایی اضافه می شود که در بخش تک نفره وجود ندارد، چون قابلیت یکی از شما برای تمام کردن مرحله کافی نیست، باید به بقیه هم کمک کنید تا از سد موانع بگذرند. اگر باز هم این مکانیزم جذابیتش را برای شما از دست داد، بخش آنلاین و PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) بازی هست که شما را سرگرم نگه دارد.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 (32/64bit versions)
Processor: Intel Core i3 2100
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GeForce GTX 650
Storage: 4 GB available space

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

 

دانلود بازی Unruly Heroes برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم