In volume 3 of the 2D Racing Game Series in Unity we’ll be working on creating the core gameplay functionality for the power ups.We’ll get started by creating boundaries for the level to keep the player from leaving the game area. Then we’ll begin scripting the functionality of our powerups. We’ll learn how to properly assemble these prefabs and how to instantiate them when the player presses a specific button.Then we’ll begin working on the projectile functionality where it will fly through space and destroy itself when it collides with any object or when it’s lifespan is exceeded. After that, we’ll take what we’ve learned and apply it to the trap and boost functionality. Once the powerups have been assembled, we’ll learn how to make each one affect the player in their own way.
فیلم آموزشی ۲D Racing Game Series in Unity Volume 3 ، آموزش طراحی سری بازی مسابقه ای دو بعدی در یونیتی قسمت سوم از مجموعه پنج قسمتی با این عنوان می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و در اختیار علاقمندان به موتور بازی سازی Unity و صعنت بازی سازی قرار گرفته است تا بتوانند با استفاده از آن مهارت های خود را گسترش دهند . در قسمت سوم از این فیلم آموزشی شما با ایجاد کارکرد های اصلی گیم پلی برای بالابردن قدرت یو پی اس آشنا خواهید شد . Joshua Kinney که مدرس فیلم آموزشی ۲D Racing Game Series in Unity Volume 3 می باشد کار خود را با بیان مختصری از قسمت های قبلی و روند آموزش این قسمت آغاز می کند و در ادامه به آموزش مواردی همچون بازسازی سطح ، ایجاد مرز های سطح ، Spawning و respawning ، ساختمان سیستم powerup ، ایجاد خواص بازیکنان ، همگام سازی خواص بازیکن با powerups ، راه اندازی یک پروژه ی پیش ساخته و موارد متعدد دیگری که در این زمینه باید با آن آشنا شوید می پردازد . شما همچنین با وجود پروژه ی تمرینی موجود در این دوره می توانید همگام با دیدن فیلم آموزشی به انجام تمرینات عملی نیز بپردازید تا بتوانید سریعتر و راحت تر با این مباحث آشنا شوید .
Topics:
۰۱. Introduction and project overview
۰۲. Dressing the level
۰۳. Creating the level boundaries
۰۴. Spawning and respawning
۰۵. Building the powerup system
۰۶. Creating player properties
۰۷. Syncing the powerups with the player properties
۰۸. Setting up the projectile prefab
۰۹. Instantiating the powerup game objects
۱۰. Creating the projectile behavior
۱۱. Creating the trap and boost behavior
۱۲. Applying boost to the car movement
۱۳. Applying damage
۱۴. Reflecting damage in the GUI
بازم دمتون گرم و ارزویه موفقیت برایه سایت خوبتون.