اکثر کاراکتر ها به عنوان ابزاری در جهت کمک به نقل بهتر و مناسب تر داستان حضور دارند. طراح کاراکتر، بر روی تمامی جوانب یک شخصیت اصلی مانند مهربانی، خشم، دقت، قدرت و… قبل از خلق اثر فکر کرده و در نهایت با استفاده از ابزار مختلف مانند تناسبات، آناتومی، حالت چهره و دیگر عوامل شکل دهنده کارکتر سعی در تلقین آن احساسات به بیننده می نماید.
سرفصل های دوره آموزشی Udemy Character Modeling & Texturing For Game – Complete Pipeline:
– مجسمه سازی و نقاشی پویا برای مبتدیان Zbrush Basic
– مجسمه سازی – مسدود کردن بدن
– مجسمه سازی – مسدود کردن لباس
– مجسمه سازی – جزئیات چهره و بدن
– مجسمه سازی – موهای تلطیف شده
– مجسمه سازی – جزئیات لباس
– مجسمه سازی – سطح سخت
– مبانی مایا برای مبتدیان مطلق
– Retopology در مایا، Topogun و Zbrush
– توزیع UV در مایا
– پخت در نقاش مواد
– چیدمان متن در نقاش ماده
– نتیجه گیری و بسته شدن