دانلود بازی Harry Potter The Complete Collection برای PC

مطلب نوشته شده
۴ شهریور ۱۳۹۴
دفعات بازدید
17,782

سری بازیهای هری پاتر  Complete Collection شامل چندین عنوان از سری بازی های هری پاتر می باشد که براساس فیلمی به همین نام ساخته شده است . این بازی توسط الکترونیک آرتز برای کنسول های پلی استیشن ۳ ، نینتندو دی اس ، ایکس باکس ۳۶۰ ، وی و مایکروسافت ویندوز ساخته و در سالهای بین ۲۰۰۳ تا  ۲۰۱۱ عرضه گشت. اگر به دنبال کامل ترین نسخه های هری پاتر هستید پیشنهاد می کنیم بسته Harry Potter & The Complete Collection را از دست ندهید. در این پکیج تمام نسخه های بازی هری پاتر قرار داده شده است که لیست بازی ها را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تاریخ انتشار ۲۰۰۳-۲۰۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز PC
زبان ENG
ژانر اکشن – ماجرایی
کمپانی تولید کننده EA Bright Light
حجم فایل ۱۲ گیگابایت
امتیاز بازی ( metacritic ) – از ۱۰۰

 

Harry Potter And The Sorcerers Stone: اولین قسمت از سری بازی های هری پاتر می باشد که در سال ۲۰۰۱ منتشر شده است. این بازی در ابتدا برای کنسول پلی استیشن ساخته شد اما به دلیل استقبال زیاد برای کامپیوتر هم نیز ساخته شد، در این بازی ماجراجویی به شخصیت هری پاتر و کشف اینکه او یک جادوگر است پرداخته می شود، او به مدرسه جادوگری هاگوارتز فرستاده می شود جایی که با دوستان خود به دریافت آموزش جادویی می پردازد تا قدرت را به دست گیرد. این بازی برای کسانی که فیلم هری پاتر را دیده اند بسیار جالب خواهد بود زیرا این بازی الهام گرفته از کتاب و فیلم هری پاتر می باشد.

Harry Potter And The Chamber Of Secrets: داستان این نسخه هم همانند نسخه ی پیشین بر اساس کتاب و فیلم با همین نام ساخته شده است و اگر شما فیلم و یا کتاب را خوانده باشید مطمئنا در روند داستانی بازی به مشکل نخواهید خورد. خلاصه داستان Harry Potter And The Chamber Of Secrets از این قرار است که در مدرسه جادوگری هاگوارتز سال تحصیلی آغاز شده است. طی اتفاقاتی, طلسمی گربه سرایدار این مدرسه و چند نفر دیگر را خشک می کند، همه ی افراد به هری شک می کنند، او برای اثبات بی گناهیش بدنبال مکان تالار اسرار می گردد  اما غافل از این که چه خطراتی در این راه پر پیچ و خم منتظرش هستند. به هری کمک کنید تا با استفاده از نیرو های جادوئی و مهارت هایی که در فرار و پریدن دارد، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و به این تالار مرموز برسد. افراد متعددی مانعتان خواهند شد، چون نمی خواهند واقعیت بر ملا شود و بی گناهیتان هم در نهایت به اثبات برسد.

Harry Potter And The Prisoner of Azkaban: داستان از این قرار است که هری به همراه دو دوست دیگر خود ران ویزلی و هرمیون برای گذراندن سومین سال تحصیلیشان در راه رفتن به مدرسه جادوگری هاگوارتز هستند اما همانطور که در اولین بخش مشاهده خواهید کرد هری در قطاری که در آن حضور دارد و با روحی که توسط فراری زندان آزکابان کنترل میشود مواجه میشود و از اینجاست که داستان هری پاتر و زندانی آزکابان آغاز میشود و ماجراهای بسیار جالبی را در بازی خواهید چشید. اگر شما فیلم و یا کتاب این نسخه را دیده و یا خوانده باشید مطمئا در روند داستانی بازی به مشکل نخواهید خورد.

Harry Potter And The Goblet Of Fire: داستان تقریباً همان داستان فیلم هری پاتر و جام آتش است. هری پاتر در سال چهارم مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز است و باید بر خلاف خواسته‌اش در مسابقه‌ای موسوم به سه جادوگر شرکت کند. در پایان این مسابقه، هری، بازگشت لرد ولدمورت را می بیند و دوستش سدریک دیگوری کشته می‌شود. در Harry Potter And The Goblet Of Fire مانند نسخه ی قبلی به جای ۳ شخصیت اصلی بازی, بازی خواهیم کرد. در قسمتهایی از بازی به جای هری، قسمتی دیگر به جای هرمیون و همین طور رون بازی میکنید. گرافیک و صداگذاری نسبت به نسخه های پیشین بسیار پیشرفت کرده است و مجموعاً محیط جذاب و زیبا است. در این نسخه، سعی شده تا بر روی جادوها یا همان Spells بیشتر کار شود و قدرت بدنی کمتری برای ضربه زدن به دشمن بهره ببرید.

Harry Potter And The Order Of The Phoenix: در این سال هری پاتر در مقطع پنجم دروس هاگوارتز است و باید امتحانات سمج (سطوح مقدماتی جادوگری) بدهد در ضمن هم وزارت سحر و جادو باور نمی‌کند که لرد ولدمورت بازگشته است و از این جهت هری پاتر و دامبلدور را تحت فشار می گذارد در آخر در نبردی سیریوس بلک پدر خوانده‌ او توسط بلاتریکس لسترنج کشته می‌شود و در آخر وزارت سحر و جادو متقاعد می‌شود که ولدمورت بازگشته است. ماجرا پس از بازگشت لرد سیاه اتفاق میفتد که گروهی از جادوگران دوباره به ریاست آلبوس دامبلدور محفل ققنوس که گروهی برای مبارزه با ولدمورت است را به وجود آورده‌اند.

