دانلود بازی BATTLETECH برای PC
Update v1.8.1-CODEX

Update v1.8.1-CODEX
مطلب نوشته شده
۲۱ آذر ۱۳۹۸
دفعات بازدید
6,956

بازی BattleTech عنوانی اکشن و استراتژی با مبارزاتی نوبتی است که در آینده جریان دارد و استودیوی Harebrained Schemes آن را توسعه می‌دهد و شرکت پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) هم زمان انتشار آن را بر عهده دارد. بشریت اکتشافات علمی بسیاری را در سال ۲۰۱۷ پشت سر گذاشته و از لحاظ تکنولوژیک بسیار پیشرفت کرده است. این پیشرفت‌ها جامعه را مجبور به ترک زمین و کوچ کردن به سیاره‌های دیگر کرده است.

به موجب همین امر، پادشاهی‌های متعددی راه افتاده‌اند که در نتیجه جنگ‌های بسیاری هم شکل گرفته است. با این وجود، مهم‌ترین جنگ شکل گرفته بین پادشاهی‌ها در سال ۲۷۶۵ شکل گرفته و بازی بر روی این دوره از زمان تمرکز دارد. هسته اصلی داستان درباره کنترل کردن گروهی از مزدوران توسط بازی‌باز است که این گروه به دنبال بازگشت دیکتاتور سابق به تخت سلطنت هستند و برای رسیدن به این هدف، از ارتشی مکانیکی استفاده می‌کنند.

بازی BattleTech از سال ۱۹۸۴ میلادی فعالیت خود را از بازی‌های رومیزی و ویدیویی شروع کرد و از بازی‌های معرف آن می‌توان به سری MechWarrior اشاره کرد. نسخه قبلی بازی BattleTech در سال ۱۹۹۴ برای سگا جنسیس عرضه شد. به گفته سازندگان نسخه جدید بازی، اولین اثر تاکتیکی و نوبتی ربات محور در ۲۰ سال اخیر در بازی‌های رایانه‌های شخصی خواهد بود. در نسخه جدید این بازی شاهد بخش تک نفره داستانی به همراه بخش رقابتی آنلاین خواهیم بود.

تاریخ انتشار Nov 22, 2019
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن، ماجرایی، استراتژیک
کمپانی منتشرکننده Paradox Interactive
حجم فایل ۸ گیگابایت
امتیاز بازی ( Metacritic ) ۷۸ از ۱۰۰

 

توضیحات بسته الحاقی Urban Warfare:

بسته‌ی الحاقی Urban Warfare برای بازی BATTLETECH نبردها را از دشت‌های بازی و وسیع به داخل خیابان‌های شلوغ می‌کشاند. یکی از ویژگی‌های جالب این بسته این است که ساختمان‌های آن تخریب‌پذیر هستند و می‌توانید با تخریب آن‌ها، شلوغی خیابان‌ها را تبدیل به ویرانه‌هایی سوخته کنید. این ویژگی باعث می‌شود میدان نبرد دائما در حال تغییر شکل باشد و بازیکنان باید هر لحظه آماده‌ی تغییر مواضع خود باشند. این بسته همچنین دو روبات جنگجوی جدید نیز به بازی اضافه می‌کند. اولین روبات که The Raven 1X نام دارد، از نوع سبک و دارای دو ویژگی Electronic Countermeasures (ECM) و Active Probe است. قابلیت ECM به وی این امکان را می‌دهد تا خود و نیروهای خودی را از دید ضربات دشمن مخفی کند و قابلیت دیگر نیز باعث می‌شود که بتواند نیروهای دشمن را که مخفی شده‌اند، رویت کند. روبات دوم نیز که Javelin نام دارد، برای نبردهای نزدیک طراحی شده که نیازمند ضربات و واکنش‌های سریع هستند.

فلش‌پوینت‌های کوچکی نیز به واسطه‌ی این بسته به بازی اضافه خواهند شد که داستان‌ها و رخدادهای کوتاهی را به بازی متصل خواهند کرد. نیروهای دشمن نیز از دو قابلیت نام‌برده یعنی مخفی شدن و دیدن نیروهای مخفی، بهره‌مند خواهند شد. آخرین موردی نیز که به واسطه‌ی این بسته به بازی اضافه خواهد شد، یک حالت به نام Attack and Defend است که در آن شما باید در مقابل حملات متعدد و موجی نیروهای دشمن، از پایگاه و مقر خود دفاع کنید. بسته‌ی الحاقی Urban Warfare این بازی که انحصاری پی سی است، قرار است در تاریخ ۴ ماه ژوئن (۱۴ خرداد ماه) منتشر شود.

توضیحات بسته الحاقی Flashpoint:

مهم‌ترین موارد موجود در این بسته‌ی الحاقی، Flashpoint‌ها هستند که شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه اکشن می‌شوند و بازی‌بازان در آن می‌توانند قرارداد‌های (Contract) تمدید شده را برای دریافت پاداش‌های بیشتر، شروع کنند. در کنار ماموریت‌های مزدورانه (Mercenary) که به بازی‌بازان پیشنهاد می‌شود، آن‌ها می‌توانند به دنبال رویداد‌های ویژه، تصمیمات تاثیرگذار و گفتگو‌های جدید در این بسته‌ی الحاقی باشند. برخی از Flashpointها ممکن است شما را مجبور به انجام ماموریت حتی قبل از تعمیر مکانیک‌های‌تان (Mech) کنند. درکنار Flashpoint‌ها، این DLC شامل یک بخش دیگر به نام Target Acquisition نیز می‌شود که در آن بازی‌بازان باید سه قلمرو را برروی نقشه کنترل کنند؛ سه مکانیک جدید Hatchetman، Crab و Cyclops و یک بوم‌زیست جدید ساحلی استوایی.

صحنه هایی از بازی :

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 or Higher
Processor: Intel® Core™ i3-2105 or AMD® Phenom™ II X3 720
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 560 Ti or AMD® ATI Radeon™ HD 5870 (1 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 35 GB available space
Sound Card: DirectX 9 sound device
Additional Notes: Multiplayer is compatible between Windows, Mac and Linux versions.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7 or Higher
Processor: Intel® Core™ i5-4460 or AMD® FX-4300
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia® GeForce™ GTX 670 or AMD® Radeon™ R9 285 (2 GB VRAM)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 35 GB available space
Sound Card: DirectX 9 sound device
Additional Notes: Multiplayer is compatible between Windows, Mac and Linux versions.

 

توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی تمامی محتوایات موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

توضیحات نصب نسخه فشرده FitGirl: پس از دانلود و اکسترکت کردن، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. برای جلوگیری از آنلاین شدن بازی، در فایروال سیستم خود فایل اجرایی بازی را بلاک کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl – v1.8.0:

  • بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام BATTLETECH Heavy Metal-CODEX فشرده سازی شده است.
  • پنج بسته الحاقی در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده اند. بازی به نسخه v1.8.0 آپدیت شده است.
  • فایل انتخابی Deluxe Content Bonus به صورت جداگانه قابل دریافت است. دانلود این فایل الزامی نیست.
  • اگر در هنگام اجرای ویدیوهای بازی، با کرش مواجه می شوید لطفا کدک های تصویری در ویندوز خود (از قبیل K-lite Codec Pack) را غیرفعال کنید یا با فشردن کلید Esc آن ها را رد کنید.

توضیحات: نسخه پیش رو دارای دیتای اصلی بازی به علاوه تمامی آپدیت ها و بسته های الحاقی تا ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ و بسته الحاقی Heavy Metal می باشد.

 

دانلود بازی BATTLETECH برای PC استراتژیک اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم