Throughout these Unreal Engine tutorials we’ll learn how to create Morph Targets using Unreal Engine 4 and Maya.Additionally we’ll look at practices for importing animation and editing materials for better level creation. Next, we’ll focus on creating a complex normal map, as well as Subsurface materials for our map. Finally we’ll edit the animation in Unreal Engine 4 as well as edit materials and see the final animation in real-time.By the end of this Unreal Engine training you’ll be able to both create and control your own Morph Targets within the software and use them in your own projects.
فیلم آموزشی Creating Morph Targets in Unreal Engine ، آموزش ایجاد اهداف جلوه های ویژه گرافیکی در آنریل انجین می باشد که در اختیار علاقمندان ، توسط شرکت Digital Tutors ، قرار گرفته است تا بتوانند با بهرگیری از آن هنر ساخت و طراحی بازی های خود را افزایش دهند . در این فیلم آموزشی شما عزیزان با مبانی پایه ای جلوه های ویژه گرافیکی آشنا خواهید شد . Sean Spitzer که مدرس فیلم آموزشی Creating Morph Targets in Unreal Engine می باشد کار خود را با مرور کلی و مقدمه ای بر پروژه خواهد داشت و ادامه سعی دارد تا شما را مباحثی مانند چگونگی ایجاد و ویرایش اشکال ترکیبی ، چگونگی واردات اشکال مخلوط به موتور بازی سازی آنریل انجین ، آغاز ساخت یک نقشه ی پیچیده ی طبیعی ، چگونگی ایجاد مواد زیر سطحی در آنریل انجین ، ساخت و طراحی انیمیشن های تعاملی فعال ، چگونگی ساخت مواد کریستالی ، ایجاد جابجایی و چیدمان کاری برای متریالها و … آشنا می سازد تا بتوانید از این دوره برای افزایش هنر بازی سازی خود استفاده نمایید . همچنین برای درک بهتر این مباحث می توانید همزمان با دیدن فیلم آموزشی از پروژه ی تمرینی موجود در این دوره استفاده نموده و تمامی موارد مورد بحث را بصورت عملی انجام دهید .
Topics: ۰۱. Introduction and project overview ۰۲. Creating and editing blendshapes ۰۳. Baking Animation Keys ۰۴. Importing blendshapes into Unreal Engine 4 ۰۵. Constructing a complicated normal map ۰۶. Creating Subsurface materials ۰۷. Activating interactive animations ۰۸. Making our crystal material ۰۹. Creating displacement and tessellation for materials ۱۰. Finishing our scene |