Harry Potter And The Half Blood Prince: پس از آنکه معلوم می شود لرد ولدمورت زنده است ، جادوگران هراسان به دنبال راه نجاتی برای خود هستند در این میان هری پاتر و پروفسور دامبلدور راز جاودانگی لرد سیاه را کشف می کنند و با کمک یکدیگر سعی دارند قسمت هایی از روح او که در محیط های مختلف جاسازی شده است از بین ببرند اما نقشه چندان هم خوب پیش نمی رود پرفسور دامبلدور طی یک اشتباه مرگ را جلوی چشمان خود می بیند و اسنیپ خادم وفادارش تبدیل به قاتل او شده و دنیا در مقابل هری تیره و تار می شود، البته داستان به همین چند سطر خلاصه نمی شود و هری پاتر برای پیدا کردن جانپیچ های لرد ولدمورت مجبور به انجام بسیاری از کارها می شود و طی این مراحل اتفاق های مختلفی برای او خواهد افتاد.

Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1: داستان بازی وقایع نیمه اول از آخرین کتاب سری Harry Potter را بازگو می کند. بعد از مرگ دامبلدور اوضاع به هم ریخته و ولدمورت به شدت قدرتمند شده است. روفیوس اسکریم جیور توانایی اداره دنیای جادویی را نداشته و به قتل می رسد. ولدمورت کنترل وزارت جادو را در دست گرفته و دستور دستگیری هری پاتر را صادر می کند. مرگ خوارها جهت دستگیری هری به مراسم ازدواج بیل و فلور حمله ور می شوند و هری به کمک هرماینی و رون از مهلکه فرار می کند. او قصد دارد تا با یافتن و نابود کردن جان پیچ های ولدمورت زمینه را برای نابودی او و نجات دنیای جادویی از شر جادوی سیاه، فراهم آورد. البته داستان بازی به روانی و جذابیتی که در بالا ذکر شد روایت نمی شود! نحوه روایت داستان به شدت گنگ و گیج کننده است و حتی برای کسانی که کتاب های سری را به طور کامل خوانده اند نامفهوم می باشد، در این بین بازیکن هایی که از داستان سری اطلاع چندانی ندارند چیزی از داستان بازی را متوجه نخواهند شد.

 HarryPotter And The Deathly Hallows Part 2: داستان بازی ادامه قسمت قبل را دنبال می کند که این بار بازیکن در این نسخه نهایت خطر واقعی را احساس می کند طوری که دیگر آموزشی وجود ندارد بلکه بازیکن برای نجات جان خود می جنگند . شما در این نسخه با شخصیت های مختلفی داستان بازی را ادامه خواهید داد . گرافیک نسخه جدید بازی شباهت زیادی به نسخه قبل دارد و تمامی شخصیت ها بر اساس شخصیت های فیلم طراحی شده اند.

صحنه هایی از بازی :

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Info
CPU Speed: 2.4 GHz Single Core / 2.0 GHz Dual Core
RAM: 1.5 GB
OS: Windows XP (SP3); Windows Vista (SP2); or Windows 7
Video Card: 256 MB DX9c compatible graphics card. NVIDIA Geforce 6800, ATI Radeon X1600 or better. Laptop chipsets may work but are not supported
Free Disk Space: 9 GB

 

 

دانلود بازی Harry Potter The Complete Collection برای PC اکشن بازی بازی کامپیوتر ماجرایی

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (3 نظر, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

اگر نسخه جدیدی از این عنوان منتشر شده، با فشردن دکمه زیر ما را مطلع کنید.

توضیحات:

بعدا این پست را در ایمیل خود ببینید !

شما می توانید با ارسال این مطلب به ایمیل خود، سر فرصت آنرا مطالعه کرده و آنرا در میان پست های دیگر فایل نیکو گم نکنید ! همچنین میتوانید این پست را برای دوستان خود از همین طریق ارسال کنید !

برترین ویدیوها

درحال بارگزاری

نظر بدهید

لطفا پیش از ارسال نظر ، به نکات زیر توجه فرمایید :
  • پسورد تمامی فایل ها www.fileniko.com می باشد.
  • دانلود از فایل نیکو فقط از داخل ایران امکان پذیر است ( IP ایران ).
  • درصورت مشاهده هرگونه خطا در هنگام Extract کردن، راهنمای دانلود را بخوانید.
  • از نوشتن دیدگاه های غیر مرتبط با پست جدا خودداری کنید.
  • فارسی تایپ کنید و برای سوال مجدد در صفحه از دکمه پاسخ دادن استفاده نمایید. نظرات فینگلیش تایید نخواهند شد.
  • قبل از ارسال کامنت حتما متن پست + نظرات سایر دوستان را بخوانید . نظرات اسپم و تکراری تایید نخواهند شد.
  • نظر شما ممکن است بدون پاسخ تایید شوند که در این صورت باید منتظر پاسخ از سوی دیگر کاربران باشید .
  • فقط نظراتی که جنبه عمومی داشته باشند تایید و منتشر می شوند.
  • لطفا انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های خود را از بخش های تماس با ما و درخواستی ها ارسال نمایید
موارد فوق را مطالعه کردم